Diipelille onnittelut prinssistä :flower: :heart: :flower: :heart: :flower: :heart:
Täällä voidaan taas huonommin. Tein pari vuoroa töissä, eka iltavuoron ja sitten aamuvuoron, ja olo oli kuin kuollut
Jalat kuin tulessa, ja jalkapohjissa tunne kuin ne olisi neuloja täynnä :ashamed: Alaselkä tohjona ja alkoipa eilen sitten kesken työvuoron
taas tuo ikävä alamahakipu vasemmalla puolen....
Nyt on jalat enää vain turvoksissa ja masussa pieni kipu.
Toki työni on raskasta, paljon kahden autettavia vanhuksia, ja paljon joutuu kyykkimään, kumartelemaan ja nostelemaan. Kumpa tämä mahakipu ei taas kestäisi kahta viikkoa :\| Onneksi se vähän helpotti eilen kun pääsin töistä ja menin makuulle ja nostin jalat seinälle.
Moni kehuu syöneensä suklaata oikein urakalla. Täällä myös yksi suklaahemmo :wave: Painoa on tullut varmaan ihan hirveästi lisää... neuvola 11.6. joten ehtiihän se vielä nousta entisestäänkin. Lähtöpaino oli testiä tehdessä 51,5kg ja ekalla neuvolakäynnillä jo 53,5kg, joten noususuunnassa ollaan oltu koko ajan. Olen kuitenkin ollut panikoimatta liikaa ja todellakin syönyt ihan mitä mieleni on tehnyt, ja niin paljon kuin vain olen halunnut. Nestettä tuntuu olevan kehossa liikaa- sukista jää jäljet ja sormia pistelee... Onneksi lähtöpaino oli vähäinen, niinpä oletinkin että painoa tulee reippaasti.
Mutta eikös sitä sanota että äiti joka syö odotusaikana paljon suklaata, saa onnellisen ja iloisen lapsen =)
Joten tässäpä naiset hyvä syy popsia suklaata
Viinika, tervetuloa joukkoomme :flower:
Nyt ollaan puolivälissä, tänään 20 viikkoa täynnä, jee :hug: Paljon on koettu ja kärsitty, toivottavasti loppuaika olisi hiukkasen helpompaa. Vaikka taitaapa se järjestäen olla raskaampaa se raskauden loppuaika. Itseläni on vain noita vaivoja niin riittänyt, migreeni on onneksi jo vähän helpottanut =) =) =) =) =) =) =) =)
Jännitys on kuitenkin kamalaa, ja tämä pelko mitä olemme saaneet kokea np-ultrasta asti (rv 12+3). Keskiviikko jännnää kovasti (4D-ultra) mutta yritän olla stressaamatta. Toivon silti koko ajan joka solullani että pienen sydän on kunnossa!!!! Vauvalle emme ole ostaneet vielä mitään. Äitiltäni, siskoltani ja anopiltani olen saanut vauvalle jotain pientä, mutta odotamme keskiviikon uutisia jotta uskallammeko itse ostaa vauvalle jo jotain... Jotenkin olen antanut nuo saamamme ihanat vaatteet (3kpl) olla kaapissa. Ehkä jos saamme hyviä uutisia keskiviikkona, niin sitten uskallan niitä alkaa onnesta soikeana hypistelemään.... Aika näyttää.
Nyt kokeilen mennä haravoimaan, on tuota lääniä niin paljon että haravointi-urakka on vieläkin kesken... :ashamed: Katotaan nyt mitä maha siitä tykkää - voi olla että joudun tulemaan hyvin nopeasti takaisin ja heittää makuulle.
Hyviä vointeja kaikille!!
Kultsux3 rv 20+0 :heart: