Heips!
Kiitti sushijuttuista, eritoten
@Montecea ! Pitää testata sushibowlia ja Vau mikä tietopaketti vielä merilevistäkin!
No kylhän mie nuista levistäkin oon lukenu, mut muistinko enää..?
En.... Mut yritän aatella, et ei muutamaan leväiseenkään rullaan nyt ehkä kuole, eihän..? Päädyin ottaan kasvissusheja, niil oli vaan vakuumipakattua kohta nääs ja en sit lämmenny sen syömiselle kypsennettynäkään (vai oisko ollu ok?). Oon ollu suht rento ruoan suhteen, kun moni rajotus vaikuttaa olevan justiinsakin jonkin tietyn aineen pitoisuuden takia, niin jos sitä nyt kerran-kaks pitkällä aikavälillä raskaudessa syö, ni en usko, et vahinkoa koituu, mut silti nyt jotenki ruvennu kuumotteleen
@amaia itsekin hajosin kyllä ultraajan kommentille, kevensi tunnelmaa ja jäi hyvä fiilis
Ja niistä kuvista vielä! En mäkään julkisesti aatellu, mut eiks tänne voi perustaa suljettujaki ryhmiä??? Jäi mulla vissiin jotenki ajatus kesken viime kerralla... Ylläri
@AnMaaria itselläkin toi sama, et EHKÄ VÄHÄN helpotti himoa toi kasvisversio, mut nyt ei ois mikään parempaa ku kunnon lohi- (vois toki sitä paistettua vielä koettaa, mut ku se raaka vetää puoleensa...) yms.kielletytkalarapu-sushit
Mua kans mietityttäny toi sää, ku tuntuu et lokakuussa voi olla IHAN MITÄ VAAN
Joskus tosikin lämmintä, joskus ihan sateista ja koleaa, joskus saattanu ensilumi käydä maassaki ja äh! Poitsulle nyt on varmaanki kotiintulovaatteet (perusbody ja housut + sukat ja mummon kutoma ihana villanen asu ja ne huopikkaat. Jotku käsiinlaitettavat tumput vielä ja päähän jotain varmaanki.... Äh ku en ees tiedä mitä vauvoille puetaan..!) aikalailla, mäkin oon ostanu isompia kokoja, koska oletan, et ei kuiten mikään maailman pienin vauva todellakaan tuu, vaikka ei sokerivauvaakaan tulis. Ja kasvaahan he tosiaan niin äkkiä!
Kiitti kans tosta tyynyvinkistä! Paneudun kyllä tohon, ku oon siis toooooosi ihmeellisistä asennoissa nukkuva, ni nyt en tiiä nukunko edelleen ihmeesti, ni selkä ei tykkää vaiko ku meno hiljentyny, ni selkä ei tykkää
Mullaki nykyään tosiaan ihan normityyny jalkojen välissä, mut seki kyllä katoaa aina kummasti yön aikana - tai saattaa ollaki ihan siinä lähellä, mut sit tyyliin kissat on vallannu sen
@Jocrow ihana kuulla sustaki! Onnittelut tytöstä
Muaki kuumottaa juurikin tuo, kun "koskaan ei voi tietää" onko kolarointi tai hometalossa ollu taitaitai... Toki vaikea kuvitella, et ihmiset tekis niin (eritoten, koska kyse lapsista), mutta kun. Ja kun homeet yms. Ei välttis näy tai välity ulospäin mitenkään. Mitä muuten meinaa, jos jokin kaukalo onkin jo kolaroitu? Meinaako se siis sitä, et ei oo enää turvallinen?
Mutta! Me ollaan siis hommattu vaatteita aika paljon kirppikseltä, turvakaukalo hommataan varmaan yhdeltä kaveriperheeltä; itte hommasivat uutena ja tietää varmasti, et on kolaroimaton ja hyvä! Vaunuihin oon aatellu eniten satsata. Ainakin tällä hetkellä on kuvitelma, et niitä tulee käytettyä eniten, joten niihin haluan satsata. Vielä en oo päättäny, hommataanko ihan uutena vai joltain lastenkirppikseltä (Turussa ainaki oli ihan käyttämättömän olosiaki!
), mut ne on sellanen juttu, et hommataan todennäköisimmin uutena, jos hommataan jotain uutena. Paitsi että syöttötuolissa kävi säkä -voitettiin sellanen
Eli sekin on nyt hommattu uutena
Muuton oisin varmaan jonku tosi halvan joko uutena tai joltain tutulta hommannu
Mustaki ois kiva hommata kaikki/paljon uutena, myös sen takia, et kiva intoilla ja näin eespäin, mut seki, et säilyy sit tuleville mahollisille sisaruksilleki, mut eipä noi vauvavaatteet paljoo kulu. Sit aattelen ympäristön kannalta sekä budjetin kannalta sitä, et sit ku lapsi kasvaa, ni sit joutuu väistämättä hommaileen kuulemma uutena kaikkee, ku kirppareilla ei sit enää liiku niin paljon tietyn ikästen vaatteita, ku ne kuluu käytössä.... Että näin meillä
@maijakaima onnea pojasta
Raskaushieronta kelpais tännekin, pitääpä tsekata paikallinen tarjonta siitäkin...
@ahmis täällä mies kyllä tunnustelee mielenkiinnolla, mut juurikin se, ettei se kauaa jaksa
Tai siis et luovuttaa helpolla heti, jos ei tunnu
Ärsyttävää!
@Dippadai Onnea tytöstä
@Tinnuli varovaiset tyttöonnittelut!
Onhan se tympeää, kun tarvii lisäseurantaa, mut ihanaa, kun pääsee tsekkaamaan pienokaista, eikös juu?
Toivottavasti menee kaikki hyvin loppuun saakka ja jaksamisia sinne hirmuisesti!
@amaia onnea tyttölupauksesta
Mukavat ultraaja on parasta♡ Mulle jäi kyl noi persentiilit ihan hepreaksi, mutta josko seukki käynnillä kysyisin
Eikä muuten kertonu pituutta! :0 Me ei olla nähty varpaita, mutta voi että oli varmasti ihanat!!!
Musta ainaki tuli hyviä neuvoja molemmilta,
@Eetuha ja muitaki tohon sushisoppaan liittyen. Tuskinpa kellään tarkotus päteä päteä; tässä vaan musta hyvin näkee, et lähteitä on monia, samoin ku mielipiteitä. Kaikki ollaan erilaisia, eikä se lasten määrä liity nyt mitenkään tähän; joku voi olla paremmin perillä asioista, vaik oiski vähemmän muksuja - Tai enemmän
Ja sitä paitsi jollekin toimii toiset jutut paremmin kun toisille, paljon on myös perintötekijöistä yms. Kiinni ja loppupeleissä jokainen tekee omat valintansa! Minä ainaki arvostan
@Montecea n kattavaa infoa, lähinnä nyt jäi tunne, et toinen osapuoli tarttee nyt jottain joogaa tms. Ei kylvetä tänne riitaisia ilmapiiriä, jookosta?
Toinen asia, mitä toivon, on, et tänneki jäis porukka kirjotteleen. Itellä jääny feisbaan kirjottelu (seuraillu kyllä oon) vähemmälle, mut tänne näkisin kirjottelevani synnytyksen jälkeenki -toki varmaan harvemmin, riippuu miten toi vauva-arki lähtee meneen
Mut ois ihanaa kuulla kuulumisia sit myöhemminki! Mut katsotaan sit lähempänä?
Ootan yhä tänne päivityksiä sekä niitä syntyneiden listoja ja tyttö-poika -tuloksia
Ane773 ja Pätkis rv 22+3