venla simahti jo 19.30
keikkuukohan sitten jo neljän aikaan ylhäällä,ei ollut nukkunut ku tunnin päikkärit..joten oli sitten niin kiukkunen koko illan ku ollaja voi,siis todella kiukkune mukula..mitään ei tohtinu kieltää,kun joka kiellosta kaaaaameeee huuto..ei tuo enne ole tollee kiljunu..aamulla jo alotti kun kielsin menemästä tonne jauhokaapille,huuti naama punasena ku mummo ja pappa tulivat..
onkohan nyt tullu joku minä,minä vaihe vai mikähän oikein on..kaipa se oma tahto tuolta rupee tulemaan nyt esiin..huh huh..voidaan kyllä helisemässä ton kanssa olla,jos tota jatkuu sitten murrosikään asti
paljon onnee kaikille synttärisankareille tasapuolisesti :flower:
hitto,kävin tossa tilaamassa ens maanantaille kampaajaa (pitäähän se rillumarei lauantaille olla uus väri päässä) kotiin tulin,ja rupesin kattomaan työvuoroja.niin mullahan oli sillo normaali päivä :headwall: ei lyhyttä päivää :headwall: ja sit soitin että muistin työvuoroni väärin niin eipä ole ku 3.11 alkavalle viikolle seuraavia aikoja.. :headwall: voi kakkendaali sentään...
en tiiä vaihtasko joku minun kanssa vuoroo..täytyy kysyy...
onkohan nyt tullu joku minä,minä vaihe vai mikähän oikein on..kaipa se oma tahto tuolta rupee tulemaan nyt esiin..huh huh..voidaan kyllä helisemässä ton kanssa olla,jos tota jatkuu sitten murrosikään asti
paljon onnee kaikille synttärisankareille tasapuolisesti :flower:
hitto,kävin tossa tilaamassa ens maanantaille kampaajaa (pitäähän se rillumarei lauantaille olla uus väri päässä) kotiin tulin,ja rupesin kattomaan työvuoroja.niin mullahan oli sillo normaali päivä :headwall: ei lyhyttä päivää :headwall: ja sit soitin että muistin työvuoroni väärin niin eipä ole ku 3.11 alkavalle viikolle seuraavia aikoja.. :headwall: voi kakkendaali sentään...
en tiiä vaihtasko joku minun kanssa vuoroo..täytyy kysyy...