LOKAKUUN MAMMAT 2007, HERHILÄISTEN HÖPINÄT VKO 15

Tilda. vaikka tämä runko on, mikä on, niin oikein uhalla laitan bikinit päälle ensi kesänäkin :whistle: Onpahan naapureillakin puhumista kun ajelen ruohonleikkurilla bikinit päällä ja joka paikasta tursuaa yli :LOL: :LOL: se oli mun siskojen naurun aihe viime kesänä kun tulivat kylään ja satuin olemaan leikkamassa nurmikkoa ison mahan kans ja pelkissä bikineissä :eek:
 
Työ jotka imetätte ja annatte kiinteetä ruokaa niin kuinka monta kertaa päivässä/vrk vauveli on rinnalla?Ella juo maitoa vain 3krt/vrk.Eikös se ole aika vähän?Tai sit olin jo tottunu siihen ku tyttö söi niin usein.Jotenkin vaan tuntuu et näiköhän saa liian vähän maitoa?Oon mie yrittäny tyrkyttää sillon tällön mutta ei niin ei :( Aamulla,illalla ja yöllä ottaa kerran.
 
Mulla ei oo ollu bikineitä ikinä...

Dirlittanille :hug:
Minun mummo kuoli 3vkoa ennen Pepin syntymää ja anoppi tasan puoli vuotta myöhemmin.
Näihin asioihin on niin vaikeaa sopeutua ja hyväksyä, vaikka ne edessä jonain päivänä on. Sitä vaan viimeiseen asti toivoo, että kaikki olisikin vaan unta... :'(

Kävimpä minäkii sitten sitä riisi-banaanipuuroo hakemassa. Se on siis jauheena. Onko muilla muka ihan valmiina? En oo sitä Sannille kokeillu, mut jospa tuo kelpais.
Päikkäreiltä heräämisen jälkeen vetäsen eka kerroksen LillaStinan voidetta ja katsotaan minkä äjäyksen tekee. Tuoksu on kyllä voimakas, toivottavasti ei laukaise migreeniä...
 
Mitäs ihmettä :eek: Missäs mammat on olleet kun ei oo eilisen alkuillan jälkeen tullu tekstiä.. Mama vaan käyny.. Mitäs mitäs?? :| Onkos tää palsta ollu sekasin vaiko mitä... Oon vissiin kai pihalla B)
En oo jaksanu raahautua piiitkiin aikoihin taaskaan tähän koneelle. Viimeksi vähän apeissa merkeissä, mutta nyt jo vissiin vähän paremmalla mielellä, joskin asiat on edelleen melkein yhtä solmussa kuin silloinkin..
Mitenkäs paljon teillä nukutaan päivisin, tai vaikka ihan kokonaisessa vuorokaudessa. Meillä nukutaan keskimäärin semmonen 12,5- 13,5 tuntia vuorokaudessa. Eikös se oo aikas vähän. Illalla pikku mies menee maaten kasin aikaan ja aamulla herää iloisena seitsemän maita. Päivällä en saa nukkumaan kun sen puoltoista tuntia joskus korkeintaan kaks. Ei tuo kyllä oikeestaan kiukuttelekaan. Eli ihan iloisena leikkii ja touhuaa.. Meillä onkin nyt ´joku hyvä vaihde *kop kop* päällä. Yöllä herätään vaan kerran syömään, ja päivällä viihdytään myös lattialla köllöttelemässä, jos vaan äiti muistaa tehdä ahkerasti kotihommia. Jos istahdan niin samointein alkaa mekkala. Liekö mies palkannu ton vahtimaan, että äiti on päivisin ahkera, eikä laiskottele :D Jahas, mutta nyt miun pikku mies heräs, joten täytyy mennä :wave: Vautsi vau, nukku sen 45 minsaa :eek: :D
 
aurinkoista päivää!
eipä ollu paljo luettavaa,hyvin pääsi kärryille :D ! juu en ole palstalle päässy minäkään,jumijumi :headwall: !
ei mitään uutta....isäntä osti just moottoripyörän,onnee vaan hälle uudesta harrastuksesta, nyt ei nähä sitä vähää....*ajatuksissaan pakkaa kimpsut ja kampsut ja häipyy jonnekkin missä mua kaivattas*......paska tätä eloo ja oloo taas :ashamed: .
 
mileko mulla on kans jauheena se puuro..
tilda joo ne motskarit vie mennessään,me ajeltiin koko viime kesä,mitä nyt mahan kanssa pystyin istumaan..ja ukolle lupasin et saa ajaa koko sen ajan ku ollaan siel mökillä kesällä :LOL: koko ajan tuoki mainittee jotain ku näkee et joku ajaa pyörällä..

minä ja antton ollaan mielettömässä räkiksessä,aamulla oli niin kipee kurkku mulla et hyvä ku sain hengitettyä..
sit kaveri kävi,sillois käynnistys maanantaina ja rv ois sillon 36 (?) käynnistävät siks ko vauva on nii pieni,alle 2kg :/
 
No vihdoinkin tänne pääsee...

:attn: Nyty pika pikaa mulle yv:nä toi osoite, jotta saan laskun kirjoitettua! :attn:

Mileko ei se "haju" mun mielestä ole voimakas iholla ja rasva imeytyy hyvin. Mulla on atooppinen iho parantunut sillä rasvalla.... Yleensä revin verille tähän aikaan vuodesta, kun kutisee kovin. Mutta tänä vuonna ei ole ollut mitään *koputtaa puuta, että ei tulisikaan*

Me lähdetään kohta eemelin pikkuserkun 7 vee synttäreille. Joten jos minusta ei kuulu mitään, niin mulla on elämää ;) Jos sieltä saisi vaikka jotain tilauksia.... :LOL: :saint:
Kaverille näytin niitä lastenvaatteita tänään ja siellä "pakotetaan" mummot tilaamaan... kun äiti haluaa kaikenlaisia vaatteita :D Ihan kuin meilläkin. Ilmoitin mummoille, että jos haluaa jotain ostaa eemelille, niin tulevat kysymään minulta ja minähän kerron :LOL: :LOL:
 
moi

pääseehän tänne!

Tänne ei uutta, esikoinen aloitti uusintakierroksen viime yönä vatsataudista, näyttää onneksi jo olevan paremmassa kunnossa.
Ida ei juuri suostu syömään, joudun melkein pakottamaan että saan sille jotain alas.
Mies on jo hiukan parempi, ei oikeen sekään saa mitään alas, ja mulla on edelleen niin huono olo, onneksi pysyy jo sisällä mitä suuhunsa laittaa.
Eemi on edelleen ok.

Ukkia olin taas tänään katsomassa, ei se kovin helppoa katsottavaa ole.
Aion nyt kuitenkin käydä joka päivä, kun tässä lähellä olen. Jos vaikka ymmärtääkin, tietää ainakin että ei ole yksin.
 
Jee, palsta toimii. Olihan kamalaa kun ei eilisen illan jälkeen päässytkään tänne. Sainpahan rästiin jääneet ohjelmat katsottua ja nyt on taas tilaa nauhoitella uusia.

Aatu päiväunilla ja Anni katsoo lastenohjelmia. Meidän poika on lopettanut syömisen miltei kokonaan, siis kiinteiden. Ei mikään maistu, ei edes banaani-riisipuuro joka oli ennen suurinta herkkua. Pelkäänpä että nyt ei ole painokaan noussut samaan tahtiin kuin aikaisemmin. Annihan meillä on ollut aina huono syömään joten ei tämä minulle mitään uutta ole. Syö sitten kun on nälkä enkä aio enempiä stressata asialla, ainakaan vielä tässä vaiheessa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja katjanna:
Jee, palsta toimii. Olihan kamalaa kun ei eilisen illan jälkeen päässytkään tänne. Sainpahan rästiin jääneet ohjelmat katsottua ja nyt on taas tilaa nauhoitella uusia.

Aatu päiväunilla ja Anni katsoo lastenohjelmia. Meidän poika on lopettanut syömisen miltei kokonaan, siis kiinteiden. Ei mikään maistu, ei edes banaani-riisipuuro joka oli ennen suurinta herkkua. Pelkäänpä että nyt ei ole painokaan noussut samaan tahtiin kuin aikaisemmin. Annihan meillä on ollut aina huono syömään joten ei tämä minulle mitään uutta ole. Syö sitten kun on nälkä enkä aio enempiä stressata asialla, ainakaan vielä tässä vaiheessa.


:eek: Siis meilläkään ei ole Silja 3een päivään syöny juuri mitään :eek: Just olin tulossa sitä tänne sadattelemaan... Aamulla meni 100ml velliä (puuroa yritin mutta sylki vaan huudon kanssa pois), ja iltapäivällä ½ purkkia perunalihasosetta ja 100ml maitoa, ja nyt unille mentäessä 120ml maitoa. Voishan tuo vähän enemmänki syödä... Mikähän noilla lapsilla on....

Niin ja muoks. Kerronpa tällekkin puolelle, että hiivahan se neidillä oli. Käytiin aamusella lastenlääkärillä kun neitokainen tuoksahti edelleen iloisesti sillille :D Rasvaresepti saatiin ja viikon rasvailut on aloitettu.
 
Oih, sain kyllä päivän parhaimmat naurut äsken tuolta Mitäs nyt-puolelta :LOL: :LOL: Vieläkin valuu vesi silmistä :D Jos jollain on tylsää, niin http://kaksplus.fi/keskustelu/t1018619
:LOL: Toki se on pitkä ketju ja täytyy lukea kokonaan että loppu aukee... Huh.

Mutta siis juu, täällä ollaan :wave: Ukko on kaupassa pizza-tarvikkeita hakemassa, neiti päikkäreillä ja Santeri kaverilla.... Mitähän keksis?
 
Mulla petti lapsenvahti huomiselta. Tai siis liukastui ja nyrjäytti kyllkiluunsa...
Hyvä syy, siis.
Taitaa jäädä kamun 4kymppiset väliin. harmittaapi.
Mutta ei tätä arvotavaraa - perijätär ja kaikkea - voi kelle vaan hoitoon antaa...
:headwall: :headwall: :headwall:

ja jooooooo - boooooring on täälläkin, tylsäää. Vaatekaappeja oon inventoinut, roskiin ja pelastus armylle , meikä ei jaksa kirpparilla myyskennellä. Tosin kaikille vieraille oon tarjotellut ja jotain kaupaksikin saanut :) Ilmainen on nääs aika soppeli hinta.

Että kerropa Mammoliino, millä virkistyyy....
 
heip lillastina:kerros heti mitä rasvaa oot milekolle suositellu? siis suositteleppa mullekkii :D ! pojalla kyynärpäissä kuivat läntit ja siellätäällä jaloissa :| .itelläni käytössä aqualan L,mut jotain topakampaa sais olla poitsulle.

tylsää tylsää.......blaah.....minusta olla tullu mökkihöperö........ :$
 
Alkuperäinen kirjoittaja vip1:
Työ jotka imetätte ja annatte kiinteetä ruokaa niin kuinka monta kertaa päivässä/vrk vauveli on rinnalla?Ella juo maitoa vain 3krt/vrk.Eikös se ole aika vähän?Tai sit olin jo tottunu siihen ku tyttö söi niin usein.Jotenkin vaan tuntuu et näiköhän saa liian vähän maitoa?Oon mie yrittäny tyrkyttää sillon tällön mutta ei niin ei :( Aamulla,illalla ja yöllä ottaa kerran.
Nopeesti laskettuna 7-8krt/vrk. Eetu syö 4 ateriaa päivässä.
Jospas se vauveli osais itse arvioida nesteen tarpeen...? eipä oikein väkisten voi juottaa. Tai ei mulla ainakaan ideoita ole. Ootko tarjonnut pullosta ja nokkamukista juotavaa?
 

Yhteistyössä