Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja bambi07:Hei,jos saan kysyäniin mistä kerhosta te puhutte ? Ihanat noi pipot ovat kyllä :heart: haluaisin meidän neidille kans
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:tuutilulla, eiköhän laiteta ompelukone pörräämään ja tehdään tuommoisia koko joukolle kesäksi......![]()
![]()
siis noita "kimpereitä kruunulla"
Ei ole ton niminen mut älä kysy sitä nimeä... en miä muistaAlkuperäinen kirjoittaja bambi07:ok! oisko mahdollisesti lokakuun lumous =) mä en jostain syystä enää ole jäsenen tiiä...
Alkuperäinen kirjoittaja Enja:Tuutilulla Onko sulla migreeniä, nuo näköhäiriöt kuulostavat kovin samanlaisilta kuin migreenikohtauksen alkuoireet minulla?
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Niin ja yksäiti, täytyypä tiirailla kalenterista meidän menoja, niin sovitaan joku päivä kun tuutte. Ja Henkka voi tulla kans, mun täytyy kai sit laittaa oveen kyltti, tervetuloo ompelimoon :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:No niin, Tuutilla onkin komias kimperi hiuksilla! Piituli mä täällä jo mietin, että nää ois helppoja pipoja kesän treffeille
. Vaikka yksväristä ja nimi
. Voisin sellaset muuten tehdäkin meidän likoille ja miksen mahdollisesti teille halukkaillekin. Enja toi kangas oli täältä paikallisesta kangaskaupasta, maksoi n 15e metri eli vauvallehan tota piisaa se 31cm. Mulla ei taida jäädä hukkapalaa, kun teen noille isommille kans, just piisaa kolme hattua yhdestä kangassuirosta. Voin kyllä ostaa ja toimittaa sulle, jos haluut. Tota pallokangasta oli meidän liikkeessä punavalkoisena, vaaleansini/sinisenä ja sit joku muukin tumma väri tais olla. Punavalkoista oli kahta pallokokoa, tota ja hiukan pienempää, toi sinisävyinen tais olla pienempää palloa huom jos esim Yksäiti sua pallo ja sininen mahtaa kiinnostaa? Tota palloo mä en olis vauvalle ostanut, mutta isommille se on varmaan tosi kiva
. Yhden isomman lilan jo tein, tuli hiukan iso, siihen täytyy varmaan jollain silkkinauhalla tehdä pompulat päihin, niin tulee sopivampi ja hauskakin.