Huomenia!
Niinukka, sibicorttia saa ilman reseptiä. Meillä käytössä myös noita sinin liinoja pölyjen pyyhkimiseen levymopin avulla. Käteviä ovat, mutta hiekka-aikaan pitää olla varovainen ettei naarmuta lattioita, muut roskat ja pölyt etenkin lähtee tosi kätevästi. Imuroin aika harvoin niin noi toimii ensiapuna muulloin. Inhoon muuten tätä matalaa kevätaurinkoa, kun koti näyttää niin likaselta... eikä meillä oikeasti ole likaista, matala aurinko saa vaan jokaisen pölyhiukkasen näkymään.
Makuuhuoneen lämpötila: meillä 19-20 astetta. Vienalla pitkähihainen ja -lahkeinen yöpuku ja aina unipussi.
Matkustelusta: Riikaa minäkin voin suosittaa kaupunkilomakohteeksi, samoin jo mainitut Budapest ja Praha. Wien on ihana romanttinen kaupunkin (olen siellä vuoden asunut), mutta länsieurooppalaisena kaupunkina sitten jo kalliimpi. Dublin tosiaan ihan huippu, siellä oltiin juuri kuukausi takaperin vauvan kanssa. Halvat Aer Linguksen lennot, tarpeeksi lyhyt lento noin pienelle ja moderni kaupunki eli lastenhoitohuoneita kaikkialla ja hinnat halvemmat kuin Suomessa (ainakin vaatteiden osalta). Me ollaan kaupunkilomailijoita ja suunnitteilla olisi kesäksi Amsterdam. Kallis, mutta lähellä eikä olla siellä oltu yhdessä (ja minä sitten lapsuuden) ja sinne voisi tytönkin ottaa mukaan. Noin muuten suosittelisin vielä vuokraamaan Villan ja auton Toscanasta. Oltiin viime elokuussa 12 hengen + 2 lapsen porukalla. Ihan huippua. Osa löhöili altaalla ja vietti "kotielämää", osa kierteli läheisiä kaupunkeja (Pisa, Firenze, Sienna ...) ja pikkukyliä, viinitiloja jne. Ja tosi halvaksi tuli, paljon tehtiin itse ruokaa hyvistä italialaisista raaka-aineista. Netistä löytyy vaihtoehtoja vaikka millä mitalla.
Mä muuten ymmärrän, ettei kaikki välttämättä tykkää tai halua matkustella. Viihdyn itekin kotosalla ja mökillä ja matkalle lähtö on aina hiukan stressaavaa, mutta sitten myös tosi palkitsevaa. Ja sitten on tuo mun toinen puolisko, joka kerää maita, niin väkisinkin sitä reissataan paljon

. No harrastuksensa kullakin ja rahansa voisi toki käyttää viisaammin

.