Lokakuun kiinteyttäjät!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja WompaTiger
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

WompaTiger

Aktiivinen jäsen
05.06.2008
4 305
0
36
Kuka haluaa kiinteämmäksi? Oletko normaalipainoinen, mutta kaipaat pientä kiinteytystä? Kaivoin mittanauhan esiin ja kauhistuin, monta senttiä kesäkiloja tullut, nyt karsitaan! Otetaan lokakuun kiinteytyskiri! Ilmoittautukaa mukaan, niin päivittelen. vy=vyötärön ympärys, ly=lantion ympärys, ry=reidenympärys.

viikko 1

MyPoodles...................159cm...54kg...vy64cm...ly91cm...ry54cm
auryn...........................157cm...47,5kg..vy69...ly88cm...ry46cm
Minerva McGarmiva......159cm...55kg...vy71cm...ly93...ry53cm
Pamppelsson...............171cm...49kg...vy65cm...ly86cm...ry46cm
sinihammas.................177cm...56kg...vy69cm...ly90cm...ry50cm

viikko 2

MyPoodles....................159cm...??kg...62,5cm..ly90cm...51cm

Ohjeita: Vyötärönympärys mitataan vatsan kapeimmalta kohdalta, Lanton ja reiden ympärys paksuimmasta kohdasta. Oma tavoite on tiputtaa viitisen kiloa ja kiinteyttää reilusti. Nuo viisi kiloa on ihan silkkaa kesäläskiä, inhaa, kun on suht timmi ja lihaksikas ollut.

Ääh, löyty vaan raksamitta, mut saahan sillä suuntaa antavat mitat :|
Vy 69, Ly 88, Ry 46, 157cm, 47,5kg

Tuohon reiteen mä haluan kyllä lisää senttejä, ja vyötäröstä muutaman pois :whistle:

Höh, no mennään kolmen koplalla sitten.

Tänään ikäväkseni huomasin, että ulkona sataa oikeen kunnolla, niin ei oikeen huvita lenkkeillä. Jotain vaihtoehtoista liikuntaa siis pitää keksiä. Ehkä jumppaa? Kyykkyjä? Niin ja tietenkin kaloreista kolmasosa pois. Porkkanapäivä. :wave:

Mulla on lepopäivä tänään, huomenna sit salille. Ruokana sushia :p

Kyykythän on ihan kuningasliikkeitä! Vielä jos saat lisäpainoa, jos siis löytyy painoja kotoa tai sit vaikka reppu selkään ni avot. Normikyykkyjä, haarakyykkyjä ja askelkyykkyjä :D

Mukana!

171cm 49kg

Vy 65cm , ly 86cm ja ry 46cm

Tosin noilla mitoilla ei väliä, sillä mitään en halua pois, vaan ihan pelkästään vaan kiinteyttää. Tavoitteena siis on pysyä samoissa mitoissa.

Ääh, vieläkin sataa. Yhtään ei tee mieli lähteä lenkille. Lounaaksi söin riisipuuroa. Eilen illalla sorruin vielä yhteen keksiin, eli tänään tiukkaa linjaa. Toivottavasti en illalla sorru, mies tulee kotiin ja satavarmasti ehdottaa roskaruokaa. Mkä olis sellanen kevyt herkkuiltapala?

Aamulla kävin salilla. Oon saanu syötyä suht tarpeeks, mut ostin ketutukseen kaljan. Tuskinpa se mun kaloreilla kuitenkaan vaikuttaa.
Huomenna aamulla salille kans :)

Kevyt herkkuiltapala? Vihannesdippi? Sushi? Joku ihana salaatti, vaikka kana-sellanen. Tai lohi-. :p

Kiitti auryn, kohta lähden hakemaan miestä, niin kipastaan kermaviili samalla nesteeltä ja saadaan dippivihanneksia. :p

Muuten tämä päivä mennyt aika laiskotellessa. Vähän jumppailin. Voipi olla, että lokakuu kiinteyttää odotettua vähemmän, sillä menenkin varmaan tiistaina jo pitkään odotettuun leikkaukseen. Toisaalta, voihan se olla että ei ruoka kivuilta maistu.. :whistle:

Kävin salilla, tein jalkaliikkeitä ja keskikroppaa.
Töissä söin huonosti, vaan kerran vajaa kymmentuntisen päivän aikana. Ja nyt juon omarauhakaljaa. Hm.

Ainiin, ostin sellasen nätin tyhjän kirjan, johon alan merkkaamaan mitä syön. Luulis innostavan keskittymään asiaan :whistle:

Ääh, eilen tuli herkuteltua. Mutta onneksi suhteellisen kevyesti, ortilloja kera kasvisten ja jauhelihan. Vähän popcorniakin meni kitusista alas... Kävin kuitenkin lenkillä, vaikka ilma ei erityisen hyvä ollutkaan.

Jep, eli päivittelin viikko kakkosen alkusenttejä, kiloja en vielä saanut päivitettyä. Senttejä oli itseltäni hieman reilussa viikossa lähtenyt tosi hyvin, varmasti näin alussa lähteekin kun nesteet poistuu. Katsotaas mites sitä läskiä sitten loppujen lopuksi rapisee.

Mulla ei ole mitat muuttuneet mihinkään. Painokin heittelee päivän aikana, joten tän päivän numeroita tuskin kannattaa merkata... Aamulla oli 46,2 ja nyt tasan 48. :|

Huomenna alan kirjata syömiseni kunnolla, salille pääsen vasta tiistaina.

Kävin salilla tiistaina ja tänään.
Tänään on bailu- ja huomenna lötkötyspäivä... Yritän ahtaa itteni päivän aikana täyteen hedelmiä ja lihaa ja ryystää vettä, jottei alko nouse liikaa päähän ja että huomenna ei ole paha olo... Eli reilun vuorokauden paussi mun kiinteytyksessä :whistle:

Yhteistyössä