K
Kara
Vieras
Mihkä voi soittaa?? Yritin netistä löytää jonkin paikan mihin voi soittaa esim.MLL mutta mihkään ei voi soittaa tähän aikaan.. tänään yms. Auttakaa!! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:miksi löit?
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:miksi löit?
Alkuperäinen kirjoittaja kara:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:miksi löit?
Eihän siihen ole mitään oikeutettua syytä miksi löin. hermot meni hänen vänkkäämiseen, mutta se ei silti ollut oikein. Meillä on muutenkin lapseni kanssa ongelmia, tai ei lapsella vaan minulla. Olen käynyt (ennen tätä lyömistä) puhumassa perhekriisi keskuksessa mutta sielä sanottiin että he eivät voi vastata kysymyksiin, he vain kuuntelevat. Puhuin neuvolassa, mutta täti vain pällisteli ja lässytti.. ei sitä oikeaa apua sieltäkään. Nyt tilanne karkas käsistä. Löin lasta mahaan.. ei tullut jälkeä, mutta löin silti lujaa.Haluan saada apua, miksi sitä on niin vaikea saada?
Alkuperäinen kirjoittaja kara:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:miksi löit?
Eihän siihen ole mitään oikeutettua syytä miksi löin. hermot meni hänen vänkkäämiseen, mutta se ei silti ollut oikein. Meillä on muutenkin lapseni kanssa ongelmia, tai ei lapsella vaan minulla. Olen käynyt (ennen tätä lyömistä) puhumassa perhekriisi keskuksessa mutta sielä sanottiin että he eivät voi vastata kysymyksiin, he vain kuuntelevat. Puhuin neuvolassa, mutta täti vain pällisteli ja lässytti.. ei sitä oikeaa apua sieltäkään. Nyt tilanne karkas käsistä. Löin lasta mahaan.. ei tullut jälkeä, mutta löin silti lujaa.Haluan saada apua, miksi sitä on niin vaikea saada?
Alkuperäinen kirjoittaja kauhistunut:hyvä et tiedostat tehneesi väärin,mutta vaikka itselläsi olisi miten huono-olo, ei se oikeuta lyömään lasta. Toivottavasti saat apua ennen kuin jotain kamalampaa tapahtuu..
Alkuperäinen kirjoittaja Kara:Tuntuu niin helvet.. pahalta!! itken.. tää on kauheeta!![]()
Otin lapsen syliini, pyysin anteeksi ja selitin että miksi suutuin ja että oli väärin.
En halua soittaa neuvolaan.. ihan oikeesti siltä tädiltä ei saa apua. Mistä saan? Soitan sosiaalivirastoon??
Alkuperäinen kirjoittaja sou:Siis miten häntä löit, ihan nyrkillä vai läpsy?
Ensinnäkin tuskin lapsi siitä kuolee, ja tarvitsee aloittaa kamala vouhotus.