Lohtua kaipaava -SeOikea

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cry'baby
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
C

cry'baby

Vieras
mul niin kipee sydän...ajatukset ollu jo muutaman viikon sekaisin...Kuka on se oikea! :,/

jo loppusyksyst meil mun miehen kans alkoi mennä enempi päin p***tä ja aloin muistele mun exää '90-luvulta, jonka nuoruuden pöljyyksissäni jätin sillon.
ja arvatkaas yllätyinkö ku se pyys mut netis "kamuks" ennen jouluu! sain sen käsityksen et hän oli vasta eronnut...
no varovaisesti jotai nyt vasta alkuvuodest kirjoiteltii siel, ja mul meni sydän ihan sekasin kun se välil kirjotti tunteikkaasti ja antoi jopa yhteystietonsa! joihin mä en tietenkää varattuna osannu enkä uskaltanu vastata tunteideni mukaan, vaan olin mukavan kohtelias ja mainittin avokistani.
no jo seuraavana päivänä sit yht'äkkiä yhteys hält katkes ku seinään ku kysyin et oliks hän miten selvinpäin:(

ja nyt oon huomannu hänen kirjottavan siel netis yleisesti et on jätettynä...ja mua nyt surettaa et jos hän kohta löytääki uuden...

Ja arvatkaa onko mun sydän siis tuskissaan tän vuoksi! en tiiä oisinko onnessani siit et hän otti yhteyttä just ku olin syksyn ajatellu häntä, vaiko olisinko suuttunut, ku hän tost kysymyksest suuttu vissii mulle...vai lohduttaisko jotenki sitä ressukkaa... Vaikka enhän mä voi! ku mul nykynen mies silti on ja asiat tässäki parisuhtees tulehtuneet! ja sekin vielä et jos mun nykynen tietäs et exä on ollu muhu yhteydes se varmaa raivostuisi ja sota syttyy, oikeesti:(

pilasinko mahdollisuuteni saada exä niin monen vuoden toivomisen jälkeen takas, vai onko ihan oikein/järkevää että hän suree omat nykyset erosurunsa jos niitä siis on ja minäkin katson mihinsuuntaan mun ja avokin suhde menee, ettei tule mitää kolmiodraamasuhdesoppaa???

Älä nyt ala keittelee mitään kolmiodraamasoppaa.. itsekin luulin syksyllä kun "erottiin" miehen kans että tää on niin lopullista kun mikään ei oikein kiinnostanu toisessa, mut yllättäen sitä sit niin hoksas että se on se oikea.. jälleen ollaan taas yhdessä..

sitä helposti alkaa ajattelemaan että se ruoho ois vihreämpää aidan toisella puolen mut ei se ollu.. Tietty joillain voi olla.. mut jos neuvoja kaipasit niin kato nyt se sun ja miehes tilanne loppuun asti ja ala vasta sitten näkemään päiväunia existä :) Se vaan on niin päin helpompaa..

ei kai tuohon mitään neuvoja tarvi. tee mitä sydän sanoo.itse tein niin ja kusessa olin. kaikki ei ole sitä miltä näyttää tai tuntuu.hmm. aika vaikeita asioita.mut jos haluut tietää niin täällä päättyi kaikki hyvin.ainakin tällä hetkellä............

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
oo sen kaa jonka kaa oot nyt ellei se hakkaa sua tai juo tai oo hullu.......... näin asiat ei mee vaikeiks etkä jää yksin??? HAli ittelles

tuo ei ole hyvä syy olla yhdessä. pahuuden poissaolo ei tarkoita hyvyyttä.olet tekemässä suurta päätöstä missä kukaan ei voi sinua neuvoa. sinä itse tunnet ja tiedät sen mitä teet. tiedän, ympäripyöreitä sanoja. mut oikeita vastauksia ei ole olemassakaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ewi:
oo sen kaa jonka kaa oot nyt ellei se hakkaa sua tai juo tai oo hullu.......... näin asiat ei mee vaikeiks etkä jää yksin??? HAli ittelles

Olen täsmälleen samaa mieltä. Ei pidä hötkyillä haavekuvien perässä. Kantsii ainakin harkita tarkkaan ennen kuin hylkää nykyisen. Missään tapauksessa suhdetta ei pidä päättää jonkun haavekuvan takia.

Alkuperäinen kirjoittaja poika:
ei kai tuohon mitään neuvoja tarvi. tee mitä sydän sanoo.itse tein niin ja kusessa olin. kaikki ei ole sitä miltä näyttää tai tuntuu.hmm. aika vaikeita asioita.mut jos haluut tietää niin täällä päättyi kaikki hyvin.ainakin tällä hetkellä............

tarkennusta tohon..?

Yhteistyössä