Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

Heissan!

Ja hei sanz piiiitkästä aikaa. Nyt tsempataan toinen toistamme uuteen draiviin nutrauksen suhteen!!
Eilen piti taas aloittaa täysnutri soppakuuri jouluun saakka, eihän se sitten alkanutkaan mutta en mitään mässäillyt vaan vedin osanutria.
Mutta nyt se alkaa tästä hetkestä! Iltavuoroon säntään kohta niin ei tartte olla jääkaapin vieressä päivystämässä. Ja huomen alkaa yövuorot.
Viikonloppuna väsään perheelle joulupipareita +joulutorttuja adventin kunniaksi, saa nähdä millanen koetinkivi sekin on.
Sovittelin tossa vaatteita jotka on olleet jo puoltoista kuukautta sitten sopivat ja ovat edelleen sopivat ei mitään muutosta, jokin on pielessä kun eivät ole tulleet isoiksi...
Jouluna ne ovat joa melko väljät sen vannon!!
Nyt julistan soppakuurin nimeen!!! NIH!
Onnea matkaan sanz ja muutkin!! =) :wave:
 
Todella ärsyyntynyt fiilis.. Tämä päivä meni possuttaessa ties mitä pähkinöitä ja suolakaloja (niitä taikinasta väsättyjä). Huomenaamulla olis tarkoitus käydä vaa'alla ja voin arvata, että se näyttää plussaa..

Mutta huomenna! Huomenna otan itseäni niskasta kiinni ja alan syömään shakeja. Aivan varmasti!

Ihanaa tuo leipominen, vaikka haastaa soppakuurin varmasti. Meillä on tasan viikon päästä, itsenäisyyspäivänä, tarkoitus mennä pojan kanssa mun vanhempien luo leipomaan pipareita ystäväperheen kanssa. Saa nähdä mitä siitäkin tulee, pojalla varmaan masu kipeä sen jälkeen. Toivon vaan kovasti, että pidän pääni enkä ala syömään valmiita pipareita - tai ainakaan taikinaa. Valmiit piparit kun ei mun mielestä maistu ihan niin hyvälle kuin raaka taikina ;P Kai mä olen vielä vähän lapsi siinä suhteessa, mutta ehkä se ei haittaa.:)

Tästä se taas lähtee. Vannon, että joulun jälkeen joudun käymään alennusmyynneissä ostamassa sopivia vaatteita!

Miten menee Hopeinen Kuu? Ja muut, huhuu, oletteko siellä?
 
Viimeksi muokattu:
Apua, oletko sinäkin Hopeinen Kuu kadonnut jonnekin?:eek: Miten menee?

Mulla menee ihan ok:sti. Tosin paino vaan nousee, kun oon osanutrilla. Ollu niin huono olo viime päivät, että on ollu pakko syödä jotain kunnon ruokaakin.

Päätin vaan tulla kurkkimaan, onko täällä elämää. Toivottavasti kaikki on kunnossa, Hopeinen Kuu.:)
 
Heissan!

Täällä olen ja kaikki hyvin sanz :hug:
Sunnuntai meni överiksi kun leivottiin niitä pipareita+joulutorttuja, pitihän niitä sitten syödä ja joululaatikoita pikkujoulun kunniaksi.
Nutrannut olen muuten.
Olin yövuoroissa ja nyt ollut 2 vapaapäivää ja menoja ja tekemistä on paljon etten ole ehtinyt päivittää kuulumisia.
Tänään oli ulkona -12 ja aurinko paistoi ja kävin pitkän lenkin kävelemässä. Ihana ilma!
Huomen töihin ja taas nutrilla mennään. :wave:
 
Moikka!

Hyvää myöhästynyttä itsenäisyyspäivää!!
Täällä tallataan paikallaan osanutraten, ei pysty soppakuureihin :/
Ja kipeäkin olen vatsatauti ja kuukautiset samaanaikaan. Ei mee lujaa nyt.
Mutta mukavaa viikonloppua ja puhtia nurtaukseen =) :wave:
 
Terve!

Tosi kurja toi vatsatauti.. Eikä ne kuukautisetkaan mitään juhlaa varmasti ole. Onko mennyt ohi vielä?

Me tilattiin eilen pizzaa.. Ja mun paino nousi samantien 2(!!) kiloa. Miten oikeesti voi noista kahella kilolla noin nopeesti? Nyt ollaankin sitten takaisin 80kg:ssa. Ei enää 7-alkuista vaa'an lukua mulle. Huomenna pitäis ottaa itseään niskasta kiinni, kun ei ole enää niitä pizzan jämiäkään jääkaapissa houkuttelemassa.

Jaksamisia nutraukseen!
 
Pieni tilannekatsaus.

Osa-nutrilla mennään. Paino siis junnaa vielä siellä 80kg:n tienoilla. Ääh, en tiedä mitä tekisin sen kanssa. Jotenkin ei riitä voimat nutraamiseen. Vaikka jouluun on enää vain vähän aikaa. Pitäis varmaan vaan ottaa ja repästä itsestä ne viimeisetkin voimat tähän hommaan. En kestä, jos paino ei oo jouluna vähemmän kun nyt. Oon vannonut, että sit on rajat mun joulumässäilylle. Ja sehän pitää. Jos paino taas on tippunut, niin saan syödä niin paljon kun napa vetää. Mut musta tuntuu, että tästä tulee laihdutusjoulu.

Hopeinen Kuu, oletko jo toipunut vatsataudista? Miten muuten menee?
 
Hei!

Anteeksi kun en ole käynyt päivittämässä kuulumisia. :snotty:
Vatsatauti selätetty ja menkatkin lopulta ohi. Turvotus oli aikamoista. Farkut kirras hiukan vatsan kohdalta mutta nyt housut ovat löysät ja löpsöttää :D
Ihmeellistä kuinka kuukautiset nostaa painoa ja turvottaa.
Osanutrilla olen mennyt ja paino hiiiitaaasti menee alaspäin. Onneksi kuitenkin alaspäin suunta.
Tänään herkuttelen ja otan alkoa slurps. Ja loppu matka jouluun osanutrilla. Ja 2 päivää jouluna syödään juuri sillälailla kun hyvältä tuntuu, nautiskellen ja herkutellen jouluruoilla ja herkuilla.
Hyvin siis sujuu laihtuminen ja herkutellakin täytyy välillä. Nyt alkoi viikon vapaa joten siivoukset+leipomiset saan hyvin hoidettua ennen joulua.
Mukavaa joulun odotusta Nutri-Siskot! :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Moikka kaikki!

Nyt on kyllä niin hektistä tämä joulun alusaika ettei ole ollut aikaa käydä moikkaamassa ja kertomassa kuulumisia.
Osanutria mennään välillä jää väliin ruoat ettei mennä oikein mitään dieettiä tai nutria. Syön liian vähän.
On helvatanmoista härdelliä ollut viime ajat. Lääkehoidon teoria+lääkelaskuntentti ja niihin harjoitellut urakalla, joulunvalmistelut ja terveyden kanssa ongelmia.
Vaikka viikon ollut vapaalla niin ei ole aikaa koneella ollut käydä.
Ja nyt teen niin että keskityn joulunvalmisteluun ja pari yöhukia käyn tekemässä ja ryven näiden terveydongelmien kanssa sekä rauhoitun jouluun ja tulen vatsa joulun jälkeen kunnolla taas päivittämään nutrauksen edistymistä.

:heart: Hyvää ja rauhaisaa joulua Nutri-Siskoille!! :heart:

Hopis-tonttu :xmas:
 
Viimeksi muokattu:
Terve!

Täälläkin mennään osanutrilla. Paino tosin on tippunut erittäin epäterveellisesti sellaisen kilon: unohdan välillä pistää sitä ruokaa suuhun. Eli täälläkin syödään liian vähän. Tuntuu jotenkin pahalta, että noin on päässyt käymään. Mutta onneksi joulu on ihan nurkan takana ja saa siihen rauhoittua ja syödä sitten ihan kunnolla.

Oikein rauhallista joulua kaikille!:xmas:<3
 
Töissä ollut niin kiireinen joulukuu etten ole täällä ehtinyt käydä edes lukemassa tekstejä. Joululahjaksi itselleni ostin jäsenyyden xtravaganzaan et saisin ryhmätukea ja inspiraatioo projektiini ja nyt meen viidettä päivää täysvauhdilla eli ketoositilaan koitetaan päästä. Kolme jauhepussia saa päivässä syödä ja hyvin on sujunut. Eilen oli tähän asti vaikein päivä, nyt tänä aamuna tuntuu astetta helpommalta. Kymmenen viikkoa jatkuu tää rutistus ja sit pitäs alkaa ottamaan muutakin ruokaa osaksi elämää.

Hyvät uudet vuodet teille! Itsellä menee uusi vuosi selvin päin ja hiukan nälkää nähdessä.
 
Olipa kyllä hieno joululahja!:)

Mulla meni uv mässäillessä :x Vaan paino on pudonnut siitä, mitä se oli ennen joulua, joten en valita vaan oon tyytyväinen:) Joka aamu lähtee täällä vieläkin käyntiin Nutrilettin Crunch Barilla. En enää osais kuvitellakaan parempaa aamupalaa!
 
Hei kaikki!

Niin se uusivuosikin taas käynnistyi. J a tänään käynnistyi nutrauskin. Uudella "innolla" *huoh*....
Joo no kuites ollaan herkuttelun ja mässäilyn jälkeen palattu ruotuun. En edes ilkee mennä puntarille kuinka mässäily on tuonut tulosta...
No niin, tsemppiä tytöt, kyllä tämä taas tästä alkaa. :)
Ja jotkut ovat jo aloittaneetkin mukavasti.
Kuulumisiin taas!
 
miss_piggy
Nutrasin about 2 viikkoa. Noin 3 kg lähti mutta sekin oli kyllä nestettä kun ylipainoa nyt ei varsinaisesti pahemmin ole..tällä hetkellä mitat 165/71,9. Pysyvämmin olen saanut painoa tiputettua vähähiilarisella johon ajattelin taas panostaa, kun saattaisi parantaa tuon pirullisen pco:nkin.
 
Hei kaikille!
Olen jo pidemmän ajan seurannut tätä ketjua ja tainnut joskus vissiin olla mukanakin. Olisin kiinnostunut tulemaan seuraanne, jos vain mahtuu?
Olen osanutraaja ja aloituspaino on 78,5kg ja pituutta löytyy 166cm. Olen nyt viimeisen muutaman vuoden aikana lihonut 10 kiloa ja olisi kiva päästä niistä eroon kesään mennessä tai edes alle 70 kilon.
 
Kiitos Champion!

Mulla on tämä viikko ollut vähän niin ja näin. Joka toinen päivä mennyt hyvin ja joka toinen huonosti. Noh, josko pääsis rutiineihin maanantaina..

Onko teillä jotakin määrättyä punnituspäivää vai saa itse valita? Mulle ei ole väliä, sillä varmaan punnitsen itseni joka päivä:ashamed:

Yritän olla mahdollisimman paljon nutreilla, mutta välillä on syötävä kunnon ruokaa, että maistuu taas nutrilett. Nuo on vain helppoja, kun ei tarvitse ajatella mitä syöt ja heti valmiina. Mutta kun pitää keittää muulle perheelle, tulee houkutuksia. Kunhan houkutukset vain pysyvät ruuassa ;)
 
Tänään söin mansikkapirtelön, patukan ja kermaisen kanakeiton. Sitten söin kanafileen vihannesten kanssa. Sekä kävin kuntosalilla tunnin rehkimässä :)

Illalla vielä jokin kevyt iltapala. Ehkä rahkaa tai sitten toinen pirtelö, jos olisin niin reipas :)
 
piti tulla näyttäytymään.. aika on menny ja nutrit pysyny kaapissa, eilen aloiin nyt mennään osa nutrauksella ja täytyy sanoa että on muuten huomattavasti haasteellisempaan kun se näläntunne on päällä ni on vaikea syödä oikean kokoista annosta...no ehkäpä tähän muutamassa päivässä sopeutuu. Eli mennään 3 pussia aamupala ja päivällinen normaalisti aamuisin syön 4-viljan puuron ja päivälliseksi sitä mitä muu perhe tietenkään en syömakkaraa perunaa ym.turhaa vaan kasviksia runsaasti ja lihaa mitä se nyt sitten onkaan ja jumppa päivinä muutama siivu ruisleipää.

Oon siis aloittanut jumppaamisen lihastreebniä x 3 viikossa ja siihen ei täysnutraus sovi. Heikotus jumpan aikana ei oikein tuo sitä mitä haen liikunnalta hyvä olo on silloin kaukana.

Uusi vuosi ja monta lupausta...päivä kerrallaan. Ajatuksissa olette olleet vaikka en oo käynytkään.

No nyt ihan vertaistukea vailla toivon et hieman saadaan viriteltyä. Miun pitäisi käydä miun tavoitteet läpi ja miten aion nutrata en oo edes uusia pusseja ostanu niillä mennään mitä kkapista löytyy
 
Minnarun, juuri luin jostakin, että laihdutuksessa tavoitteiden asettaminen on tärkeää.

Täällä syöty tänään aika paljon jo. Pirtelö, patukka, rahka marjoilla sekä kanaa kasviksilla. Ja vieläkin olisi nälkä:whistle: Aina kun olen aika vähillä ruuilla ja vielä liikun, seuraavana päivänä voisin syödä hevosen.

Tänään kävin kävelylenkillä puolitoista tuntia. Muuta en jaksanut, ottaa niin koville nämä aamuheräämiset, sillä en todellakaan ole aamuihminen.
 
Heissan allihuuppa!

Tervetuloa joukkoon uutukaiset ja ja tervetuloa takaisin "wanhat" nutrisiskot.
Täällä mennään osanutrilla, muuten nutria mutta ne 2leipää kerran päivässä jotta vatsa toimii.
Muuten kaikki hyvin mutta tänään olin gynellä ja tuolla kohdussa on miltei 3:n nyrkin koikoinen möykky. Tunsin sen tossa marraskuun alussa ja luulin jo tai pelästyin että olen raskaana mutta en ollut ja sitten tietysti pelko että syöpä mutta ei onneksi sitäkään.
Kohtu leikataan helmikuun lopulla pois myomineen. Leikkaus pelottaa mutta olen niiiiin onnellinen kun se ei ollut syöpä. Enkä kyl raskaanakaan halunnut olla.
Jos asiasta vielä jotain positiivista haluaa nähdä niin loppuihan ne helvetilliset kuukautikivut siihen! Jee! Enää YHDET kuukautiset ja ja se on moro! :D
Olen 39v ja 10vuotiaasta kärsinyt joka hiton kuukausi. Ei enää terveyssiteitä!! Ei enää ehkäisyä! WUHUUU!!
Ja tulen kilon kevyempänä leikkaussalista :xmas: no joo huono vitsi....
Mutta ei tämä mun nutraukseen tule vaikuttamaan, enempi vaan hyötyä kun painoa alempana kun menee leikkuriin.
Muuten ei raportoitavaa täällä nutrauksesta tai muustakaan.
Tsempiä tytöt!! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
Hopeinen Kuu, hienoa, ettei sinulla ollut syöpää ja saat hoidon, joka auttaa.
Hitsi, jos sun oma on osanutrausta vain lisänä kaks leipää. Mulla sitten osaosanutrausta, kun menee n.3 nutrilettpirtelöä ja sitten kaksi normaalia ruokaa.

Tänään meni 2 suklaapirtelöä ja kanaa, vihanneksilla sekä rahka marjoilla. Juuri tajusin, että vielä voisi syödä jotakin. Lisäksi kävelin tunnin ja sekä tunnin circuit reeni. Nyt kyllä tuntuu kropassa reeni, vaikkei nyt niin hirveän rankka ollutkaan.

Kohta lähestyy viikonloppu, tuo mun kompastuskivi. Viikolla yleensä olen kiltisti ja sitten pe-su antaa mennä ja tulee syötyä ihan liikaa ja usein ravintoloita ym. Nyt kyllä mieheni kanssa puhuttiin, että ollaan tammikuu ilman ravintoloita.
 
Hui Hopeinen kuu tota sun hommaa! Mut en mäkään itkis kohdun perään jos menkoista pääsis eroon ja kilosta painoo kuten meinasit :D

Paino pudonnut 4,4kg ja tänään alkoi kolmas jauhepussi -viikko. Mieliteot on hävinneet ja olo on aika hyvä :)
 
Champion, hieno pudotus kahdelle viikolle. Itse en kyllä pääse samoihin lukemiin, mutta mulla on aina nuo kilot ollu tosi lujassa.

Tänään olen ollut koko päivän nutreilla, paitsi lisäksi söin rahkaa 150g ja marjoja. Ja kova nälkä on. Olen tottunut syömään niin paljon :ashamed:

Tänään kävelin 45min ja sitten tein oikein teho rutistuksen salilla. 12min juoksua, pyörää, kahta erilaista stepperiä sekä crosstraineriä. Nuosta sitten tuli tunti yhteensä ja keskiarvo syke oli 138 ja kaloreita 637. Olo oli todella hyvä tuon reenin jälkeen.
 

Yhteistyössä