LOHDUTTAKAA MUA!!!

  • Viestiketjun aloittaja liina
  • Ensimmäinen viesti
liina
Laihdutan.
Kävin reippaalla tunnin lenkillä.
Pääsin kotiin, ja söin kaksi pullaa.

:ashamed:

Itseinho on nyt suuri.

Tässä muut päivän syömiset:
- 3 täysjyväleipää
- 4 lasia asidofilus-viiden hedelmän mehua
- 5 lasia vettä
- pieni annos perunamuusia & kalaa, juureskuutioita (lounas)
- pieni annos nakkikeittoa (päivällinen)
- 2 pullaa :ashamed:
- 8 palaa suklaata :ashamed:

Iltapalaksi syön tollasen kaupan hedelmäisen broiler-salaatin. Ja juon vielä vettä reippaasti.
 
liina
Kiitos teille, mieli on ehkä vähän parempi!
Mutta nuo pullat nyt painaa tuolla vatsassa, aargh tätä tunnetta ja tätä minun makeanhimoani!

Tsemppaan huomenna. Käyn aamusta hakemassa terveellisiä välipaloja, mitä napsia jos syömisen himo iskee.
 
OK
Alkuperäinen kirjoittaja liina:
Kiitos teille, mieli on ehkä vähän parempi!
Mutta nuo pullat nyt painaa tuolla vatsassa, aargh tätä tunnetta ja tätä minun makeanhimoani!

Tsemppaan huomenna. Käyn aamusta hakemassa terveellisiä välipaloja, mitä napsia jos syömisen himo iskee.


Siis käsken hakemaan suklaata ja syöt ne
 
vieras
Siis uskomatonta, olet Syönyt enemmän mehua, pullaa ja suklaata kuin kunnon ruokaa! Ehdottomasti lisää kasviksia ja salaattia, ja vaikka hedelmiä, kaurapuuroa, maitoa/piimää/maustamatonta jugurttia! Mehut ja suklaa pois, yksi pulla päivässä sallittu!
 
Teet itselles valmiiksi kunnon mehevät salaatit ja hedelmiä+marjoja aina hollilla niin alat himota kohta niitä, eikä yhtään paha. Jos pakko syödä herkkuja, älä syö ilalla.. Myslipatukat on kans hyviä (esim. fitness), niissäkin on aika paljon kyllä hiilareita, mut eivät yllä suklaapatukan tasolle. Äläkä osta mitään herkkuja kotiin.
 

Yhteistyössä