Loisinko itselleni blogin? Mitä huonoa/hyvää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen miettinyt blogin luomista jo pidemmän aikaa, mutta en oikein tajua koko asiaa täysin.
Tuleeko kokonimeni näkymään blogissa? Voinko olla hyvin anonyymi ja esiintyä vain etunimelläni ja niin ettei minua tunnista? En haluaisi julkisuuteen tietojani niin, että minut tunnistaa, koska olen ollut vainonkohteena ja joutunut vaihtamaan kaikki tietoni salaisiksi.
Googlen blogger -millainen tämä on? Onko hyvin helppo?
Tuleeko blogeissa tieto pötköön etusivulle vai miten sitä voi sivuttaa? Tai voiko helposti sivuttaa kun on ekana siinä pötkössä etusivulla? Vai kirjoitanko suoraan joihinkin alaotsikoiden alle otsikoilla esim; omina sivuinaan ompelu, käsityöt, neulominen, virkkaus (nämä vain esimerkki, aiheet on blogissani aivan muuta).

Mitä huonoa on blogissa? Mitä hyvää mielestäsi? Jotkuthan ansaitsee tällä muutaman euron niin oletko sinä ansainnut?

Voit pysyä niin anonyymina kuin haluat, ei ole pakko kirjoittaa koko nimellä tai näyttää naamaansa. Toki jos saat paljon lukijoita niin on aina se mahdolisuus, että joku tuttu sattuu tunnistamaan vaikka vaatteista tai kodin sisustuksesta tai jostain. Mäkin oon miettinyt tuota aloittamista ja bloggaavat kaverini on ainakin alkuun suositellut tuota bloggeria ja itsekin luen blogeja sitä kautta.

Ja se "rahan anstaitseminen" varmasti riippuu lukijamääristä ja blogisi aihepiiristä, mikä firma nyt sattuu näkemään sun tekemisissä oivan markkinaraon. Monet kaverini bloggaa alle 100 lukijalle omaksi huviksi, ja toisaalta taas ex-bestiksestäni tuli vahingossa blogijulkkis ja sitä kautta varsin hyvätuloinen.

Yhteistyössä