Hyvää alkavaa viikkoa kaikille
!
Tervetuloa uusille lokakuisille ja plussaonnittelut
!
Täällä minulla ja norpanpoikasella alkoi tänään RV 11 + 0 eli pitkälle ollaan jo tultu, kohtahan se on ensimmäinen kolmannes "lusittuna". Tuntuu että aika kuluu kuin siivillä..
Perjantaina meillä on tosiaan se eka ultra sairaalalla klo:8:30. Suunnittelin että mentäisiin sitten lauantaina isovanhemmille kylään koko perhe, samalla kerrottaisiin sekä meidän perheen lapsille että isovanhemmille vauvauutiset, ja UÄ kuvia voitaisiin esitellä
!Ihanaa odotusta siis perjantaihin asti
!
Vointi on ihan hyvä, välillä vatsa jomottelee ja häpyliitosta samoin. En tiedä huomaavatko ulkopuoliset (tuskin muut kuin ihan läheisimmät) tätä kasvanutta "pötsiäni", mutta hoikka kun olen, se kyllä erottuu kumpuna normaalivaatteistani
. Mammahousut käytössä, ja väljiä paitoja yritän pitää, urheilurintsikat edelleen yötäpäivää päällä.
Väsymys on mielestäni aikalailla normalisoitunut, tosin päiväunet maistuvat usein, varsinkin työputkien jälkeen.
Sunnuntaina olimme rippijuhlissa ja ongelmaksi meinasi muodostua se kun normaalit juhlahameet eivät menneetkään minulla enää kiinni, lopulta päädyin mammafarkkuihin ja väljään juhlapaitaan
.
Mikäs teidän muiden vointi ja RV:t ovat nyt näin uuden viikon alussa
?
Pinnasänkyjä olen miettinyt.. haluaisin sellaisen mistä saa yhden pitkän sivun laidan kokonaan pois myöhemmin, jolloin sitä voi käyttää taaperon sänkynä.
Molemmat vanhemmat lapseni nukkuivat vauvoina aina vieressäni, pinnasänky jäi käyttämättä. Sain öisin nukuttua parhaiten näin, ja yöimetykset sujuivat ilman sen kummempaa sängystä nousemista tms. Toki vastasyntyneiden kanssa täytyi vaippaa vaihtaa aluksi öisinkin, mutta vauvojen kasvettua riitti ilta- ja aamuvaipan vaihto.
Nyt koirat aamulenkille, kuulumisiin
!
T: Hiekkis 11 + 0