Löytyykö pas/ivf piinailijoita?

Tahtoisiko joku tulla piinailemaan tähän ketjuun seurana? :) Itselle tehty pas, mutta sinulla ei toki pakko olla sama tilanne. Minulla menossa tällä hetkellä pp 6 ja aika kuluu niin hitaasti!

Piinapäivänä 4 kävin aivan pohjamudissa.. Olin varma että ei onnistu.

Oireet tänä päivänä on olleet tissien pieni turvotus, hiukan voimistuneet hajut, vatsan turvotus. Nämä oireet hyvin voi olla vain Lutinuksista + Zumenonista. Alkiot oli 3 päivän ikäisiä kun siirrettiin eli sekin mahis on että olisivat kiinnittyneet jo.

En viitsi pommittaa sellaisia jotka eivät ole samassa tilanteessa jotenka piinailuseura ei olisi pahitteeksi.
 
Heippa! Täällä olis yksi piinailija...
Pas tehtiin omaan kiertoon ja kolmen päivän ikäinen, nelisoluinen alkio siirrettiin to 14.8 eli onkos nyt sitten pp3? Pakkaseen ei jäänyt mitään joten odotukset on varovaiset mutta korkeat :). Ovisplussan sain su 10.8 mutta tässä tilanteessa ei varmaankaan voi laskeskella dpo -päiviä. Lääkärimme mukaan virallinen testipäivä on vasta 30.8 mutten todellakaan malta olla testaamatta niin kauaa :D !

Oireita ei juurikaan ole, mitä nyt ihan mahoton väsymys ja johtuisko sekin noista lugeista?

Mukavampi se on yhdessä jännäillä:wave:!
Plussapuhureita ja jarrusukkia meille ihan hirmuisesti:heart:!
 
Hei Fenix-78 ja tervetuloa :) kiva että löytyi kanssa piinailija! :)

Mä lasken piinapäivät siirtopäivästä lähtien, eli siirtopäivä on pp 1, mutta olen huomannut että jotkut laskee sen vasta seuraavasta päivästä lähtien eli siirtopäivä pp 0.

Ajattelin testata 26.8. :) silloin olis pp 14-15 riippuen miten laskee :)

Meillä myös oli viimeiset alkiot jotka kohtuun meni joten jännitys sitäkin suurempi.

Toivotaan meille molemmille plussaa ja tarrasukkia <3

mulla tehtiin lääkkeellinen pas. Lutinus menee myös mulla ja Zumenon.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
En mä tiedä miten pp:t pitäisi laskea mut oletin että siirtopäivä on pp0 :).
Hain tänään kaupasta peräti 6 testiä ja luulen että alotan testailun jo ensviikon perjantaina, sillon olis pp8 ja dpo11 :).

Mulla on ollut nyt tosi sitkeä ja limanen yskä ja aina kun joudun kovemmin yskäisemään niin alavatsaa vihlaisee. Tämmöistä ei ole ollut ennen...

Tunnustellaan ja kuulostellaan :) !
 
Sullahan on sitten testejä jemmassa :) kovasti polttelis testailla aikaisin mullakin ja käydä ostamassa, mutta ajattelin sinnikkäästi olla sinne pp 14-15 asti testailematta.

On huonoja kokemuksia aikaisin testailusta tuoresiirrosta, aloin silloin testaamaan milloin pregnyl häipyy näkymästä ja testailin sen jälkeenkin. En muista tarkkaan minä piinapäivinä testasin, mutta ehdin niin innostua kun sain haamun ja hailakan plussan pregnylin häipymisen jälkeen. Sit alkoi kuitenkin kohta vuoto, oli kemiallinen :/

En halua tällä kertaa nähdä haamuja ja innostua turhaan niin siksi testaan myöhään :) Helpommin kyllä sanottu kun tehty!:D Yritän ainakin :p

Onkos sulla uusia tuntemuksia? Tuo tunne alamahalla yskäistessä voi hyvinkin olla hyvä merkki :)
Täällä on pelottavan oireetonta :/
 
No joo, olo on huono. alavatsa juilii ja mieli on synkkä :(. Olen toooosi väsynyt ja oikeastaan ihan varma etten raskaudu tälläkään kertaa. Tänään nimittäin tuli vessassa käydessä paperiin sellanen limanen pienehkö juttu, osin kirkasta ja osin vaalean ruskea..jokin. Voi olla että tämä on vain neuroottisen ja hormoonimyllerryksestä kärsivän ihmisen surkuttelua mutta tältä tänään tuntuu :(.

Taidampa ottaa nokoset, josko se tästä vielä iloksi muuttuisi.

Ei kai meidän vielä kannata oikeesti oireista tai oireettomuuksista huolestua ;)...

Tsemppiä tähän viikkoon ja kuulemisiin:wave:!
 
Tervehdys teille naiset:wave:

Mulle tehtiin PAS luonnolliseen kiertoon 13.8. Blasto oli 6 päivän ikäinen. Lääkityksenä Lugenol. Olisko nyt sit pp5. Ei ole muita oireita kuin että ala-vatsa on pallona ja väsyttää ja finnejä tulee. Tänään on sellainen päivä, että tuntuu siltä, että ei ole kiinnittynyt. Ei mulle ole tullut kiinnitysvuotoa. Tuleeko sitä edes kaikille??? Edelliskerrasta viisastuneena testaan vasta 27.8....
 
Toiveessa: tervetuloa piinailemaan :). Plussapuhureita ja jarrusukkia sinullekin kovasti!
ON: nyt illalla olo on ollut varsin etova, yök. Missähän vaiheessa alkuraskautta pahoinvvointi normisti tulee...

Mulla oli varhainen keskenmeno tämän vuoden toukokuussa kun ekan icsi.hoidon tuloksena sain kauniin plussan raskaustestiin. Testaamisen aloitin muistaakseni pp9 ja siitä viiva vahvistui niin että sain cb:n testiin tuloksen "raskaana 1-2".

Nyt siis uusi yritys ja fiilikset seilaa näköjään ihan villinä laidasta laitaan:).
 
Tervetuloa Toiveessa3<3! :) Minulla oli myös pp 4-5 sellainen toivoton olo, että ei varmaan ole kiinnittyminen onnistunut. Nyt on olo parantunut kun olen vaan koittanut keskittyä kaikkeen muuhun, etten miettisi vaan oireettomuutta. Vaikeaa on, mutta pakko yrittää ihan oman mielenterveyden takia :)

Kiinnittymisvuotoa ei todellakaan tule kaikille, niin olen ymmärtänyt. Itsellä on yksi keskenmeno takana jossa alkio kiinnittyi hetkeksi ja mitään vuotoja ei tullut. En ole koskaan lähipiirissä plussanneillakaan kuullut että olisi ollut vuotoa :) mutta netissä tuosta kiinnittymisvuodosta puhutaan paljon, niin paljon että sitä ihan odottaa. :) en siis siitä heittäisi vielä toivoa ettei tule kiinnittymisen aikaan tuhrua.

Fenix78, voi että toivottavasti sun fiilikset paranisi <3 onkos tullut enempää vuotoa? Toivotaan että se oli vain jotain ohimenevää :)

Täällä on kummasti ruokahalut pois. Normaalisti olen aika hyvä ruokahaluinen ihminen ja varsinkin parin viime kuukauden aikana ollut kova nälän tunne jos ei syö tarkasti 4 tunnin välein. Nyt voisin olla vaikka päivän syömättä, maha jotenkin ihan "täysi". Outoa kyllä.
 
  • Tykkää
Reactions: Fenix-78
Mitään vuotoa ei ole tullut missään vaiheessa, se ainoa kerta kun pyyhittäessä tuli se "lima-juttu". Kiinnittymisvuotoa ei tullut muuten silloin viime yrityksessäkään. Kai se on kovin yksilöllistä sekin :).

Toivottavasti huomenna olis vähän parempi päivä, kuulemisiin:wave:
 
Mitään vuotoa ei ole tullut missään vaiheessa, se ainoa kerta kun pyyhittäessä tuli se "lima-juttu". Kiinnittymisvuotoa ei tullut muuten silloin viime yrityksessäkään. Kai se on kovin yksilöllistä sekin :).

Toivottavasti huomenna olis vähän parempi päivä, kuulemisiin:wave:!
 
No niin mäkin muistelin, että ei mulla koskaan ole tullut mitään vuotoa. Kun on tullut raskaaksi niin sit on kyllä paikat menny kiinni ja pysynyyt. Tokassa odotuksessa turhankin kiinni. Mulla on siis lääkkeetön pas. Tänään väsyttää ja syön ihan hulluna!!! Olisitte nähnyt mun ostokset kaupasta:LOL: Pizzaa, lihistä, nakkeja, perunasalaattia, balkaninmakkaraa, keksejä, suklaapalloja, daim-kakkua:LOL: Ja jotenkin olen rauhallinen.... Ei mene edes hermo exän kiukutteluun. Naurattaa vain... Ja kohtu on pallona. Mutta kun se on aina ennen kuukautisia. Ja rinnat kipeet heti oviksen jälkeen. Nyt ei mitään:( Plääh... Tunteet sais silti pysyä kurissa. Kauheeta vuoristorataa...
 
Kaikki toivo raskautumisesta on jo tipotiessään:'(. Teen työtä joka on sittemmin muuttunut hyvin fyysiseksi ja otimpa sitten pari kunnollista nyrkin iskua alavatsalle kun en ehtinyt estämäänkään!!! Väsyttää hirmusti, alavatsa kipuilee ja mieli on niiiiin surullinen... Kuukautisia odotellaan alkaviksi nyt jo hyvin pian!

Voisin kai soittaa klnikalle ja pyytää saikkua (myöntäisikö edes semmoista tämän asian takia???) niin pomoni kanta tähän aika tyly, loma olisi palkatonta sillä tuo ei ole hyväksyttävä syy olla työstä pois...
 
Toiveessa, suolaisille kuulostaa sun ostokset ja mulla myös on iskenyt suolaisen himo :p Makeaa ei tee yhtään mieli. Toivotaan et olis hyvä merkki :)


Fenix78, kuulostaapa hurjalle tilanteelle, nyrkin iskuja?:( Tottakai saat hakea saikkua jos tuntuu ettet jaksa. En tiedä voiko siirron perusteella sitä kirjoittaa, mutta luulisi että nyt jo ihan vaan henkisesti stressaavan ja rankan tilanteen takia voisit saada? Lohdutuksena sanoisin että palstoilta lukenut naisten harrastaneen vaikka mitä fyysisiä lajeja, ja silti on plussa tullut. Jaksamista <3
 
Tänään oli onneksi rauhallisempi päivä, mutta ikäväkseni voin myös todeta että minkäänlaisia oireita ei enää ole.
Sama kaava toistui toukokuisessa keskenmenossakin; ensin oli väsymystä, pahoinvointia ja vaikka mitä ja lopputulos oli kuitenkin kipeä ja verinen :(.

Olen näköjään kamala ruikuttaja ja joka-asiasta marmattaja, anteeksi hyvät kanssapiinailijat! Kertokaa nyt että teille kuuluu jotain hyvää???
 
Mulla oireet tulee ja häviää. Tosi piinaavaa, miksi ne ei voi vaan pysyä?

Välillä tissit turvoksissa kuin ennen plussatestiä, välillä ei. Ja vasemmassa ja oikeassa ihan selvä ero ;D vasen turpoaa paljon enemmän kuin oikea, kohta jo ihan eri paria ;D

Välillä hajut pistää nenään, välillä ei. Haistoin esim. kalan hajun tänään liiankin voimakkaasti, mutta sitten taas jotain tosi voimakkaita hajuja en haista melkeen ollenkaan.

En kyllä yhtään osaa sanoa :/ jotenkin ei tunnu lupaavalle ettei oireet voimistu ja katoilee välissä.
 
Viimeyönä heräsin puoli kahden aikaan aivan järkyttävään alavatsakipuun ja sit lorahti. Mutta ei, ei alkanu menkat. Mun ystävä sanoi että olis kiinnittymiskipua, että se blasto kiinnittyis syvemmälle kohtuun. Pelästyin vaan ihan kauheesti!!! Otin sit para-tabsin. Edelleen alavatsa on kipeä. Sit mulla on allergisia oireita??? Vaikka sataa. Luulis että helpottaisi. Että näin täällä:)
 
Heipsan teille kanssasisaret :).
Vuoristorataa, sellaista elämäni nykyään näemmä on! Tänään on ollut ihan hyvä päivä, mitä nyt vähän alavatsaa juilii ja väsyttää + uutena oireena alaselän kivut, tämmöistä mulla ei ole ennen ollutkaan, ei siis edes menkkojen läheisyydessä!
Katsotaan, katsotaan ;)...

Ajattelin tehä ekan testin siis jo huomenna, sillon on kp26, pp8, dpo11. Ja huomisesta lähtien testaan siis joka aamu aina sinne viralliseen testipäivään asti (30.8 asti), kävi miten kävi.

Sain ihan mahottoman itkukohtauksen tänään töissä kun työkaverini esitteli valokuvaa kuukauden vanhasta lapsenlapsestaan:'(! Vauva oli suloisista suloisin:kiss: ja aivan selvästi tunsin suloisen vauvantuoksun nenässäni, koin niin vahvana tunteen tuhisevasta kääröstä omassa sylissäni... mikä ei sittenkään ollut totta:'(.
Että siinä mielessä vähän raskas päivä...

Toiveessa: HUI! Mahdoit pelästyä ihan hulluna sitä lorahdusta :D ! Mutta onneksi se ei ollutkaan sitä...

Toivon täyteistä torstaita teille muillekin ja kuulemisiin
 

Yhteistyössä