Miä oisin iskenyt siinä vaiheessa kolalla/lapiolla kaaliin :kieh: Mut ihan oikeestaan mulla ei ole käsivoimia lykkiä kolalla kinoksen päälle lisää lunta. Nyt tuol on miljoona pikkukinostaAlkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja henkka81:huomenta leidit...meilläki lunta tuiskuttaa ja oisko jo 20cm tullu
![]()
auraileen en kyl jaksais lähtee |O |O |O
mites tuutis rannikolla? jokos on paaaljon lunta![]()
![]()
![]()
|O |O |O :kieh: :kieh: :kieh: :headwall: :headwall: :headwall: :'( :/ |O Kertoo hyvin olotilan. Just tulin lumitöistä |O Ja NYT pidän mykkäkoulua tolle p.päälle! Toi on ukkojen hommaa |O Se ei saa tänään ruokaa jos ei ite tee eikä puhtaita pyykkejä PIIIIIIITKÄÄÄÄÄN aikaa. Oisin miäkin voinut olla Kiian kanssa sisällä.
Mä oon joskus koittanu tota pyykkilakkoa..
Meillä ukko ois varmaan laittanu Eemin vaunuissa pihalle mulle lumenluonti kaveriksi![]()
![]()
![]()
Mutta olin miä ilkeäkin :ashamed: Pikkusen (lievästi sanottuna) suivaantuneena jätin ukon auton putsaamatta ja kinosten keskelle. Kaivakoot sieltä kun sitä tarvii. |O Mun auto on kyllä putsattuna kun pojun aamulla eskariin vein. Toi saakeli nappaa varmaan mun oman kun töihin illaksi lähtee :kieh: Mut miä taijan illalla tarvii autoo, mitähän menoa