Lohipasteijat uunissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Joulurauhaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Joulurauhaa

Vieras
:)
Lapset vielä nukkuu ja itse koetan kirjoittaa piiiiitkää kauppalistaa mitä kaikkea pitää vielä muistaa ostaa kun tänään teen viimeiset ostokset ennen joulua :)
Suurin osa on toki jo hankittu mutta leipää, maitoa, leivontatarvikkeita, juustoja jne. pitää vielä käydä hakemassa.

Joko muissa perheissä ruvetaan rauhoittumaan joulun viettoon? :)

Kyllä aletaan. Minun pitää vielä pari juttua hakea Anttilasta ja huomenna teemme ruokakauppareissun, täydennystä lähinnä. Siivoamiset jätetään suosiolla väliin,viime viikkoista vaan paikkaillaan. Paitsi jos tulee lisää kuivaa lunta, saavat matot lumipesun.

Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Kyllä aletaan. Minun pitää vielä pari juttua hakea Anttilasta ja huomenna teemme ruokakauppareissun, täydennystä lähinnä. Siivoamiset jätetään suosiolla väliin,viime viikkoista vaan paikkaillaan. Paitsi jos tulee lisää kuivaa lunta, saavat matot lumipesun.

Meilläkin siivous tehty. Kylpyhuone täytyy vielä siivota ja sauna mutta se tapahtuu sitten tänään illalla tai huomenna sitten.
Kunhan tuolta kaupasta selviäisi 2 lapsen kanssa mukavasti yksikseen kun mies vielä töissä ja voihan se olla että joku muukin täydentää tänään varastojaan ;)
Silti hyvällä mielellä porskutellaan, vailla stressiä :)

Lahja-asiat hyvällä mallilla, tuli valkea joulu pitkästä aikaa ja muutenkin mukava olla :)

Yhteistyössä