[QUOTE="vierailija, post: 34925140"]
Mua vaan itkettää . Oon ollut koko alkuviikon tän pahoinvoinnin takia pois töistä. Loppuviikon yritän tehdä… Siis tää pska olo on kestäny enempi tai vähempi jo neljä viikkoa! Alan olee aivan loppu tän kanssa. Pahin on tosiaan ilta ja mies ja esikoinen jää aikalailla täysin kaksin, koska mulla on niin huono olo. Esikoinen reagoi tietenkin ja on kiukkuinen… Miestäkin taitaa ärsyttää kun en jaksa tehdä illalla mitään muuta kun maata sängyssä nieleskelemässä oksennusta. Eilen sain vielä migreenin tähän riesaks ja eihän tää panadolilla katkea, joten jatkunee vielä huomenna.
Ultraan vielä viikko aikaa. Aika hirveetä jos se ei oo kunnossa. Just luin toiselta palstalta että oli kai kahdella hirveet olot ollu ja tuulimuna silti, keho vaan kuvittelee olevansa raskaana.
Ihan selviytymistä päivästä toiseen taas. Ei tässä jaksa positiivisena enää pysyä kun makaan kolmatta päivää sohvalla/sängyllä, olo kestänyt jo viikkoja aaltoillen ja tässä ois perhe, koti ja työt hoidettavana.
Oon nyt kumminkin menossa tänään fysioterapiaan jos sais apua selkäkipuun. Oksennuspussi mukaan vaan eikai siinä muu auta.
-Tikkunekku
[/QUOTE]