Rontti miten teijen neiti jaksaakin joka kuvassa poseerata noin hymyilevänä
Alkaa itteäkin hymyilyttämään toisen suloiseet kuvat 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:Heippa täältä kinosten keskeltä ja lunta pyryttää vieläkinHuomaa että huono ilma ollu tänään koko suomessa kun tekstiä on pukannut tänne urakalla
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:Mä en tajua, mun päähän ei uppoa, enkö mä pysty käsittämään vai olenko hieman yksinkertainen? MUTTA tarvitsen vissiin kuva ohjeet tuohon pipon ompeluun kirkkaan keltaisilla viivoilla kuvissa opastettuna vaihevaiheelta mistä ommellaan ja minne ja miten päin kangas jne??:ashamed:
![]()
Tytteli: Meillä neiti juo maitoa ehkä tuon 700ml/vrk, mutta myös soseita kaksi purkkia ja iltapuuroa joskus. Tuosta maitomäärästä on siis yleensä 200ml velliä. =) Jos soseita ei menisi yhtään niin silloin jois varmaan 1000-1200ml/vrk.
Alkuperäinen kirjoittaja valkosorsa:Imettäjät! Onko kaikilla jo kuukautiset alkanut? Täällä ei vielä tietoakaan koko kuukautisista, toisaalta hyvä niin mut toisaalta odottaa et koska ne alkaa kun imetyskerrat on vähentynyt kiinteitten alottamisen myötä.
Entäs onko teidän miehet ollut vauveleitten kanssa yötä niin että ootte ite ollut juhlimassa? Mulle tarjoutu tilaisuus tai tuli kutsu naisten iltaan lauantaina ja nyt koko ajan arvon mennäkkö vaiko eikö!!?? :attn: Jotenkin ajatuksesta tulee huono omatunto vaikka mieli tekis tosi paljon mennä
:ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Huomenta!! Eero herätti kuudenaikaan iloisesti jokellellen =) Mikäs siinä sitten muu autooi, kuin nousta ylös. Onnikin hetkenpäästä kömpi ylös.
Aamupala nautittu. Avoimeen lähdetään ja pääsee stigalla!! Jotain iloja tästä lumentulosta.
Vaatekutsuista: Siellä oli aika paljon samoja, kuin edellisessä esittelyssä. Onnille löysin paidan ja Eerolle ostin Tikru-aiheisen t-paita+housut-setin sekä yhdet housut. Olivat niin ihanan pehmoisen oloiset. Ruokalappuja oli lisää ja uusi kuvia. Pakko oli ostaa uus I love my mummy-ruokalappu edellisen tilalle, jonka pilasin kuivausrummussa. Auto-kuvallisenkin ostin.
Mä koitan vaikka ottaa kuvat niistä vaatteista ja saada tänne, joskus---
Nyt on mentävä suihkuun, että saa taas hikoilla ulkona =)
Jospa päivällä sais istua hetken rauhassa koneella.
Tytteli: Pakko kysyä, vieläkös se aurinko teillä pohjosessa paistaa?? Vai löysikös lumisade teillekin?? (Pekka kertoi, että olis sinne löytänyt)![]()