Heips pitkästä aikaa kaikki! Olen ollut niiiiiin hemmetin kiinni töissä ja kaikissa muissakin jutuissa, etten oo kerinny palstailemaan
Väsymys on edelleen päällä ja nyt oon myös kuumeessa. Mutta hyvä puoli se, et VIHDOINKIN pääsin tänne pitkästä aikaa ♡
Tervetuloa
@Vuorikristalli ja
@maijakaima (olikhan vielä muita..?)!
@AnMaaria voi että harmitti tuo sinun olo, mutta onneksi nyt helpottaman päin
Mystinen kanssa toi teän vatsatautiepisodi ja miten ihanan herttainen reaktio/ ajatus/ päätös muksulla tuohon kasvotusten kertomiseen
@Wiiwiii mitäs teikäläiselle kuuluu???
Mitä teille muuta kuuluu? Oon niin kade nuista teän liikkeiden tuntemisesta; tiiän et on normaalia, vaikkei vielä tuntiskaan, mutta ärsyttää, kun nyt on niin paljon jo kyselty äitiyspolilta ja neuvolassa, et tuntuuko (toki terottaneet, et on ihan ok jos ei vielä), ku kuulemma istukka takana, ni ois tosi hyvät mahikset tuntua jo ja tuntua sillee keskivertoa aikasemmin... Ja kuulemma liikkuuki paljon tää meän vauveli
Mutta en varmaankaan oo vielä tuntenu, en yrittämällä enkä yrittämättäkään
Odottavan aika on pitkä ja Malttamaton mikä Malttamaton
Kertokaahan miltä ne liikkeet teillä tuntunu ja mist kohdin tuntunu? Jännitän sekä sitä, etten tunnista niitä sekä sitä, että muutenki sitten et luulen jottain suolen liikkeitä Pätkikseksi
Ihanilta kuulosti teän vaput, itellä meni sivusuun, ku olin töissä (ylläri)
Onko jo tavaroita ja vaatteita hommattu?
Munki pitää nyt kunnolla alkaa miettiin niitä ätiyshousuja, mul on yhet mammafarkut ja ei varmastikaan oo huippulaatua, mut tosi huiput jalassa ja just hyvät näille säille ollu!
( . ) Ultrassa ollu pikkusella kaikki hyvin, vilkas ja itsepäinen yksilö on, pakoilee aina antureita
Jännittääkin miten käy sit rakenneultrassa 13.6., suostuuko vilauttaan
Toivottavasti suostuu, en ois aatellu, et näin kovasti haluan tietää kumpi on, mut argh!
En edellenkään
Saata uskoa, kuinka onnekkaita ollaan, kun kaikki vaikuttaa pikkusella olevan niin hyvin
Toki aina jännitän ultria, et mitä sieltä tulee, mutta kuitenkin!
Paha olo on todellakin väistynyt, enää sillon tällön ellottaa, jos en oo syöny tai juonu tai nukkunu kunnolla. Vissiin niitä kohdun kiinnikkeiden kipuja, näin ainaki ä-polilla ja neuvolassa meinasivat, on havaittavissa ylävartaloa ja nivusissa, tympeitä, kun iskevät, mut eivät kuiten onneksi kovin pahoja oo...
Oon syöny enemmän ku laki sallii nuita madafakin jaffatuutteja! Tää on vissiinki sit se mun himo
Ihan hulluna, söisin joka aterialla niitä ja useemmanki kerralla! Joutupa hellu lähteen yks ilta juokseen 10 min. Ennen lähikaupan sulkeutumista hakeen mulle vielä jaffatuutteja pakkaseen, ku olin syöny viimisen ja illalla oli vaan PAKKO saada
En siis oo kovin uskonu tohon, et tollanen himo VOI iskeä, mut nyt kyllä uskon!
Myös mausteiset ja sipuliset, kunnon lihat ja pihvit maistuu edelleen, suklaa on ihan yök, kahvi samoin...
En oo varma, toi jonkun mainitsema "möyriminen" soitti kelloja, et koskaan sitten ollu eilen liikkeitä, joita tunsin ku sängyssä makoilin ja hyörin? Juurikin tämä, kun ei tiedä miltä liikkeet tuntuu, ni aattelin josko noiski jottain suolen tai mahan muuta pörinää, mut jotenki kävi eilen hetkellisesti olo, et oisko ollu ja nyt ku joku möyriminen mainitti, niin...
Mutta kertokaa toki miltä ne liikkeet teillä tuntunu, haluan tietää
!!!
Ja onko jottain kikkakolmosia, millä ootta saanu vauvan liikkuun/ millon muru aktiivisimmillaan?
Tässäpä tätä tulikin, jospa sitä taas reipastuis ja sais täälläkin käytyä!
Ane773 ja Pätkis rv 16+4 (!!! Jeskamandeer!
)