Lokakuun lapsoset 2016

Hei! Olin tuolla vauvakuume ryhmässä tovin ja nyt vasta pääsin mukaan tänne :) Tosiaan alkuviikosta plussa pärähti testiin ja toista lasta tässä odotellaan :) Yritystä takana 7kk ja nyt toivotaan parasta, että kaikki menisi hyvin. Laskettu aika on 24.10. Ensimmäinen neuvola ensi kuun lopulla <3 Vielä ei ole kovin paljoa oireita, lähinnä väsyttää ja ikäänkuin närästäisi välillä, mahaa juilii, mutta vielä ei ole ollut pahoinvointia, mikä oli todella paha viime raskaudessa. Esikoisen raskausaika meni muuten kuin oppikirjan mukaan, mutta jouduin n. rv 28 5 viikoksi sairaalaan pakkolepoon, sillä kohdunkaula oli kovin lyhyt ja ennenaikainen synnytys hyvin lähellä, vaan hyvin kävi ja raskaus meni jopa 40+5 asti ja nyt meillä on kohta 2-vuotias ihana tyllerö, jolle nyt kovasti odotetaan pikkusisarusta.
 
Käykää sitten välillä kertomassa täällä, mitä kuuluu. Ultrien tulokset jne. :)

Mää en voi oman työni takia liittyä faceryhmään. Siitä voi olla ihan konkreettinen vaara itselle ja perheelleni, joten siksi pysyttelen täällä kirjoittelemassa.
Mua nyt kiinnostaa ihan kamalasti tuo sun työ! Aluks aattelin et joku julkkis mut sit kolmivuoro ni ei.. Tää ei oo nyt ollenkaan helppoo mun uteliaalle luonteelle! :D Mutta joo, pitää muistaa käydä täälläkin sitten lukemassa ja päivittämässä. :)
 
Mulle voi muokata, omien laskujen mukaan
LA 24.10.-16 ja Tays o_O

Tosin viime menkat alkoi 15.1. Ja ovulaatiotestin mukaan ovulaatio oli siinä 30.12-1.2välil. Ja raskaustesti näytti tappavan tasasesti haaleeta viivaa jo 4.2 alkaen. Ja sit se tummeni ja digikin näytti 1-2 raskaana 12.helmikuuta. Mitähän siel mahtaa olla? :D:p

Ovumiaan soittelin että haluisin varhaisultraan niin se suositteli et aikasintaan rv6+4 kannattaa mennä, että voi ehkä näkyä jo sykekin.

Nyt vasta 4+5
 
Mun ei pitänyt ekassa raskaudessa hankkia doppleria, mutta eivät olisi neuvolassa kuunnelleet sydänääniä kuin vasta 11+ viikolla niin sinne oli niin pitkä aika odottaa varhaisultrasta 6+2 et siks hommasin sellasen halvan perus. Sillä kuultiin ekan kerran 9+1, tosin jokuseen päivään sitä ennen ei oltu kokeiltukaan et voi olla et vieläkin aikaisemmin olis kuulunut. Ihan kiva se oli kun joka toinen päivä sit kuunneltiin kun ei liikkeitä vielä tuntunut pitkään aikaan. Sit kun liikkeet alkoi tuntuun niin doppleria ei taidettu enää kertaakaan käyttää.
 
January Sky: Täällä ollaan kaukana julkkiksesta :ROFLMAO::ROFLMAO:

Nykyään sosiaalialalla on paljon työpaikkoja, jossa saa olla tarkkana omasta sekä perheen turvallisuudesta. Yhteystiedot salaisena auton rekkareineen jne.

On tää mualimanmeno nykyään tällaista :)
 
Kyllä miekin ehkä mieluummin siellä fb:n ryhmässä rupattelisin. Kännykällä ainakin tää tökkii.

Mahatauti talttu täällä suunnalla, vaihtokaupassa sainkin sitten flunssan :confused: Eilen huomasin että nännit on tummunu, paisunu ja kipeytyny. Ja kohdun paikkeilla nykii elohiiri.

Lisbon, 5+1
Mullakin on ollut tuo elohiiri kohdun paikkeilla..muistaakseeni kun plussan tein niin muutama pivä sen jälkeen alkoi tulla hiiri kylään, useamman kerran päivässä.. ja sama jatkuu vieläkin (5+4 nyt) :D todella rasittava tunne.. munkin puolesta sais tehdä jo sen fb-ryhmän, jotenkin siellä paljon helpompi
 
[QUOTE="Pinjuska_1, post: munkin puolesta sais tehdä jo sen fb-ryhmän, jotenkin siellä paljon helpompi[/QUOTE]
Tänään avattu, yv:llä tietoa liittymisestä.
 
Katoaako kaikki nyt naamakirjaan? Muistakaa nyt väliaikatiedot tännekin. :)

Mä en halua vielä..olisi liian raskasta poistua sitten monesta ryhmästä jos huonosti käy. Menin lukemaan että jos on enemmän kuin yksi km niin seuraavan riski mennä kesken nousee 20-40%. Nooh yritin ajatella että ainakin 60-80% mahdollisuus että jatkuu tällä kertaa loppuun asti. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Vauveli vanhalle
Minäkin liityn vasta Facebookiin vähän myöhemmin kunhan saadaan varmistus masuasukista, toivon että vielä sillon pääsee mukaan ryhmään :)

Täällä kaikki hyvin, väsymys on tullut kehiin mutta muuten edelleen aika oireetonta. Tässä harkitsen juuri siitä varhaisultran varausta kun sitä ei kunnallisella puolella enää järjestetä niinkuin esikoisen aikaan :/

Tänään 6+3 joten uskaltaisinko jo ensi viikolle varata aikaa jolloin olisi 7+ ?

Pahoittelut myös niille jotka ovat joutuneet kohtaamaan suruja :(
 
Minäkin liityn vasta Facebookiin vähän myöhemmin kunhan saadaan varmistus masuasukista, toivon että vielä sillon pääsee mukaan ryhmään :)

Täällä kaikki hyvin, väsymys on tullut kehiin mutta muuten edelleen aika oireetonta. Tässä harkitsen juuri siitä varhaisultran varausta kun sitä ei kunnallisella puolella enää järjestetä niinkuin esikoisen aikaan :/

Tänään 6+3 joten uskaltaisinko jo ensi viikolle varata aikaa jolloin olisi 7+ ?

Pahoittelut myös niille jotka ovat joutuneet kohtaamaan suruja :(
Mulla on ensi ma ultra. Silloin on 7+0 tai 6+5. Syke pitäisi näkyä jo tässä vaiheessa.

Mulla on kyllä vähän kakka aaninki tästä raskaudesta. On niin oireeton ja turvotuskin kadonnut... maanantaina oon viksumpi. Oli mitä oli, pääseepähän eroon tästä epätietoisuudesta.
 
Merenaalto ilmottautuu mukaan :) Tänään aamulla digillä "Raskaana 1-2", ekat haamuviivaset pc:n liuskoilla kylläkin jo tiistaina. Olen ollut jotenkin epäilevä tän alkaneen raskauden suhteen. Jotenkin mun mielestä viivat ei tummu juurikaan, mutta kai se hcg nousu on niin raskauskohtaista. Mulle tämä lapsi olisi kolmas ja miehelleni neljäs.

Mikä fb-ryhmä juttu on? Puhuitte myös feikkiprofiileista. Voisin liittyä jos kerrotte vähän tarkemmin :)

Merenaalto (31v) / 3.lapsi / LA 31.10 / K-HKS
 
En minäkään ihan vielä ole facebookin puolelle siirtymässä, pitää vähän miettiä vielä :) mulla taas tulee vellova olo, jos en syö, mutta tekee mieli kaikkea kevyttä ja raikasta. Mikä on tietty ihan hyvä juttu. Aamulla tuli kauhuskenaariot sokerirasituksesta, johon tietty tulen joutumaan, jos raskaus jatkuu.. 12h syömättä ja sen päälle ne litkut, apua!

Maanantaina ultraan, jännittää jo. Yllättävän nopeasti aika lopulta kuitenkin kului, alkuun oli yli 2 viikko odoteltavana ja nyt enää 2 yötä..

Tänään 6+2
 
Merenaalto ilmottautuu mukaan :) Tänään aamulla digillä "Raskaana 1-2", ekat haamuviivaset pc:n liuskoilla kylläkin jo tiistaina. Olen ollut jotenkin epäilevä tän alkaneen raskauden suhteen. Jotenkin mun mielestä viivat ei tummu juurikaan, mutta kai se hcg nousu on niin raskauskohtaista. Mulle tämä lapsi olisi kolmas ja miehelleni neljäs.

Mikä fb-ryhmä juttu on? Puhuitte myös feikkiprofiileista. Voisin liittyä jos kerrotte vähän tarkemmin :)

Merenaalto (31v) / 3.lapsi / LA 31.10 / K-HKS
Hieno juttu, että digi näytti tänään niin!:) aattelinkin ehdottaa sulle että tuu tänne keskusteleen, kun siellä plussanneissa on vähän hiljaisempaa.:)
 

Yhteistyössä