Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.

Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:ensinnäkin henkalle :hug: ja jaksuja..tutkiko ne siellä sairaalassa mitään muuta esim pissii?
miun tuolla 13v tytöllä silloin vuosia sitten alko kuumeella ja oksentelulla pissa tulehdus..likka lähes viikon kuumeessa ja oksennellen,sitten päivystyksessä älysvät ottaa pissa näytteen,ja oli pissa tulehdus.saatiin kuuri joka tehos,mutta kun loppu,oli seuraavana päivänä taas kuume ja oksenti..sitten lähettivät sairaalaan,ja tutkimuksiin siitä sitten jouduttiin.
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Kyllä me tuota kävelytukea käytetään aina välillä. Kaikista tuutiksen varoituksista ja omasta alun negatiivisuudesta huolimatta. Ei eemeli siinä kuitenkaan ole kuin max 30 minuuttia päivässä ja senkin monessa osassa. Toinen tykkää siitä niin kovin, joten ollaan sitä vähän käytetty.
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Onkos teistä kukaan ollut riikassa lomalla, millainen paikka, menisittekö lasten kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Onkos teistä kukaan ollut riikassa lomalla, millainen paikka, menisittekö lasten kanssa?
Oon ollut kahdesti. Eka kerralla mukana mies, Anni 7kk, sisko ja sen poikaystävä. Toisella kerralla kolme hyvää tyttökaveria. Arvatkaa kumpi reissu oli rattoisampi...![]()
![]()
No mut siis asiaanIhana kaupunki! Kesällä varsinkin. Annin kans oltiin heinäkuussa (on syntynyt lokakuussa myös) ja jos on tarvis voin suositella kivaa, edullista ja rauhallista hotellia. Likkojen kans maaliskuussa ja oli aika kylmä ja sohjoinen aika. Mut mitäs niistä baarissa ja shoppailemassa välitti
Isoja kauppakeskuksia, joissa mukava kulkea lapsen kanssa kun ei pukemisrumbaa ja Jurmala oli tosi kiva paikka hellepäivänä! Paikallisjunalla vaan matkattiin ja maattiin päivä rannalla, ihasteltiin venäläisten uimapukuja ja syötiin hyvin
Mä voisin tollasen "ei kävele vielä" lapsen kans lähteä mihin tahansa kaupunki kohteeseen, mut kolme vuotiaan kans en enää.... "äiti mennään jo, äiti täällä on tylsää..."
Voin kertoa lisää vinkkejä jos kaipaat.
Oonko miä hurjan hyökkäävästi tuominnut teille sen tuolin :ashamed: Toivottavasti en koska ei se ole ollut tarkoitus... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Kyllä me tuota kävelytukea käytetään aina välillä. Kaikista tuutiksen varoituksista ja omasta alun negatiivisuudesta huolimatta. Ei eemeli siinä kuitenkaan ole kuin max 30 minuuttia päivässä ja senkin monessa osassa. Toinen tykkää siitä niin kovin, joten ollaan sitä vähän käytetty.
miä oon koko ajan omasta mielestäni yrittänyt sanoa että LIIKA käyttö voi aiheuttaa varvistamista. Siis että siinä ollaan paljon paljon paljon enemmän kuin puol tuntia per päivä. Kyllä miäkin meille nuo vekottimet haluaisin mutten uskalla ottaa.. :ashamed: Meilläkään Kiia ei vaakatasossa tykkää pahemmin olla ja koska noita em. ei ole joudutaan rotkottamaan sylissä tai istuttamaan hetkittäin syöttötuolissa/rattaissa. Miä oon toisaalta hurjan kateellinen teille joilla se kävelytuoli/hyppykiikku on :ashamed: Mitenhän ois varvistamisen kanssa jos kävelytuolista ottais pyörät pois
Auttaiskohan se *pohtii innoissaan*
![]()
Oonko miä hurjan hyökkäävästi tuominnut teille sen tuolin :ashamed: Toivottavasti en koska ei se ole ollut tarkoitus... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:Mulle sanottiin kaupassa toisinpàin tuosta kàvelytuolista eli pitàà koskea ainoastaan varpaat koska vauvan jalat muuten vààntyy painosta...
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:NO mielellään
Mietitään kesälomaksi kivaa kohdetta, ja toi oli yksi vaihtoehto.
Se ois aika lähellä, ja kuulostaa kivalta, mutta me ei tiedetä siitä mitään.Ja minä en ole juuri matkustellut missään ulkomailla, eli kaikki on mulle eksoottista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Kiitos Topsy, pitää alkaa pohtia! Kuulostaa kyllä kivalta, täytyy alkaa tota ukkoa lämmittämään!
Onko muita hyviä matkakohde ehdotuksia?