****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

Hassua kun Oulussa on aurinkoista niin sitä ajattelee että toki muuallakin on. Tai kun täällä sataa niin ei osaa kuvitella että muualla voi olla helle Suomessa. Täällä on tosiaan ollut ihan rantakelit tänään, johan tuo 1½ viikkoa taisi sataakin...

Kaverin tyttö kylässä, saman ikäinen kuin Anni, odottelen tässä nukahtavat ja lähden ostamaan meille sipsejä lähikaupasta :p Krapula on karmea syömistauti! Mammoliino ja Dogtor, itseäkin vähän nauratti aamulla noi mun viestit vaan en poista, tosin tätä palstaa lukee varmaan aika moni sen lehtijutun vuoksi, tietääpähän puoli suomea nyt meikäläisenkin perjantai-illasta :D

Ny ne taitaa nukkua molemmat, herkkuja hakemaan siis :)

Ja huomenna taidan tehdä mutkan Lastentarvikkeeseen ja testata Spreet ja Aerosportit. Kiitos kaikille kommenteista matkarattaista! :flower:
 
no vähänkö meni tää päivä persiilleen... |O Helvatti... ihmisiä oli yllättävän vähän ja ei ketään oikein kiinnostanut ostaa yhtään mitään. Kirppismyyjät valittivat kanssa, kun ei tavara mene... no sain mä 300 euroa, mutta eipä se paljoa lämmitä... Tavaraa on ihan tajuttomasti vielä...
 
Iltamia,

huh ja puh - mummo läks pois... melkoinen episodi taas,
hermoja saa venytyttää ...
Mutta muualla enemmän jappasen näistä.
Sen vaan sanon, että mikäli mummot ja papat on samalla paikkakunnalla - eikä vierailut vaasi 2-3-4 yön yökyläilyä - voip säilyä välit parempina.
Ihan eri asia aikuisten ihmisten sopeutua toisiinsa - ja varsinkin tuommoisten nokka-joka-paikkaan-kipeillä-huomautuksilla-höystettyn' - sukupolven naisihmisiin kun äitini.
Hieman kolkuttaa ne aika vastikään kirjoitetut jalomieliset viestit, oli näet jalomielisyys ja ylevyys nyt äiteen kans koetuksellla... pahemman kerran. No jeesustellaan välillä ja välillä sitten tehdään syntiä ja toimitaan omia saarnoja vasten ... :) ;)

Noooh,. himppu kierreltiin sisustusliike akselilla - kivoja tos värikkäitä isoja puuvillamattoja oli Askossa , ostin kelt ja vihr 20e 140*180 kokoiset... onpahan mistä vaihtaa, jos rinsessainen vielä sotkee. Ai että JOS ??? :LOL:
Ja vitosella sain ihan tummapuisen lastenpuutarhatuolin, oikein söpö... ens kesäksi , ei vielä silleen törrötellä istua tuolitasoisesti.

Valvojille jaksua, korvakipuisille parantumisia ja ratasostostelijoille hyviä ostoja...
Ja Topsylle tullaan mieluusti ...

Nyt syrttäilee - kommentoin huomenna lisää...
 
iltoja pikaiseen!
paras uutinen; meillä ompi multitech :D !
huonoin uutinen: tiistaina lähetään kuusamoon ja mun pitäis pärjätä ilman teitä kokonaista kuusi päivää :eek: !!!! mite helevetissä minä siitä suoriuvun??????
ja vielä yks hyvä uutinen: täällä oon taas yhen sidun hiprakassa :D ! mites musta tämmönen tuurijuoppo tuli :D ?

poju sammui lopullisesti------no ainakin aamuyöhön asti------kampean itseni jääkaapille;tänään otetaan kahden sidun änkyrät ;) :D !

I`ll be back :wave:
 
tilda :LOL: sä oot tainnu jäädä koukkuun palstaan?
mä juon kans taas kulta lonkeroo :saint:

mamma on kuntoillut hurjana nyt kun ei savuttele,sekä viikon ollu 700kaloria/päivä kuurilla jota jatkan niin kauan kunnes jaksan :D ja hyvin on menny,kertaakaan ei oo ollu nälkä,kun jaksottaa syötävät sopivasti ja sit ei illalla 19 jälkeen saa syödä ku hätä tapauksessa :LOL: täällä on ukkonen,voihan pilu,mä pelekään sitä :'( vieraita rampanna koko päewän,ihan kiva..sit siivoilin ja vaihtelin järjestystä..

huomenna karttulaan |O
 
tiipii: Sanotaanko mielummin että vihdoin tyttö nukkuu! :D Tammikuussa viimeksi nukkunut näin hyvin, joten siksi vihdoin :D

milla-maria: Kyllä täytyy todeta ihan ääneen välillä että luojan kiitos tuo lapsi nukkuu nyt. Tuntuu että on itsekin herännyt tässä henkiin ja jaksaa puuhastella ihan eri tavalla. Alkaa olla taas virtaa meikäläisessä, niinkuin vanhoina hyvinä aikoina :D

Me ollan puuhasteltu remppahommia täällä kotona tänään. Rakenneltiin yks seinä makkariin, jonka edestä siis purettiin liukuovikomero jo helmikuussa :ashamed: Kohta pääsis maalailemaankin. Siispä kysynkin että onko kellään kokemusta sellaisesta mokkamaalista? Siis että pinnasta tulee kuulemma mokkanahan näköistä kun maalattu. Miltä näyttää? Pari kaveria on puhuneet siitä ja mietin että veteliskö tuon seinän sellaisella? =) Hyvin taas nää mun jutut sopii tänne lokakuisiin... :kieh:

Sateet on sitten siirtyneet sinne dogtorin puoleen..? Mä pelkään kans ukkosta :ashamed: Täällä satoi ihan kaatamalla aamulla, mutta sen jälkeen aurinko porotti oikein lämpimästi.

Illan jatkoja vaan kaikille! =)
 
milli mä näin sitä kerran naistenillassa kun sitä esittelivät seinälle ja oli vähän hassua... kaukaa ok, mut läheltä sellaista paakkusta... Käy kattoon rautakaupasta jos ois esittelyseinää.

Milli ja Mammo MITÄÄÄ?!??! :LOL: Kauheita noi teidän viestit :LOL:
 
Joo-o!! Toosi huippupäivä ollutkin. Olishan se pitänyt arvata, että kun aamu alkoi kuin liimassa tarpoen, niin ei se meno siitä ainakaan saman vuorokauden puolella parane.. :headwall:
Meillä meni nimittäin mökki pimeeks. Aamulla lastenohjelmien aikaan ja tossa neljän kantturoissa saatiin takas.. :kieh: :headwall: :x Ja miun kun piti pitää pyykinpesupäivä. Oli kyllä todella kivaa. Niin ja täällä ei tosiaan ollu tollanen aurinkorannikkoilma kuten topsyn kuvissa. Vettä tullu kun esterin p......ä!!
Joo, mut kai se on todettava, ettéi tähän kaaliin tuo oppi kokemusten kautta mee. Aamulla valittelin kun ei meinaa jaksaa mitään, ja nyt kuitenkin TAAS kukun täällä. Mutta tottahan se on, kuten tiipiikin puheli, että millonkas minä sitä omaa aikaa sitten otan jos en yöllä, kun muut nukkuu.. ( noh mies töissä nyt) Enpä yhtikäs mistään..


dogtor Missäs oot majaillu, kun tollanen terveyskärpänen on purassa?? Voisin kaa tulla ittee syöttämään :D Sinäkös se joskus kokeilit sitä diet& detoxia (tai jotain sinne päin)??? Tehoskos semmonen?? Tai siis puhistaaks semmonen tökötti hyvin, sitä ajan takaa... vaikka en kyllä tiiä mistä ihmeen kainalokuopasta sie meinaat laihuttaa :whistle:

Niin ja helppiä!!! Saatan nyt muistaa ihan väärin, mutta kukas täällä? olikos täällä kuka? tupperikonsulentti???
Tarvii nokkamukin!!!Tai no, poitsu kuitenkin. Minä otan sen sitten kun se käy hälle tarpeettomaksi :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
milli mä näin sitä kerran naistenillassa kun sitä esittelivät seinälle ja oli vähän hassua... kaukaa ok, mut läheltä sellaista paakkusta... Käy kattoon rautakaupasta jos ois esittelyseinää.

Milli ja Mammo MITÄÄÄ?!??! :LOL: Kauheita noi teidän viestit :LOL:
Taas mun härö :ashamed: Panikoin tunkelijoista.... :ashamed: Kaik ok.
 
pikkumyy vai kainalokuopasta :LOL: :LOL: joo toimii sediet&detox,pari kiloo lähti ja kyl se varmaan puhisti,en oo kattonu sisuskaluja :LOL: olipa hyvä vitsi :ashamed:
no arvelin tässä muutaman kilon pudottaa ja lopettaa tuon tupakoinnin ihan siitä syystä että mulla itellä on mukavempi olla ja sit se toinen :ashamed: mä haluun niin kovaa sen toisen vauvan että mä haluun etten itse vaikuta siihen etten tulisi raskaaksi,siis tupakointi ja ylipaino ( sitä mulla oli huimat 1,2kg :LOL: ) muttamutta,simpankaan teko ei ollut ihan kerrasta kiinni,meni 9kk ennen kuin tärppäs ja hormonaalista ehkäisyä ennen sitä ei ollut..jotenkin mua pelottaa vaan se etten mä koskaan toista lasta saa,niin siks tällanen höperyys nyt :D ja tuu vaan majailee tänne,mä laitan sulle tosta tollasen simpan marimekon ruokalapun kaulaan ja köytän ruokapöytään kiinni :LOL:
 
Taas vaan pika pikaa :ashamed: Jos vaikka huomenillalla ois enempi aikaa.

pikkumyy Piituli kauppaa tupperia :wave:

Mutta nyt maate et jaksan aamusella alkaa kakkua koristelemaan. Äsken sain täytettyä... Miä inhoan sitten kaikkia kekkereitä jos en ole jo sanonut |O Ja nyt niitä pukkaa liikaakin lähiaikoina. 24 päivä on isännän pojan synttärit ja Kiian nimpparit ja sitte 3.8 ne esikoisen rippijuhlat... :kieh: :headwall: :ashamed:
 
Jaapa, yövuoro kuittaa :wave:

Aamu se jo alkaa sarastamaan, enkä mä ole menny edes vielä nukkumaan :eek:
Ja Juho se herätteleekin sitten muutaman tunnin päästä :/
Aijuu, pitänee varmaan erikseen mainita, että humpalla en oo ollu. Koti hommia oon tähän saakka puuhannu. Uskokaa tai älkää, niin tulin just tuolta alakerrasta, pesin saunan ja pesuhuoneen.
Hullu mikä hullu |O
Mutta otin mä sitten pikalöylyt puhtaassa saunassa :D Tämä on nyt sitä kuuluisaa omaa aikaa |O :kieh: :D

Te ootte hassuja :D :heart: ja ihania :heart:
:hug: kaikille valvoskelijoille, tai paremminkin valvoskelijoiden vanhemmille, sairastelijoille tai muuten vaan :hug: ihan jokaiselle :D
 
pupu oisit meijänkin saunan käyny yöllä pesemässä :D
siis kauheeta et miten työ jaksatte valvoo..millohan mie oon valvonu viimeks edes yhteentoista?
eilen illallakin kun kävin tohon sängylle et katon c.s.i maiamin niin en edes nähnyt koko ohjelmaa kun jo nukuin :eek:
sit heräsin puol 12 laittamaan telkan kiinni..pitäs varsin hävittää telkka täältä makkarista kokonaan pois ja kattoo sitä vaan olkaarissa.

tyty nukku jopa klo. 04. omassa sängyssään,mutta samanmoinen jollotus oli sitten,
ja sylissä vasta rauhottui,ja kun laskin sen omaan sänkyyn johan alko taas vollottamaan..en jaksanut toisen kanssa taistella,vaan nostin viereen,ja yks vaan laitto heti silmät kiinni ja maksa!
ihme pentu.
mutta herää kuin kello. klo 06 oli ylhäällä..vaikka kello olikin varsin lähemmäs puol kymmenen illalla kun kävi nukkumaan.

illalla sain nurtsin ajettuu,oli varmaan musta parvi kaikkia itikoita ja paarmoja pörräämässä ympärillä :x
haettiin puukuorma mun vanhempien luota ja se siinä sitten mätetiin vielä pinoon..miun isompi tyttö oli lapsenlikkana.

täällä paistaa aurinko pilvettömältä taivaalta,ja lupaili jopa 24 astetta lämpöä :D
 
Mie haaveilen tälläisistä rattaista. Ne saa pyörään kiinni peräkärryksi ja irroitettua rattaiksi. Olis niin kätevät :p Meillä kun ei kekskustaan ole kuin 2km, ajatella miten kätevästi tuon kanssa polkis kaikkiin mammakerhoihin ja neuvolaan jajaja. Ei aina tartteis autoa lyhyenlyhyen matkan takia pikapika käynneille. Taitaa vain haaveeksi jäädä.
http://www.minimaraton.fi/epages/AJP.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/09042006-133869/Products/67988&ViewAction=ViewProductDetailImage
*muoks -en sit osannu kuitenkaan kuvaa tähän liittää*

Ja haaveista kun aloin puhumaan, nii mie haluisin vaellukselle. En ole koskaan ollut ja oikeasti sellaisesta haaveillu yli kymmenen vuotta. Nyt huomasin, että lapissa järjestetään ihan ryhmävaelluksia. Maksavat vain nätisti ja miten sellainen nytten enää onnistuu. Ehkä joskus tulevaisuudessa, kun pojan raaskin jättää hoitoon. Täytyy alkaa säästää niin on varaa osallistua johonkin tunturivaellukseen sitten joskus... :whistle:
 
Niinukka; paketoitko silloin sitä sitteriä mitenkään kun lähetit postin kautta? Minulla olisi kaupat kaukalosta ja mietin että miten tuon paketoisin. Eihän tuohon tarvitsisi kuin jonkun muovin tms lika suojaksi, minun mielestä, mutta suostuuko posti sitä ottamaan silleen vastaan.

Onko kukaan ostanut Huuto pakettia Huuto.netin kautta? Olisi edullisempi postittaa Huutopakettina mutta en ole sitä koskaan käyttänyt. Ihan tuo tuntui yksinkertaiselta kun luin ohjeita, mutta jotenkin epävarma olo kun ei tosiaan ole koskaan käyttänyt.

Minä nukuin viime yönä tosi sikeästi ja pitkään. Kävin jossakin vaiheessa imettämässä, mutta en edes muista kelloaikaa :eek: Aamulla koisin puoli kymmeneen joten takana on 10.5 tuntia unta -miinus se imetys kerta. Olo on vähän pöllämystynyt :D

Täällä satelee vettä. Ajattelin alkaa katsomaan serranoita boxilta nyt kun mieskin on kotona ja vois katsoa lasten perään. Hyvä ilma pitää vaan völläily päivä, ihania tälläisetkin päivät :D

Pitää lähteä auttamaan Aatua. Se on paha kun kiipeää seisomaan, mutta ei osaa vielä laskeutua, sitten se tuolla komentelee että tuuhan äiti laskemaan minut täältä!
 

Yhteistyössä