Heipä hei ihan tosi pitkästä aikaa!
Mä en ole täällä kirjoitellut, kun kanssa jumiuduin tuonne facebookin puolelle. Välillä aina olen kyllä käynyt lueskelemassa, mutta etenkin kännykällä tää sivusto jostain syystä hyppii ja pomppii miten sattuu, ja tietokoneella jaksan harvoin istua. Listalta tietysti tipahdin jo, mutta ihan ymmärrettävää, kun kuukausiin en ole kirjoitellut.
Täällä mennään rv 39+5, eli sunnuntaina olisi laskettu aika. Yhtään ei ole olo, että mitään olisi vielä tapahtumassa, ja tuskin onkaan. Kovasti tässä jo merkkejä odotellaan, vaikka toisaalta kotonakin olisi vielä asioita kesken. Toki ainahan sitten voikin itseltään kysyä, onko ikinä mikään täysin valmista?
Kyllä ne vaatehuoneet saa siivottua joskus muulloinkin ja pakastimen sulatettua vaikka talvella. Tavarat on vauvalle pääosin hankittuna kuitenkin, ja loput hankitaan sitten, kun nähdään, mitä todellisuudessa tarvitsemme.
Lenkkeillyt olen melko paljon, ihanaa kun olo on ollut hyvä ihan tänne loppuun saakka. Koirat ovat onneksi saaneet nyt kohtuullisesti liikuntaa, kun mä oon ollut jo pitkään kotosalla. Toki välillä on hitaampia ja huonompia päiviä, mutta kuitenkin metsässä ollaan joka päivä käyty ja koirilta virrat sitä myöten purettu. Muuta liikuntaa ei sitten oikein olekaan tullut harrastettua koko raskauden aikana...
Meillä tapahtui paljon tässä kesän aikana. Mä valmistuin ammattiin ja olin hetken oman alan töissä. Kesäkuun lopussa menimme miehen kanssa kihloihin ja siitä vähän reilu kolmen viikon päästä naimisiin. Saatiin järjestettyä ihan kirkkohäät ja pienet, 20 hengen, juhlat ravintolassa. Häät olivat aivan meidän näköiset, ja lyhyestä suunnittelusta huolimatta just sellaiset kuin kumpikin meistä toivoi.
Nyt on tullut opeteltua rouvana olemista ja uuden sukunimen kanssa elämistä. Se on ollut haastavin asia tässä.
Oikein paljon onnea kaikille jo lapsen syliin saaneille, ja tsemppiä synnyttämässä oleville! Ja kärsivällisyyttä meille muille odottajille!