****LOKAKUUN HERHILÄISET 2007**** VIIKKO 28

huomenia kaikille!

siis tuo pentu on ihme huutajaksi tullut..nyt on viikon verran herännyt joka saakutin yö klo 00.30-01 ja huutaa jolottaa täyttäkurkkua,ei auta vaik tuttia laittas.sit kun nostaa syliin niin huuto loppuu,kun laitat takasi omaan sänkyyn niin ja ite just kerkeet pitkällee,niin jo alkaa sama karjuminen taas..sit kun otat viereen niin huuto loppuu siihen ja tyty nukkuu ihan rauhassa..en tiiä mikä lie tota vaivaa?onkohan noilla tulollaan olevilla etuhampailla osansa asiassa?vai onko äipää vaan ikävä?

ja toinen et tuo mukula on miun perään ihan mahoton..sanoinkin eilen et pitää varsin ruveta ilman tytyä jossain käymää,kun kaupassakin jollotti kun menin sovituskoppiin,ja pois hänen näköpiiristään :eek:
väsyneenä minusta enempi kyllä tirisee miun perään,mitä hyvin nukkuneena.

katjanna joo,meillä on muutama keskustelu ollut miehen kanssa tytyn vaateostoksista..mutta kun on niin ihania vaatteita niin ei voi vastustaa kiusausta ja olla ostamatta..nyt kyllä päätin että en osta..pärjää pitkälle syksyyn näillä vaatteilla :D

ja siellä lindexissä dogtor(ko) kyseli (ja varmaan siellä eilen kävi jo) ei miusta tainnu pojille olla huppareita(en kyllä niin tarkkaan kattonu)...mutta aika tummasävysiä vaatteita pojille kyllä oli,yhtä bodyä katoin jossa muistaaksein oli koiran kuvia valkosella pohjalla koirat oli mustalla ja kanttaukset punasella,se oli oikeastaan aika kivan näkönen ,vaikka tytylle.

jep tuo tyty haisee tossa vieressä joten vaipanvaihtoon..
 
huomenta |O
Fiksu äiti täällä. Lapset nukkuis miltei koko yön putkeen, mutta mitä minä teen... IStun viistoista vaille kahteen koneella :headwall: Poitsu heräs sitten puol kuus.. Jippii!! Tooosi pirtee olo |O Nooh, nyt meillä aamupuurot syöty ja päivähynttyyt niskassa. Jos petit puistelis ja lähtis sit vaikka leipomaan ja juomaan ton loput puol pannuu tuota kahvia ;)
 
Huomenta! Minuu väsyttää |O Meilläkin neiti kilju yöllä (taas vaihteeks) ja oli vaikka mitenkä päin. Mikä ihme näiden muksujen uniin on tullut kun vähän jokaisella sitä tuppaa olemaan? Eikös Venla yleensä ole nukkunut hyvin?Meillä ei voi liikkumisen piikkiin laittaa kun ei konttaa eikä ryömi. Istualleen nitkuttaa jos istuu. Nyt nimittäin ei istuis vaan pitää koko ajan mennä konttausasentoon,istumaan, konttausasentoon, istumaan jne....

Taas pitäis tänään siivota, nyt tää alakerta et kehtaa huomenna jotain ovesta sisään päästää. Ja tehdä kakku poitsulle. Ja minuu huvittaa taas ihan mielettömästi :ashamed: Niin ja mennä syömään kakkua. Pappani (äidinisä ) täyttää tänään 80v. Papalla ja Jepellä on samana päivänä synttärit ja siks ollaan yleensä Jepen synttärit siirretty joko edelliselle tai seuraavalle päivälle ettei kaikkien tarvi molemmissa paikoissa samana päivänä rampata.

Mutta nyt kahvia hakemaan :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Huomenta! Minuu väsyttää |O Meilläkin neiti kilju yöllä (taas vaihteeks) ja oli vaikka mitenkä päin. Mikä ihme näiden muksujen uniin on tullut kun vähän jokaisella sitä tuppaa olemaan? Eikös Venla yleensä ole nukkunut hyvin?Meillä ei voi liikkumisen piikkiin laittaa kun ei konttaa eikä ryömi. Istualleen nitkuttaa jos istuu. Nyt nimittäin ei istuis vaan pitää koko ajan mennä konttausasentoon,istumaan, konttausasentoon, istumaan jne....

Taas pitäis tänään siivota, nyt tää alakerta et kehtaa huomenna jotain ovesta sisään päästää. Ja tehdä kakku poitsulle. Ja minuu huvittaa taas ihan mielettömästi :ashamed: Niin ja mennä syömään kakkua. Pappani (äidinisä ) täyttää tänään 80v. Papalla ja Jepellä on samana päivänä synttärit ja siks ollaan yleensä Jepen synttärit siirretty joko edelliselle tai seuraavalle päivälle ettei kaikkien tarvi molemmissa paikoissa samana päivänä rampata.

Mutta nyt kahvia hakemaan :wave:


joo kyllä venla tätä ennen on tosi hyvin nukkunut,mutta oikeastaan sellasta yörumbaa on viimoset reilut kaks viikkoa ollu.tyty kyllä rauhottuu sitten viekkuun kun sen keskeen ottaa...mutta kun haluisin jonkun yön nukkuu ilman sitä kainaloista :ashamed: tuntuu että tuo isompikin kainaloinen vaatis sitä kainaloo :D

äskettäin sitten koklailin tytyn suuhun sormella,ja huh mitkä pallukat yläikenet on..joten ihan hampaiden tulon piikkiin taidan nää yöriehumiset laittaa..ens yöks suunnittelin että supon laitan,jos se jonkun verran rauhottas.
ruokakaan ei ole maistunut..ilmankos.

mie laitoin tytyn ulos koisimaan,keskimmäinen neiti joutu hommiin ja pölyt pyyhkimään tosta lasihyllyköstä..jossa oli varmaan sitten viimosen 9kk pölyt :eek:
pyyhitty viimeks ristiäisiin..olenko laiska..en...kai :D
 
Meillä kyllä nukutaan. :D Neljältä tosin heräs jonkin verran ähkimään, kun kissa tuli viereen naukumaan :headwall: Ja kun meidän jättikissasta ei mikään pieni ääni lähde :whistle:
Kissan heitin pihalle ja toinen tuli sisälle. Pödelius nukkui lopulta kasiin asti. Sain sitten kaason homman eilisiltana ja häät olis syyskuun alussa, joten kiirettä alkaa pukkaa. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja niinukka:
äskettäin sitten koklailin tytyn suuhun sormella,ja huh mitkä pallukat yläikenet on..joten ihan hampaiden tulon piikkiin taidan nää yöriehumiset laittaa..ens yöks suunnittelin että supon laitan,jos se jonkun verran rauhottas.
Meillä on nyt toinen ylähammas tullut yhdestä nurkasta läpi :) Toista edelleen odotellaan. Tuolle pimulle ei suppo viime yönä auttanut pashankaan vertaa :/ Toivotaan että teillä auttais :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Meillä kyllä nukutaan. :D
Mitäs jos toisin Kiian teille nukkumaan :saint:


Alkuperäinen kirjoittaja milli78:
Sain sitten kaason homman eilisiltana ja häät olis syyskuun alussa, joten kiirettä alkaa pukkaa. :D
No ripeänä siähän saat aikaan vaikka ja mitä nopeasti =) Ja mikä parasta, pääset taas shoppailemaan prinsessavetimiä :D
 
Mutta nyt päälle ja rehujen ostoon :wave: (siis papalle)

Muoks. Meijen pieni mies kävi ylhäällä kattomassa tyhjää huonettaan, siveli seiniä ja totes haikeella äänellä: Minun oma huone. Voi pientä kultaa :heart:
 
Tuutis: Mulla alkaa olla univelat poissa, joten senkus tuot! :D Syötän sille tattaripuurot ja annan Neocatemaidot päälle, josko se niillä nukkuis?? :whistle: Ei vaan... :D
On tää kyllä ihmeellistä, kun muut nukkuu niin Sara hilluu ja kun Sara nukkuu, niin muut hilluu :eek: Toi tekee edelleen sitä etuhammastaan, mutta nukkuu silti. Yks yö kiljui sitä, mutta panadolilla rauhoittui ja nukkui hyvin koko loppuyön, tää olis iis varmaan joskus alkuviikosta..?

Ja se mun edellinen puku sopii ehkä morsiammelle mun puvuksi, vielä pitää hiukan värisävyä katsoa kun häiden värinä on lila. Toi mun pukuhan näyttää jossain valossa lilalta, mutta jossain taas ihan punertavalta, että ota nyt sitten selvää miltä se näyttää sitten juhlapaikalla..? :LOL: Toisella kaasolla on samanlainen, mutta vaaleansininen, sai perskule ostettua sen alesta 70e halvemmalla kuin minä ostin ennen juhannusta :headwall: Toivottavasti tästä ei sitten tule taas samanlaista kuin omien häiden järkkäys.. :ashamed: :LOL: Viime yönä ei meinannut tulla uni ja aamullakin heräsin ennen saraa jo miettimään kaikkea :eek: :D
 
huh huh... täälä hiukan väsähtäny olo,olin sitten aamulla 05 aikaa kotona... :whistle:
Pojilla menny tosi hienosti kyläilemässä.. nyt ei pysty lukeen juttuja,tarttee mennä juhla mekkoa silittämään ja lähtee jatkamaan eilisiä kinkereitä... :whistle: ;) ja huomena vasta podetaan kaaaaaameeeta 2pvä rapulaa,tänään ei saa päästää sitä ees tuleen. :wave:

Huomena aamulla iskee varmaan vuoden huono äiti fiilis..no mutta jätetään se huomiselle,nyt tarttee lähtee jatkaan. :D
 
Tekstiä tullut tosi mukavasti! :D

Diipeli toinen vuosi mulla vasta alkaa joten hyvän ajan ehditään pyöriä samoilla käytävillä ;)

Enja minä kans ootan että syksyllä meidän kavereitten vauva syntyy, ihana päästä sitten pientä kattomaan ja nuuskuttelemaan :heart: vähän kyllä pelottaa se vauvakuumeen korkea nousu sitten... :whistle: Heillä taitaa olla rankat ajat yövalvojan kanssa, ite oltiin sillon alussa samassa jamassa, raskasta oli mutta onneks sitä kesti vaan tasan kuukauden =)

Yksäiti joo krapulaa ehtii potea myöhemminkin! Sillon kun on mahollisuus juhlia niin se on sitten mentävä :D

Milli hyvä että teillä oikeet spuskat löyty ja tyttö taas nukkuu! =)

Niinukka meillä kans alko Siljalla joskus kuukausi takaperin tuo eroahistus että heti jos äiti hävis näkyvistä niin hätä tulee. Varmaan on ihmiset pitäny mua hulluna kun jos kaupassa sovitan vaatetta niin samalla huutelen tytyölle "äiti täälä lallalllaaa..." ja kurkin siitä sermin yli :ashamed:

Pikkumyy täytyy tosiaan tunnustaa että minä oon samassa jamassa :ashamed: Meillähän tyttö on huono nukkumaan ja silti riekun ite täälä ylhäällä aina pikkutunneille asti. Aamulla olo on niin väsy että hyvä ettei itku pääse |O Mutta se on sitä ainoota omaa aikaa ja jos niistä luovun niin sitten mun elämä olis pelkkää lapsen kans olemista ja siivoomista :whistle:

Tuutis vitsit minä oon kohta ihan hurahtanu noihin nukkekotijuttuihin :p Katsoin sieltä Doloresta niitä sellasia nukkeja mille sitten valitaan itse peruukit, vaatteet ja kengät, sellaset aion hommata :p Oon miettiny niille jo nimiä valmiiks ja keksiny tarinaa. Ne tummaihoset lapset oli kans tosi sulosia, ajattelin että niillä ois yks adoptiolapsi. Sitten kun joskus sen talon saan niin meinaan sisustella sitä hiljalleen maalaisromanttiseen Laura Ashley- tyyliin :p
 
Heips,

Meillä myös takana levoton yö. :eek: Aatu heräili vähän väliä ja yhden kerran laitoin jo miehen asialle, mutta siitä se vasta riemu repesi. Ei kelvannut isä yöllä tuolle lohduttajaksi, itse sinne piti mennä hätiin ja herätti tuo Anninkin huudollaan. On muuten hyvin harvinaista että neiti herää mihinkään yöllä. Sitten kun minä otin pojan syliin huuto loppui kuin seinään ja sanoi vaan isälleen; hö, höhööö. :headwall: ja lattoi uudestaan nukkumaan. On tuo kyllä niin olevinaan että huh.

Ajattelin lähteä käymään kaupungilla. Ihan vaan omaksi iloksi, rahaa ei kauheasti ole shoppailla, mutta jos kävis vaikka itselle katsomassa uusia sandaaleja, siis sellaisia terveys-kävely sandaaleja. Bile sandaalejahan mun ihan turha mennä edes katsomaan, se ei olisi muuta kuin itsensä kidutusta. :D

Mutta nyt maalia naamaan ja menoksi. Ois kiva kun olisi joku kaveriksi mukaan, taas tekis mieli mennä kiinalaiseen syömään :p Taidanpa kysyä pääsiskö äiti mukaan =)
 
huomenta!!
eilen kävin täällä kirjottamassa että :näyttää tulevan nätti päivä..
ja jaskat...lähin ulos nii alkoi ukkonen ja tuli kaatosade niskaan:LOL:
jep,nyt naurattaa!!
ja monesti jos satun kehumaan hyvin nukuttua yötä nii seuraavana kiljutaan,
ja sama syömisen kaa..
en siis enää taida kehuskella;)

tuuti sitten kolhinu matolla itteensä!!:)

ja heidiä on kovasti jo kaivattukkin!!
kiva ku oot takas!!=)

missäs pepisa :attn: ei oo aikoihin kuulunu!!

tänää meijän poika on ekaa kertaa yötä pois kotoa,jännittää että mitenhä tuo nukkuu muualla!
mennää mun siskolle yöksi.
luvassa leffailta(jos lapset antaa) ja syömistä:p

mutta nyt jos sais imuroitua! :wave:
 
tiipi mie en edes kehtaa tytyn kanssa sillee lähtee kauppaan että menisin sovittamaan jotain vaatetta sovituskoppiin..miulla sellanen tunne et jos mie toisen jätän kopin ulkopuolelle,niin joku sen siitä vie :eek:

nykysin oon nuo isot likat ottanu kaupalle mukaan,niin kattoovat pikkusen venlukan perään jos joutuu käydä sovittelemassa mitä.

hitto,alotin ajamaan nurtsia..niin yllätys yllätys kävi satamaan vettä :headwall:
millohan tämä veden tulo loppuu?
 
:LOL: Topsyn "hups" :LOL:

Oih, itellä on kyllä vielä niin tuoreessa muistissa tuo juominen ja sitä seuraava rapula :x nej tack!

Piti muuten Yksäidillekkin toivottaa hauskaa viikonloppua ja etenkin krapulatonta huomista!!! Ja olet sinä nämä vapaasi ansainnut :hug:

Siljan yö meni kohtalaisesti sen huutamisen jälkeen. Ja isikään ei ollut kuulemma laittanut tuttia kuin kerran, eli toivossa on hyvä elää... Mutta on näillä mukuloilla nyt joku, kun kaikki lokavauvat temppuilee tuon nukkumisen kanssa :headwall:

Niinukalle, Tuutille, Katjannalle ja muille unihäiriöisten mammoille virtuaalikofeiinitabletteja :hug:

Minä äsken muuten painelin noita tytön korvia sekä siitä "keskinipukasta", että sieltä korvan takaa/alta, ja ei tuo kyllä inahtanutkaan :/ Pitäskö tästä nyt sitten päätellä, että tulehdusta ei kumminkaan ole....? No jos tämä räkäily jatkuu pitkäänkin, niin onhan sit kaytävä nuo korvat tarkistuttamassa.

 
|O Mun ei anneta nukkua öisin |O Täälläkin on joku öihen huuto/vikinä/ölinä/ujellus tullut kuvioihin. Kaiken kukkuraksi ei olla edes kotona ja mulla palaa pinna mieheen ja mun omaan ätitiin |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
|O Mun ei anneta nukkua öisin |O Täälläkin on joku öihen huuto/vikinä/ölinä/ujellus tullut kuvioihin. Kaiken kukkuraksi ei olla edes kotona ja mulla palaa pinna mieheen ja mun omaan ätitiin |O
:hug: Millon te ootte tulossa? Siellä on kuulemma ihan ******* itikoita. Mekin mietittiin, että oltais tultu mökille tänään, muuta Sikke on kipeä ja iskä sano, että siellä on niiiiin pirusti elukoita, että eipä paljon ulkona voi olla...

Tapaillaan kunhan tulet! Ja hermoja sinnekkin öihin ja ....muuhun :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
|O Mun ei anneta nukkua öisin |O Täälläkin on joku öihen huuto/vikinä/ölinä/ujellus tullut kuvioihin. Kaiken kukkuraksi ei olla edes kotona ja mulla palaa pinna mieheen ja mun omaan ätitiin |O
:hug: Millon te ootte tulossa? Siellä on kuulemma ihan ******* itikoita. Mekin mietittiin, että oltais tultu mökille tänään, muuta Sikke on kipeä ja iskä sano, että siellä on niiiiin pirusti elukoita, että eipä paljon ulkona voi olla...

Tapaillaan kunhan tulet! Ja hermoja sinnekkin öihin ja ....muuhun :D
Täällä on tosi paljon itikoita ja jos ei niitä niin mäkäräisiä... Tullaan maanantaina Ouluun, mies lähti jo Essin kanssa toiseen mummulaan ja minä jäin (muka) nukkumaan tänne toiseen.
 
Mietinkin mikä Leyan on nielaissut. itikat vissiin :D Oululaisten kanssa jos sovittais tapaaminen meillä? Aloitin uuden ketjun jossa voitais sopia? Anni ja mies lähti jädeä ostamaan, pitää käydä Minttu heittämään nukkumaan, ihan poikki kun ui tunteroisen naapurin Emmin kanssa... pitää laittaa kuvaa kohta.
 
vettä sataa,oujee :kieh:
topsikalla ihania kuvia ja olipa hauska viesti yöltä :LOL:

meidän jätkä veti sit 4tunnin päiväunet :eek: mitähän yöunista tulee?

tupakka lakko jatkuu hienolla mallilla,kolmas päivä menossa,hyvä minä..mä vähä jo epäilen et pahin vierotus on jo takana päin,hope so..

:hug: yö huutajille ja unettomille,meillä on monta kertaa yöllä heränny huutamaan ja saattaa huutaa sen tunnin,sit oksentaa ku itkee niin paljo..eilen kans,tosin se nukkui ja huusi noin 15min,siis unissaan huuti,ei aukaissut silmiään ollenkaan.

no mä palaan kohta,nälkä yllätti ----> tortilloja tekemään :p
 
Iltaa,

Täällä ollaan oltu myös koko päivä ulkona. Lakanapyykkiä olen pessyt ja kuivattanut ulkona, myös petarin päällisen pesin ja kun näytti siltä ettei se ehdi kuivua ulkona ennen yötä, niin onneton laitoin sen rumpuun. Niinhän siinä kävi että rumpu kuivatus oli liian kuuma petarille ja kangas paloi tuolta yhdestä nurkasta aika ikävän näköiseksi korpuksi.
|O

Kaupungilta löysin tosi hyvät ecco sandaalit ja metsästin kaikki Oulun liikkeet jotka kyseistä merkkiä myyjät josko olisin saanut valkoisen väriset just tuota mallia. Valkoisia ei tuota mallia ollut enää missään ja niitä kyseltiin pitkin suomea yhden myyjän kans olisko missään jäljellä, mutta eipä ollut joten mustiin piti tyytyä. Malli on kyllä niin huippu hyvän tuntuinen ettei tuolla värillä nyt sitten niin suurta merkitystä ole ja mustahan sopii kaikkien kans ja on muutenkin väriltään ajaton.

Lindexiltä tein huippu löydön. Ostin kahdet triumphin imetys liivit ja hintaa noille jäi yhteensä 15? :D Hieman olin huulet pyöreänä kassalla tuosta loppu hinnasta kun ovh noille olisi ollut 82?, mutta niin se myyjä katsoi koneelta että ovat noin halvat. Joten Lindexillä kantsii käydä shoppailemassa. On tosi hyvät alennukset.

Nyt nopsaa katsomaan tango markkinoita. :wave:
 

Yhteistyössä