Minäkin olen nähnyt tosi outoja unia. Yhdessä unessa veljeni valitteli, että hänen koiransa valvottaa häntä
Toisena yönä heräsin omaan itkuuni, koska näin unta, että oma äitini kuoli
. Yhden unen olen nähnyt synnytyksestä ja se oli kyllä todella outo. Synnytin unessa osastolla, en siis synnytyssalissa, eikä apunani ollut ketään. Kätilö tuli huoneeseen vasta synnytyksen jälkeen ja sanoi punnitsevansa vauvan vasta huomenna, koska hän nukkuu niin nätisti nyt. Sitten sanoin, että jälkeiset eivät ole vielä syntyneet, mutta kätilö vain lähti pois. Heräsin tämän jälkeen
Minullakaan ei ole vielä kunnon vauvamasua, korkeintaan syömisen jälkeen näytän siltä, että olen raskaana.
Kohtuni tosin taitaa olla enemmän selkäänpäin, koska esikoisesta kerroimme sukulaisille vasta rakenneultran jälkeen ja masukin alkoi ilmestyä vasta silloin. Toisaalta se on ihan kiva, ettei tarvitse raskausvaatteita, mutta välillä tuntuu, että näytän vain siltä kuin olisin lihonut. Tosin oikeasti painoni on pudonnut hieman. Alussa se huolestutti, mutta ehkä kehoni vain toimii niin. Esikoisesta raskauskiloja ei myöskään tullut paljoa ja kaikki jäi sairaalaan synnytyksessä. Järkytys oli suuri vain valitessani ristiäisiin itselleni mekkoa, kun mikään ei sopinut tissien kohdalta..Voin sanoa, että hieman ärsytti
Neuvolassa pienen sykkeen olivat 156 ja mies oli jo "ihan varma", että se on poika. Vähän alkaa jännittää, että pettyykö mies jos rakenneultrassa näkyykin tyttö.
Mama_Red 18+3