Heippa!
Mun piti oottaa maanantaihin ennen ku tuun tänne, mutta samapa tuo tulla vaan.
Tänään on siis kierron vika päivä dpo14, selvät haamut pamahti testiin dpo10 ja eilen tuli digiin viikkoja 1-2.
Osa täällä mut tietääkin tuolta kuumeilupuolelta, hyperaktiivisena palstailijana.
Jouduin oottamaan eilis iltaan saakka, että pystyin kertomaan miehelle.
Yrityskierrosta 7 onnistui viimein. Tuo 7kk on sellaista "täysillä tekemisen" aikaa, yhteensä reilu 2 vuotta kuitenkin on ollut vauva toiveissa. Tää täysillä yritys aloitettiin elokuussa 2017 kun ei rennolla meiningillä tapahtunut mitään.
Miehen reaktio oli kyllä ihan huippu, luuli mm.että digin numerot 1-2 tarkoitti alkioiden lukumäärää.
Ja ihan siksi panttasin tietoa mieheltä, että selviäisi töissään ilman tapaturmia.
Eilen mies vaan hymisi ja hömisi sellaisessa hämmennys innostus tilassa, tänään on jo ollut sellaisessa rakkausmössössä koko mies. Aamulla laittoi kädet alamahalle "pysy pieni kyydissä jooko"..olin ihan
Eli tämä on mulle 4 lapsi ja miehen ja mun toinen yhteinen. Lapset on vuosimalleja 08,09 ja 15. Ja hassua, sillä tämä olisi nyt kolmas lapsi lokakuisena.
Tyttöstä oli laskettu 3.10.2009, kuopuksesta 9.10.2015 ja nyt olisi laskettu 28.10.
Ja oon itsekkin syntynyt lokakuussa.
Selkeesti joku trendi mulla. Paras kuukausi.
Mutta siis, huomenna ois rv4+0 joten toooosi varovasti ollaan liikkeellä. Neuvolaanki soittelen vasta aikaisintaan rv5+1 maanantaina, voi olla että ootan siitä vielä viikon. Omalla kohdalla siinä ekassa käynnissä ei mitään uutta ole, kirjataan tiedot ja sit lähete veriseulaan ja muut perus kartoitukset mitä siihen kuuluu, sekin on vasta siihen rv10 kohdalle joten ei kiirettä. Mut viimistään siis rv6 soitan neuvolaan että lähtee se lähete ultraankin.
En oo vielä aivan varma synnäristä. Kuopus synty Jorvissa kun silloin synttäripäivänään oli Naikkarilla ja Kättärillä sulku. Tykkäsin Jorvista kovasti, mutta Naikkari on ajallisesti paljon lähempänä kuin Jorvi. Mulla on synnytykset edenny varsin nopeasti, joten naikkari tuntuis...turvallisemmalta ihan ehtimisen kannalta.
Eli tietoja listaan
28.10/Viipulainen/neljäs/NKL