Voi kiitoksia! =) Mä pistän sulle yv:tä.Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:voin yrittää auttaa
emminä oo väittäny mikää mestari siinä olevanikaa.. huviksee noita valmennuskursseja käy.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:laita miulle ap... enkku on miun toinen kieleni.
flow87... sori kovasti mutta mie oon ennenki joutunu siun enkunkieltäs korjailemaan... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Flow87 -Only and Original-:emminä oo väittäny mikää mestari siinä olevanikaa.. huviksee noita valmennuskursseja käy.. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:laita miulle ap... enkku on miun toinen kieleni.
flow87... sori kovasti mutta mie oon ennenki joutunu siun enkunkieltäs korjailemaan... :ashamed:
ja laittaa kelle laittaa. eihän tää ny maailmanlopun asia oo
Hei, mä laitan sullekkin! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:laita miulle ap... enkku on miun toinen kieleni.
Mä pistän sullekkin ihan kohta, odotten samalla jos Flow ja Nyynä tietää kääntää tekstiä. =)Alkuperäinen kirjoittaja annskuli:käyn enkunkielistä lukioo.. tosin eihän se sitä takaa että aina oikein menis mutta aina voi yrittää