"Hypsy" mä ymmärrän sua hyvin
! Samoin mitä tiiviimmäksi odottelu käy ja mitä tutummiksi te muut muodostutte masuinenne/vauvoinenne, sitä tärkeämpi kanava tämä meidän ihana pino myös minulle on
!
Oon iha superkipeä, kuten tässä oon valittanutkin (pahoittelut jatkuvasta valituksesta oikeesti...) ja eilen tosiaan romahdin jotenkin henkisesti. Itkin ja yskin miehelle puhelimessa epätoivoani, hän sai minut onneksi rauhoittumaan, ja pulssin tasaantumaan ja järki palasi päähäni
. Sain esimakua siitä miten hän varmasti tukee minua myös synnytyksessä silloin kun epätoivo meinaa iskeä, sillä jos tämä kolmas kerta yhtään aiempia muistuttaa, osaan jo ounastella vähän kipujani ja olotilojani. Ainakaan en mene paniikkiin sillä kokemusta jo on, mutta tiukille varmasti joudun taas henkisesti. Rakas aviomies <3 onneksi hän on. Tosin kuka tietää ehtiikö mukaan synnytykseen, vauvojen aikataluista kun ei ikinä tiedä
.
Kävin äsken kuumassa suihkussa, illalla istuin saunassa eucalyptus-löylyissä hengittelemässä. Saan kamalia yskänkohtauksia joten tuskinpa täällä muukaan perhe kauheasti nukkuu.. ensin valvoin 24 asti, sitten 02-04 ja 06-06:30 ja nyt hereillä kun keitin kuopukselleni puurot ja patistelin koulutielle.
Kurkku on superkipeä ja arka, päätä särkee, nenä on aivan tukossa, vatsalihakset särkevät ja joka yskäisyllä tuntuu kuin niitä revittäisiin puukolla irti. Ja kaiken kukkuraksi, ekaa kertaa tämän raskauteni aikana minulle on ilmaantunut tällä viikolla turvotusta jalkateriin.. ihan uusi juttu minulle. Kohta 13v täyttävä esikoiseni auttoi eilen minulle tukisukat jalkoihin, itkeskelin kodinhoitohuoneessa kun en itse niitä saanut ja olin aivan uupunut. Ihana lapsi minulla <3.
Tulipas taas vuodatus
huhhuh.. koittakaa kestää ja jättäkää ronskisti vain lukematta jos ahdistaa, kunhan purin tuntemuksiani. Helpotti kieltämättä henkisesti hiukan.
Ajattelin tänään löhöillä ( ja yskiä tuskaisesti sekä niistää tauotta..) Viaplayn äärellä. Haluatteko suositella jotain sarjaa...
?
Mies muuten haki eilen minulle burana 600mg tabut reseptillä ja kortisoni nenäsuihkeen. Lääkärin kanssa arvioimme hyödyt ja haitat tässä tilanteessa, ja sain luvan varovaisesti niitä käyttää tähän tuskaiseen olotilaani. Burana kieltämättä auttaa, nenäsuihkeen tehosta ei havaintoa, tosin nenä on niiiin tukossa koko ajan että ihmekkös tuo
.
Oikein hyvää keskiviikkoa teille muille, toivon ettei kukaan teistä saa tätä viheliäistä tautia, pysykää terveinä ja kerätkää voimia koitoksiin
T: Tuskainen Hiekkis ja aamupäikkäreille hikasta selvittyään vetäytynyt Norppis 39+6