Lokan lokakampanja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ja sehän ei liity aiheeseen millään tavoin. Tässä puhutaan isosta kuvasta. Sä voit äänestää mitä tahansa ja missä tahansa. Mutta iso kuva ei mene näin ja sun henkilökohtainen äänestäminen ei kyllä kiinnosta ketään.
Sä kirjoitit mulle et ” siellä Helsingin kalliossa” ja ”muista että Teuvo..”

Käsittääkseni en ole maininnut mitä puoluetta olen äänestänyt.
 
vierailija
Ei tietenkään. Mutta ymmärtänet miten oikeisto- ja vasemmistopuolueet lasketaan? Nopea vinkki: oikeisto: PS, Kokoomus, Kepu, KD, Liike nyt, RKP.... vasemmisto: SDP, Vasemmistoliitto, Vihreät... Näin näiden puolueiden arvot jakaantuvat arvokartalla. Enemmistö on oikeistolaisesti asioista ajattelevia.
RKP on vasemmistopuolue. Sen maine oikeistopuolueena on jäänne ajalta kun ruotsinkieliset edustivat tasaisesti sekä kaupunkien porvareita että Pohjanmaan konservatiivisia maanviljelijöitä. Nykyään kaupunkiporvarit ovat Kokoomuksessa ja Pohjanmaan maanviljelijät ovat niin marginaalinen ryhmä, ettei heitä kiinnosta kuin kielipolitiikka. Lopputuloksena RKP on kielipuolue, joka ajaa lisäksi liberaaleja sosiaalisia arvoja. Vähän sellainen ruotsinkielinen SDP siis.
 
Luitko mitä kirjoitin? Mainitsin palstalla kirjoittelun mistä käsittääkseni nyt puhuttiin.
Vai vaihtuilkos se puheenaihe taas?
Kokeiles palstahaulla katsoa suvakki ja sen jälkeen rasse.
huomaat varmasti eron.
En ole kiinnittänyt määriin huomiota, vaan siihen miten tyhmää aikuisilta on kilpailla siitä kuka kiusaa eniten tai nimittelee vähemmän...kaikki on yhtälailla typeriä ja raukkiksia kun eivät osaa kasvaa ja keskustella asiallisesti ilman osoitteluja.
 
Googleta
Niin täällä suvakeille aina sanotaan
ja suvaitsevaiseksi itseään tituuleeraavat sanovat noin sille toiselle osapuolelle, eivätkä edes lue niitä linkkejä mitä heille annetaan vaan hiljenevät ja tulevat jossain vaiheessa takaisin aloittaen syytökset alusta siitä kuinka heille ei anneta pyynnöistä huolimatta linkkejä...joten ihan turhaa heittoo tollanen.
Opetellaan nyt vaan se asiallinen keskustelu, pliide.
 
Otsikko on tarkoitettu ikäänkuin houkutukseksi avata keskustelu, näin tehdään myös lehdissä...se mikä varsinaisesti avaa keskustelun on itse aihe mitä otsikon alla on...se ei ole vastaajien syy, jos ensimmäinen viesti on huhhuh ja siitä keskustelu siirtyykin huh huhhuttelusta sivuraiteelle...edelleen kuitenkin keskustelussa vilahtaa tämän tästä nimi Lokka (esim. nyt) niin tavallaanhan tämä soljuu koko ajan itse aiheessa....ilman tuota huhhuttelua.
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Sekö on sitten parempaa politikointia ja vastakkainasettelua, kun jatkuvalla syötöllä haukutaan persuksi ja rasistiksi?
Mä kirjoitin mikä tämän kaiken lopputulos on ollut, en siitä mitä tästä kaikesta ajattelen...kunhan totesin mitä se kaikki on saanut aikaan...joten vittuako sä mulle siinä oksennat siitä miten mun pitäis asioista ajatella??
Kun välillä ajattelisi toinenkin puoli mitä kaikki tää vitun riitely saa aikaan.
Sitä peiliin katsomista kun pitäisi olla molemminpuolin pöytää ja yhtä lailla noi perseennuolijat ''näin juuri'' välihuutoineen lisää erimielisyyttä.
Ja mä vaan kysyin miksei voinut jättää suvakki/suvaitsevainen sanaa pois.
Ja mä kiusaan?
 

Yhteistyössä