Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
*Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Riivinrauta, post: 16967880, member: 1178"]</p><p><strong>Paulah</strong> niin jokos te sitten haitte sitä miehen vanhempainvapaa rahaa?</p><p>Mulle kun neuvottiin että se hakemus tarvii siitä jättää vasta 2kk ennen sen vapaan alkamista.</p><p>Ja mulla hyväksyttiin kun töistä lähettivät mun tuloista helmikuu-heinäkuu ne maksetut tilit.</p><p>Kuulemma periaatteessa pitäis olla se että näkisivät sen 6kk tulot mitkä on juuri ennen kun äippäloma alkaa mut mun tapauksessa huolivat tuon kun ei mulla pystytty ilmoittaa (ainakaan ajoissa) että mitä maksavat äippälomaan mennessä kun olen tuntityöläinen.</p><p></p><p><strong>Sokerirasituksesta</strong> mulla ainakin niin hoitaja tiesi ne tulokset jo iltapäivällä.</p><p>Kun kävin aamulla kokeissa ja iltapäivälle se mun neuvolanhoitaja kävi meillä kaupassa niin samalla huikkas mulle sen tuloksen... tai siis sen että läpi meni (ekalla kerralla).</p><p>Ja siis en nyt muista joka tästä nyt mainitsi että kateellisena lueskelee kuin muualla ultrataan ym...</p><p>Siis joo... meillä on niin että meillä joutuu kahteen kertaan siihen rasitus kokeeseen (siis jos ekalla menee läpi vko 18). Mulla oli ekassa hyvät arvot silloin viikolla 18 ja sit viikolla 26 jäin kiinni yhdestä arvosta ja jouduin seurantaan. Aluksi jouduin mittailemaan 2vkoa arvoja joka päivä 6 kertaa päivässä... sit ku ruokavaliota tarkkailemalla sain sokerit pysyyn matalalla niin nyt tarvii mittailla enään 2 päivää viikossa sen 6 kertaa päivä.</p><p>Ja tästä syystä tulee se passitus sinne arvioon että näkee että onko iso vauva...</p><p>Tosin mulla sinne synnytystapa-arvioon olis ollu meno muutenkin koska esikko syntyi sectiolla.</p><p></p><p><strong>Paapelo</strong> Me tultiin tänään just Tallinnasta. </p><p>Tietkö missä se oli ryöstetty? Mihin aikaan?</p><p>En nyt tarkoita sun miestä mutta mua joskus oikeen ärsyttää se että miten nää mein suomipoijjaat ja naisetkii käyttäytyy siellä.... ollaan ympäripäissään ja huudellaan kaduilla ihan mitä sattuu, käyttäydytään niin törösti kuin vaan voidaan ja osataan.</p><p>Ajattelematta sitä että juuri tuo käyttäytymis malli on se joka saa noi varkaat liikkeelle.</p><p>Siis juuri eilenkin tästä puhuttiin kun käveltiin iltasella ravintolasta takaisin hotellille... mein edessä liikku miesporukka joista se nuorin sälli huuteli vähän joka suuntaan ties mitä... ja ympäripäissään oli koko porukka.</p><p>Että toisaalta mä tykkäisin käydä tuolla Tallinnassakii mut mua tosi paljon hävettää katella suomalaisten dokaus meininkiä kun niihin ei vaan voi olla törmäämättä.</p><p>Siis toki siellä käy paljon myös suomalaisia jotka osaa käyttäytyä mutta nuo toiset tekee itsensä niin huomattaviks että oikeen risoo.</p><p>Mut joo.... tosi harmi juttu mitä sun miehelle kävi enkä mä siis millään tapaa väitä että sun mies olis siellä örveltänyt... mut tää tuli vaan niin mieleen kun just siellä oltiin ja tästä asiasta miehen kanssa puhuttiin.</p><p></p><p>Mutta siis meillä oli oikein mukava reissu! :heart: </p><p>Mä olin valmis nukkumaan jo joskus 9 aikaan :ashamed: </p><p>Tietty aamulla kun oli herätty aikasin ja sit tavallaan koko päivä matkustettu.. no otettiin tunnin tirsat hotellissa ennen ko mentiin syömään.</p><p>Mut laivalla tein ihan kamalan havainnon!!!</p><p>Siis ne karkit maksaa siellä ihan älyttömästi!!!</p><p>Ne maksaa jopa reilusti enempi kuin mitä ne maissa maksaa!!</p><p>Jotain tarjous karkkeja raaskittiin ostaa (onneks viinikumit oli tarjouksessa koska niit ei enään missään Heinolan kaupassa myydä!!) mut nekin oli hinnoiltaan että oli siinä ja tässä kannattiko ostaa.</p><p></p><p><strong>Harsoista</strong> mä sain aikanaan ennen esikkoa varmaan jonku 10 harsoa mun veljeltä ja sit oli ne esikon äippäpakkauksen harsot ja nyt sit tuli tietty äippäpakkauksessa uudet ja luulen että nuo nyt sit riittäis.</p><p></p><p>Mut nyt olis vielä mitattava sokerit ja lähettävä sit nukkumaan... typy herää kuitenkin aamulla taas kukonlaulun aikaan.</p><p></p><p>Riivinrauta & nuppunen 33+2</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Riivinrauta, post: 16967880, member: 1178"] [b]Paulah[/b] niin jokos te sitten haitte sitä miehen vanhempainvapaa rahaa? Mulle kun neuvottiin että se hakemus tarvii siitä jättää vasta 2kk ennen sen vapaan alkamista. Ja mulla hyväksyttiin kun töistä lähettivät mun tuloista helmikuu-heinäkuu ne maksetut tilit. Kuulemma periaatteessa pitäis olla se että näkisivät sen 6kk tulot mitkä on juuri ennen kun äippäloma alkaa mut mun tapauksessa huolivat tuon kun ei mulla pystytty ilmoittaa (ainakaan ajoissa) että mitä maksavat äippälomaan mennessä kun olen tuntityöläinen. [b]Sokerirasituksesta[/b] mulla ainakin niin hoitaja tiesi ne tulokset jo iltapäivällä. Kun kävin aamulla kokeissa ja iltapäivälle se mun neuvolanhoitaja kävi meillä kaupassa niin samalla huikkas mulle sen tuloksen... tai siis sen että läpi meni (ekalla kerralla). Ja siis en nyt muista joka tästä nyt mainitsi että kateellisena lueskelee kuin muualla ultrataan ym... Siis joo... meillä on niin että meillä joutuu kahteen kertaan siihen rasitus kokeeseen (siis jos ekalla menee läpi vko 18). Mulla oli ekassa hyvät arvot silloin viikolla 18 ja sit viikolla 26 jäin kiinni yhdestä arvosta ja jouduin seurantaan. Aluksi jouduin mittailemaan 2vkoa arvoja joka päivä 6 kertaa päivässä... sit ku ruokavaliota tarkkailemalla sain sokerit pysyyn matalalla niin nyt tarvii mittailla enään 2 päivää viikossa sen 6 kertaa päivä. Ja tästä syystä tulee se passitus sinne arvioon että näkee että onko iso vauva... Tosin mulla sinne synnytystapa-arvioon olis ollu meno muutenkin koska esikko syntyi sectiolla. [b]Paapelo[/b] Me tultiin tänään just Tallinnasta. Tietkö missä se oli ryöstetty? Mihin aikaan? En nyt tarkoita sun miestä mutta mua joskus oikeen ärsyttää se että miten nää mein suomipoijjaat ja naisetkii käyttäytyy siellä.... ollaan ympäripäissään ja huudellaan kaduilla ihan mitä sattuu, käyttäydytään niin törösti kuin vaan voidaan ja osataan. Ajattelematta sitä että juuri tuo käyttäytymis malli on se joka saa noi varkaat liikkeelle. Siis juuri eilenkin tästä puhuttiin kun käveltiin iltasella ravintolasta takaisin hotellille... mein edessä liikku miesporukka joista se nuorin sälli huuteli vähän joka suuntaan ties mitä... ja ympäripäissään oli koko porukka. Että toisaalta mä tykkäisin käydä tuolla Tallinnassakii mut mua tosi paljon hävettää katella suomalaisten dokaus meininkiä kun niihin ei vaan voi olla törmäämättä. Siis toki siellä käy paljon myös suomalaisia jotka osaa käyttäytyä mutta nuo toiset tekee itsensä niin huomattaviks että oikeen risoo. Mut joo.... tosi harmi juttu mitä sun miehelle kävi enkä mä siis millään tapaa väitä että sun mies olis siellä örveltänyt... mut tää tuli vaan niin mieleen kun just siellä oltiin ja tästä asiasta miehen kanssa puhuttiin. Mutta siis meillä oli oikein mukava reissu! :heart: Mä olin valmis nukkumaan jo joskus 9 aikaan :ashamed: Tietty aamulla kun oli herätty aikasin ja sit tavallaan koko päivä matkustettu.. no otettiin tunnin tirsat hotellissa ennen ko mentiin syömään. Mut laivalla tein ihan kamalan havainnon!!! Siis ne karkit maksaa siellä ihan älyttömästi!!! Ne maksaa jopa reilusti enempi kuin mitä ne maissa maksaa!! Jotain tarjous karkkeja raaskittiin ostaa (onneks viinikumit oli tarjouksessa koska niit ei enään missään Heinolan kaupassa myydä!!) mut nekin oli hinnoiltaan että oli siinä ja tässä kannattiko ostaa. [b]Harsoista[/b] mä sain aikanaan ennen esikkoa varmaan jonku 10 harsoa mun veljeltä ja sit oli ne esikon äippäpakkauksen harsot ja nyt sit tuli tietty äippäpakkauksessa uudet ja luulen että nuo nyt sit riittäis. Mut nyt olis vielä mitattava sokerit ja lähettävä sit nukkumaan... typy herää kuitenkin aamulla taas kukonlaulun aikaan. Riivinrauta & nuppunen 33+2 [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa ÄITI?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Nyt se on selvitetty: savuaromi aiheuttaa syöbää mutta biiggi ei
Tänään 01:08
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
2.
"Puolustusministeri Antti Häkkänen (kok) pitää EU:n kaavailemaa lyijyhaulien ja -luotien täyskieltoa riskinä Suomen ja koko Euroopan turvallisuudelle"
Tänään 00:41
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Sanna Marin - läpinäkyvä pusero vai Naton vahvistaminen?
Tänään 00:29
Johnny Appleseed
2 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Ministeri Riikka Purra: "Tavallisen työtätekevän suomalaisten ostovoima kasvaa"
Tänään 00:28
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
5.
"Sota Ukrainassa tulee päättymään aikaisemmin USAn presidentiksi valitun Donald Trumpin aikakaudella, kertoo maan presidentti Volodymyr Zelenskyi"
Tänään 00:24
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Mihin on edullista mennä joululomalla ? Ulkomaille.
Tänään 00:15
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Sannan sote: HUS vähentää 800, pääosin hoitohenkilöstöä
Tänään 00:12
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Eurojaakko tyhjensi pussinsa Suomen päälle, 120 milliä kylmää käteistä ruiskaistiin juuri suomeen- onnea sinä voittaja!
Eilen 23:38
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1064
Started by lamp
Tiistai klo 00:03
Luettu: 1K
Aihe vapaa
2.
SAK haluaa panna ostovoimakäyrän nousuun 10% palkankorotus kahden vuoden aikana
Started by vierailija
Keskiviikko klo 15:38
Luettu: 1K
Aihe vapaa
3.
Media on täynnä pelottelua
Started by vierailija
Maanantai klo 07:59
Luettu: 850
Aihe vapaa
4.
Minkä ikäisenä seksi loppuu?
Started by vierailija
Torstai klo 10:36
Luettu: 800
Aihe vapaa
5.
Nämä keskustelupalstat ei enää viihdytä
Started by vierailija
Torstai klo 07:32
Luettu: 708
Aihe vapaa
6.
Eroottista sunnuntaita kaikille 🥰🥰🥰
Started by Rätti Väsynyt
Sunnuntai klo 09:33
Luettu: 662
Aihe vapaa
7.
Heippa fm vielläkö käyt täällä?
Started by 9MM.
Maanantai klo 02:04
Luettu: 646
Aihe vapaa
8.
Lesbo-erotiikka kirjailija Amanda Pendolin synnytti ex-pm Sanna Marinin ollessaan vain 11 v ikäinen! 😱
Started by vierailija
Torstai klo 08:12
Luettu: 624
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Minkä painoinen olet? Voitko hypätä miehesi "syliin"?
Latest: vierailija
1 min sitten
Aihe vapaa
2.
K/B-komposti
3 min sitten
Aihe vapaa
3.
”Näyttelijä Eva Longoria jätti Yhdysvallat – masentui Trumpin voitosta.” Tsemiä ihqu Eva, ymmärrämme sinua. Ota ero ja tule minun luokseni 🥰
8 min sitten
Aihe vapaa
4.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
34 min sitten
Aihe vapaa
5.
Oravamusiikkia
Latest: Johnny Appleseed
Tänään 03:59
Aihe vapaa
6.
Mihin on edullista mennä joululomalla ? Ulkomaille.
Tänään 03:42
Aihe vapaa
7.
Onnenarpa ja Janne Antin
Tänään 03:28
Aihe vapaa
8.
Saksan liittokansleri Olaf Scholz (DEMARI) soitti tänään hyvälle ystävälleen Vladimir Putinille
Tänään 02:34
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
*Lokakuiset Pallomahat Elokuussa 2009* *Ensimmäinen vauva on jo syntynyt!*
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu