Löytyykö täältä ketään, kenellä EI ole rinnat kipeytyneet raskaudessa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olen lueskellut miten yleinen oire tuo rintojen arkuus raskaudessa on, ja aloin pohtia löytyykö ketään jolla ne eivät ole olleet arat/kipeät? :D kiinnostais tietää!
 
vierailija
Mulla oli nyt toisessa raskaudessa vain todella lievästi arat ja vain hetken, ehkä viikon ajan. En olisi huomannut jos en olisi oireita erityisesti tutkaillut. Ekasta raskaudesta on jo aikaa mutta en muista että silloin olisi ollut mitään oireita eli ei myöskään tätä.
 
mulla ei taida olla mitään tuntoaistia rinnoissa, ei niissä tunnu ikinä mikään. Monet puhuu esim. imetyksen aloituksesta ja siitä paineen tunteesta, kyllähän mullakin tissit silloin täyttyi, mutta ei se ikinä pakottanut tai sattunut.
 
vierailija
Olen lueskellut miten yleinen oire tuo rintojen arkuus raskaudessa on, ja aloin pohtia löytyykö ketään jolla ne eivät ole olleet arat/kipeät? kiinnostais tietää!
Minulla kahdessa aikaisemmassa raskaudessa ei kipeytynyt kuin vasta ihan loppumetreillä tai synnytyksen jälkeen alkumetreillä, kun alkoivat täyttyä muutenkin. Nyt kolmannesta on samanlaista arkuutta nänneissä, mitä oli teininä kun alkoi rinnat kasvaa
 

Yhteistyössä