Lokan lokakampanja

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Sekö on sitten parempaa politikointia ja vastakkainasettelua, kun jatkuvalla syötöllä haukutaan persuksi ja rasistiksi?
Mä kirjoitin mikä tämän kaiken lopputulos on ollut, en siitä mitä tästä kaikesta ajattelen...kunhan totesin mitä se kaikki on saanut aikaan...joten vittuako sä mulle siinä oksennat siitä miten mun pitäis asioista ajatella??
Kun välillä ajattelisi toinenkin puoli mitä kaikki tää vitun riitely saa aikaan.
Sitä peiliin katsomista kun pitäisi olla molemminpuolin pöytää ja yhtä lailla noi perseennuolijat ''näin juuri'' välihuutoineen lisää erimielisyyttä.
Pitäisköhän sun pitää taukoa palstailusta?
 
Eivätkös perussuomalaiset ole juuri tuon termin tuossa merkityksessä "lanseeranneet"?
Ei mitään hajua, eikä kiinnosta kuka sen on lanseerannut, mutta molemmissa osapuolissa on vikaa.
Pitäisköhän sun pitää taukoa palstailusta?
Joo, pidetään molemmat.
Vaikka kirjoitan "näin juuri" tai muuta, niin se ei tarkoita "perseennuolemista" (siisti kielenkäyttäsi), vaan että yksinkertaisesti olen samaa mieltä ja ettei ehkä siinä kohdin ole lisättävää. Vai yritätkö rajoittaa sananvapauttani?
Tottakai, sitähän me maahanmuuttokriittiset aina ollaan ajamassa.
Onneksi suvaitsevaiset eivät yritä määräillä mitä saa sanoa.
 
vierailija
Ei mitään hajua, eikä kiinnosta kuka sen on lanseerannut, mutta molemmissa osapuolissa on vikaa.

Joo, pidetään molemmat.

Tottakai, sitähän me maahanmuuttokriittiset aina ollaan ajamassa.
Onneksi suvaitsevaiset eivät yritä määräillä mitä saa sanoa.
No kyllä "suvakki"-ilmaisu on perussuomalaisten luomus. Molemmissa varmasti vikaa, mutta ehkei kannata yleistää. Itsekään en ole sitä mieltä, että kaikki perussuomalaiset tai heidän kannattajansa ovat rasisteja, vaikka monet tällaiset äänessä kovasti ovatkin.

Ei saa määräillä ei, mutta sananvapauteen liittyy myös vastuu, tätä monet eivät ymmärrä. Hyvä ja kamala esimerkki tuo Lokan "ulostulo". Käytöstavat ovat monilta kadonneet tai onko niitä koskaan edes ollut. Se on surullista ja huolestuttavaa, ja niillä, jotka paremmin käyttäytyvät, alkavat saada tällaisesta tarpeekseen.
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k. ja Elena777
vierailija
Suvaitsevan määritelmä: salliva, vapaamielinen, avarahenkinen, tolerantti.

Minä en ainakaan suhtaudu sallivasti ja avarahenkisesti törkypuheisiin saati rikoksiin. En siis ole tällä mittapuulla "suvaitsevainen".
 
No kyllä "suvakki"-ilmaisu on perussuomalaisten luomus. Molemmissa varmasti vikaa, mutta ehkei kannata yleistää. Itsekään en ole sitä mieltä, että kaikki perussuomalaiset tai heidän kannattajansa ovat rasisteja, vaikka monet tällaiset äänessä kovasti ovatkin.

Ei saa määräillä ei, mutta sananvapauteen liittyy myös vastuu, tätä monet eivät ymmärrä. Hyvä ja kamala esimerkki tuo Lokan "ulostulo". Käytöstavat ovat monilta kadonneet tai onko niitä koskaan edes ollut. Se on surullista ja huolestuttavaa, ja niillä, jotka paremmin käyttäytyvät, alkavat saada tällaisesta tarpeekseen.
Voi olla totta, että sana suvakki tulee perussuomalaisten puolelta, mutta sanat rajakki ja rasse ja persu ja ja....taas ei ja ainakin itse olen välillä jo väsynyt kuulemaan jopa ihan lähisuvun suunnalta noita heittoja, jos uskaltaa hetkeksi avata sanaisen arkkunsa maan tilanteesta.
Niin ja ärsyttää se, että tässä maassa on menty tähän, että kilpaa haukutaan toinen toistamme.

Lokan ulostulo oli sairasta, mutta emmä ihan hirveen yllättynyt hänen puheistaan ole...
 
Lokka on syntynyt Marokossa ja muuttanut Suomeen vasta vuonna 2005.
Jos Lokan toinen vanhempi on suomalainen, niin sitten kyseessä lienee suvaitsevainen henkilö.
Voi olla perussuomalainenkin, vai mistä kuvittelet Lokan maailmankuvan muodostuneen haittamaahanmuutosta?
Perussuomalaisten kannattajissa on yllättävän paljon maahanmuuttajia.
 
vierailija
Voi olla totta, että sana suvakki tulee perussuomalaisten puolelta, mutta sanat rajakki ja rasse ja persu ja ja....taas ei ja ainakin itse olen välillä jo väsynyt kuulemaan jopa ihan lähisuvun suunnalta noita heittoja, jos uskaltaa hetkeksi avata sanaisen arkkunsa maan tilanteesta.
Niin ja ärsyttää se, että tässä maassa on menty tähän, että kilpaa haukutaan toinen toistamme.

Lokan ulostulo oli sairasta, mutta emmä ihan hirveen yllättynyt hänen puheistaan ole...
Totta turiset. molempi pahempi. Mä en ainakaan tuollaisia "rajakki"-ilmaisuja käytä, mutta jos joku on ilmiselvästi rasisti eikä sitä peittele, päinvastoin, niin eikös häntä silloin sellaiseksi voi kutsua.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Vaikea sanoa, en ole tällaisiin ihmisiin törmännyt. Ettet vain olisi omasta päästäsi tuota keksinyt?
Naamakirjan Rasmuksessa oli 2015 ja siitä eteenpäin useita sellaisia ihmisiä jotka syyttivät raiskausten uhreiksi joutuneita nuoria tyttöjä tapahtumista.
Sitten oli se punahiuksinen pappi tai papitar aivan oma lukunsa...että kyllähän noita on.
 
Totta turiset. molempi pahempi. Mä en ainakaan tuollaisia "rajakki"-ilmaisuja käytä, mutta jos joku on ilmiselvästi rasisti eikä sitä peittele, päinvastoin, niin eikös häntä silloin sellaiseksi voi kutsua.
Enkä minä suvakki ilmaisua, paitsi sitten kun suutun/hermostun:(

Eikös hänellä ole joku oma "lista", ei siis ole PS:n jäsen?
Emmä tiedä, en ole oikein kyseistä kaveria ikinä seurannut. Youtubessahan sillä on joku kanava .
 
vierailija
Voi olla perussuomalainenkin, vai mistä kuvittelet Lokan maailmankuvan muodostuneen haittamaahanmuutosta?
Perussuomalaisten kannattajissa on yllättävän paljon maahanmuuttajia.
Mielenkiintoista olisi tietää, mitä hän tarkoittaa "haittamaahanmuutolla". Onko hän itse esimerkiksi edennyt Suomessa työelämään ja osallistunut verojen maksuun? Kysyn, koska en tiedä. Ja onhan hän saanut sakot huumausainerikoksestakin. Kyllä näen sellaisen haitallisena toimintana, keneltä tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Kovin suvaitsevaisesti suvaitsevaiset suhtautuvat maahanmuuttajien tekemiin rikoksiin (paitsi Junes Lokan kohdalla).


Vaikea sanoa, en ole tällaisiin ihmisiin törmännyt. Ettet vain olisi omasta päästäsi tuota keksinyt?
Ovatko suvaitsevaiset tuominneet maahanmuuttajien tekemiä rikoksia?
Eivät ole. Aina vain selityksenä "tuomitsen kaikkien tekemät rikokset". Pää irti leikkaaminen tai elävältä polttaminen ei ole mitään, mutta yksi hyppypotku Asema-aukiolla saa aikaan kuukausien mittaisen kakkamyrskyn.
 
vierailija
Ovatko suvaitsevaiset tuominneet maahanmuuttajien tekemiä rikoksia?
Eivät ole. Aina vain selityksenä "tuomitsen kaikkien tekemät rikokset". Pää irti leikkaaminen tai elävältä polttaminen ei ole mitään, mutta yksi hyppypotku Asema-aukiolla saa aikaan kuukausien mittaisen kakkamyrskyn.
En osaa sanoa, kun en tiedä, keitä heillä tarkoitat, mutta kyllä itse ainakin suhtaudun hyvin jyrkästi tällaisiin rikoksiin ja tuomitsen ne ja toivon kovempia rangaistuksia.
 

Yhteistyössä