Henkalle Onnea

:flower: !

Ai
Hemuli vois olla vaatteista kiinnostunut

. Nuo housut on tosi vaaleen harmaat, samaa väriä paidassakin vaaleanpunaisen lisäksi. Ihan kivasti musta sopii tuo vaalpun ja harmaa. Mitäs tuumit?
Tuuti tehnyt kovasti kotona hommia! Ymmärsinkö siis oikein, että Kipsutinkin nukkuu nyt ylhäällä? Ja laitapa sitten ihmeessä kuvaa kaikista uusista huoneista, kun saatte järjestelyt valmiiksi

!
Nuo
Tildan ja Dogtorin unioneglmat on varmaan tosi syvältä

. Vaikea ite tajutakaan, kun yleensä uni tulee tuosta vaan ja paljon aikaisemminkin tulisi, jos vaan malttaisi mennä nukkumaan |O . Yllätyin, kun just Aamulehdessäkin oli juttua univaikeuksista ja siitä, miten yleistä se on nykyään! Tuntuu kyllä hullulta, ettei saisi unta ilman lääkettä. Onneksi on olemassa lääkkeet, mutta voiko niihin jäädä koukkuun? En siis tiedä aiheesta mitään :ashamed: , mutta se valvottaminen, mitä loppuraskaudessa oli, oli kyllä syvältä :headwall: . Eli tsemppiä teille :hug: !
Dogtorilla oli tuossa ihanan pirteä viesti

, ollut kiva päivä. Jotenkin niin toisin kuin täällä :/ . Tää kelikin varmasti vaikuttaa, vanhin ollut kuin mikäkin kiukkupussi, sillä taitaa muutenkin olla taas joku tosi vaikee kausi menossa. Kaikesta kiukkuaa ja tappelee ja asenne on "minä minä minä", mikä meinaa raivostuttaa mua suunnattomasti. Jotenkin tuntuu, että oon tuohon lapseen tällä hetkellä liian hermostunut. Tulee liian herkästi huudettua ja tänään jopa nappasin tukasta

. Että se harmittaa, kun ite lähtee lapsellisella tasolla mukaan siihen kiukutteluun. Tosin kyllä sitten sovittiinkin minusta tosi ihanasti, mutta syliähän tuo varmasti kaipaa, ei huutamista ja jopa tukistamista :'( . Päätäkin meinaa särkee, jotenkin painostaa tuo ilma. Kaupungilla kävin piiiiitkästä aikaa, mutta aika pikaseen ja niin, etten juuri omia juttuja ehtinyt hoitamaan. Olisi ihana, kun pääsisi taas oikein koko päiväksi ihan yksin kaupunkiin kierteleen. Nyt tuntui, että olin toisella planeetalla. Vaikka kaikkia kesälomareissuja on tehty, niin ilman lapsia en ole ollut missään muualla kuin lähikaupassa, vois olla syytä mennä. Ja tänään tuntuikin, että hyvää tekee töihin joutua. Mutta kaupungilta ostin kerrankin itelleni

, oikein kahdet kengät! Töitä silmällä pitäen ja muutenkin, yhteensä maksoi 90e ja heti jo oli huono omatuntokin, mutta loppujen lopuksi, hyvä kun ostin ja kai sitä tosiaan joskus voi itteensäkin ajatella :ashamed: ?!
Koskas
Yksäiti menee taas "lusimaan"

? Siellä niin sukat pyörien pesty ikkunoitakin
Ja tokkiinsa
Krisu muistetaan

, olis kiva kuulla noista paikoista hiukan enemmänkin! Kuinka tulitte menneeksi noin tuntemattomiin? paikkoihin? Ootteko ennenkin paljon seikkaillut siellä täällä itekseen?
Ja hyvältä kyllä kuulostaa
Hipkukan lapsen tilanne

. Hienoa, että Kelan hyvitykset voi saada, vaikka verikokeissa ei mitään näkyisikään.
Mitähän muuta, jotain varmasti unohtui, mutta jospa meen suihkuun. Ihan hikisen nihkee olokin jotenkin..