Heippati

Kello vajaat puolenpäivän ja meillä on aamu-ulkoilut ja aamu nokoset suoritettu, ruokailtu, koti siistitty ja nyt pyykit pyörimässä...herätty on puol seiska. Seuraava etappi pienimmäisen päiksyt tossa hetken kuluttua ja jos maltan näistä kotipuuhista irtaantua, niin pitäisi mennä naapuriin kyläilemään...muttamutta...kun ois intoa puuhailla tässä näitä omia juttuja, niin ei viitsisi sitten niin millään lähtee, mut eihän nää hommat täältä tietty mihkään karkaa =)
Nyt laitoin lapset kattomaan dvd-elokuvaa, pienimmäinen tossa sitterissä itseään keinuttaa

Mun piti alkaa laskun maksuun, mutta ajattelin ensteks täällä pyörähtää

Kerkee sen tilin tyhjentää myöhemminkin...
Hyppykiikusta...meillä kauhee hyppimis vinka tolla pojalla, oon miettiny kaa tota kiikkua, mutta en tiedä...vielä tota on nipin napin jaksanu itekkin hyppyyttää

Muutenkaan meillä ei noita härveleitä juurikaan ole...sitteri ja syöttis...syöttiksessäkään en vielä ole istuttanut kun ei vielä
täydellisesti omin avuin poika istu. Terkkakin sanoi että sitten vasta kun itse tukevasti istuu. Myöhemmäksi sitten tuolla odottaa taaperokärry ja potkumopo, ne riittää meille

Aika moni muukin mietiskellyt tota perhepäivähoitajan hommaa...samoin mä

Mutta mä en juuri vakavissani, sillä kun itsellä kolme tenavaa, niin silloin ryhmään ei mahtuisi kuin 1-2 lasta lisää, ja palkka sen mukainen sitten... :/ Ainakin näin olen ymmärtänyt. Mutta heräsi mielenkiinto tota yksityistä perhepäivähoitajahommaa kohtaan...meneekö siinä jotenkin eri viisiin toi lapsiluku ja miten palkkaus? Tietääkö joku ?? Tosin ei nyt niin akuuttihätä...meinaan tätä kotiäipän roolia viel jatkaa B)
Ai että jotkut jo konttaa

Meillä poitsu ryömii ja sekin tuntuu jo niin hurjalta

Vaikka kuinka vauvana koittaa pitää, niin ei noita pidättele mikään...kovat on menohalut ja niin isoja olevinaan jo ollaan

Konkreettisesti ollaankin...sellanen pallero jo toinen...vaatekoko on 74 ja kun muistelin et noi isommat aikoinaan käyttivät koko 68 pitkään ja tää nyt ehti käyttää vaan hetken

Mutta sehän on vain hyvä kun ne kasvaa, huolestuttavampaa ois jos ei kasvais... ja kyllä tolla ruoka määrällä pitääkin kasvaa

Meidän poitsulle meinaas sapuska maittaa

Meillä menee tällähetkellä aamupuuro, lounas, välipala ja iltapuuro+tisuttelut päälle. En ole saanut vielä toista lämmintä ateriaa kuvioihin mukaan, kun unet sattuu sillai siihen ajankohtaan...Tietty saishan sen menemään, mutta sitten ei varmasti puuro menis enää illasta(sekun meil syödään kasilta) ja mä koen sen aika tärkeeks. Poitsuhan nukkuu täydet, ja pitkät sellaiset, yöunet. Ja luulen että tolla puurolla on iso merkitys...vaikka aina ollut hyvä uninen

Toi tisuttelu on meillä varmaan jäämässä pois... Meillähän on ollut jo pitkään sitä taistelua sen kaa aina aika-ajoin ja nytkun syö niin paljon jo kaikkee muuta, niin oikeestaan toi tisuttelu enää sellanen läheisyys-juttu :heart: Mutta tosiaan ajattelin nyt niin että poika imee jos imee, mutta enää en tappele tämän asian kaa ja hermojani menetä
Tuli muuten mieleen että oon mäkin aika hassu...

Meillä oli/on hoitopiste lipaston päällä, mutta en ole enää pitkiin aikoihin siinä vaippoja vaihdellut. Poika kun myöhkää ja kääntyilee jo niin ja on niin pitkä että eihän siihen edes enää mahdu kunnolla...mutta silti mulla ne vaan tossa on

Jotenkaan en ole raaskinut niitä korjata poiskaan :ashamed: Ehkä mä tänään sen teen ja raivaan noi pois...saa taas sisustaa senkin tilalle jotain
Juu, mutta täytyy nyt tyhjentää se tili, ennekuin meidän vauveli alkaa kitisemään ja tahtoo päiksyille....