Löytyykö Nurmijärveltä nuoria odottajia?!

• Viestiketjun aloittaja Norrsu
  • Ensimmäinen viesti
Norrsu
Hei, olen juurikin pari kuukautta sitten muuttanut Nurmijärven Kirkonkylään ja tuntuu ettei täältä päin löydy nuoria odottajia? :)
Olisi todella kiva saada kävely ja jutustelu seuraa!!! :)
Kun raskaudesta riittäisi juttua ja olisi kiva jakaa ajatuksia samassa tilanteessa olevan kanssa:)

Eli olen 19 vuotias ensimmäisen odottaja.

voi vastailla tänne tai sähköpostiin noorahalonen@hotmail.com messengerlistaan saa lisätä myös :)

pinkki-84
moikka! löytyyhän täältä... tosin olen klaukkalasta! juttua raskaudesta kyllä riitäisi, mutta tuntuu ettei kavereitakaan jaksa enää kiinnostaa, enkä viitsi enää edes puhua asiasta heille! minäkin odotan ensimmäistäni joten masu asukki on aina mielessä siitä tekisi mieli puhua koko ajan, olis tosi kiva vaihtaa ajatuksia ja tuntemuksia sunki masu asukista, joten tekstiä tänne päin vaan!!! =)

Norrsu
Voi ihanaa! odottelu tuntui jo turhalta kunnes ilmaannuit :) Kiitos siitä!! Onkos sulla messengeriä? Tai saanko sähköpostiosoitteesi niin voin kirjoittaa sinnepäin :)
Olisi todella kiva vaihtaa ajatuksia!!! :)

Noora :)

pinkki-84
mulla vaan ei ole sähköpostia!!! tein kyllä sellasen varmaan n. puol vuotta sitten, en edes muista miksi, kyllä siihen varmaan joku hyvä syy oli, mutta nyt en muista mihin sen tein ja salasanakin on jo unohtunut!! yritin kyllä käydä koittaa vähä jokapuolella että meniskö jossain läpi, mutta ei mennyt :( minkä ikänen sä oot ja mistä päin nurmijärvee? tein kyllä äsken sellasen virheen että en toiste tee... lähin koiran kanssa lenkille ja join just sitä ennen lasillisen mehua, vieläpä aika makeeta, joten arvatahan saattaa miten siinä kävi, kyllä innostui vaavikin juomaan sitä mehua ja sitten oli kyllä kävelykin varmaan just sen näköstä :ashamed: miten oot saanu päivät kulumaan? montako viikkoa on jo täynnä ja koska sul alkaa äippäloma? mulla on viikkoja nyt 33+4 ja äitiysloma alkaa 20. päivä tätä kuuta! tosin nyt olen jo sairaslomalla... huoltsikalla duunissa ni pysty hakee seisomatyön takii lomaa jo vähä aikasemmin =)

Norrsu
Meillä viikkoja menossa vasta 11+2 :) Eli perässä tullaan kovaa vauhtia :p
Asutaan kirkonkylässä? Missä sä? :)

pääsetkö tonne chattiin jokunen päivä voitas jutella siellä lisää?
Jos luet tämän jo tänään niin mäpä pistän sen jo nyt päälle ja oon varmaan tonne kolmeen asti :)

Eli ois kiva jos pääsisit kans :) Norrsu nimellä löydät mut sieltä!! :)

pinkki-84
enköhän jotenkin osaa laittaa sitä sitten päälle vai mikäköhän on, kun oisin menossa chattiin, niin mulle tulee vaan tyhjä ruutu eteen... ylhäällä lukee kaksplus chat ja oikeassa yläkulmassa on vaan x eli siis tollanen ruudun sulkemis juttu!! ei mitään muuta!

pinkki-84
oon kyllä niin onnellinen että mä oon jo ohi noista viikoista, mul oli nimittäin varmaan maailman pahimmat alku pahoinvoinnit, eikä se todellakaan ollut mitään pientä, oksensin 24/7 viidennelle kuukaudelle asti, neuvolassakin jo vähän huolestuivat, kun painon olisi pitänyt alkaa jo nousta niin kylkiluut alkoivat paistaa!! ei kivaa :( miten sulla on alku menny? mites miehes? onko ihan täpinöissään vai onko alkukankeutta?

Norrsu harmaana
no voi että :)

Joo mulla mennyt ihan hyvin tää alkuraskaus.. oksentelen tosi harvoin mutta pahoinvointia sitäkin useammin... mä kakoon joka aterian jälkeen jne :)
Väsymys on tosi paha, en saa kotona aikaseks mitään aina kun on vapaa-aikaa, töissä meinaan nukahtaa :)

Hitto tämmöstä tää vaan on.. mistäpäin nurmijärvee sä olitkaan ? :)

pinkki-84
no niin.. täällä taas! piti vähä laittaa kaverin tukkaan raitoja, sillä kun on nyt uusi ihastus niin pitää olla hyvän näkönen kokoajan :) mä oon klaukkalasta! ai liian hyvä viruksen torjunta, eli meinaako se sitä ettei pääse ollenkaa tonne chattii?

Norrsu harmaana
Se meinaa sitä että löysäät sieltä viruksentorjunta ohjelmasta vähän niitä juttuja :D siis estoja :)

pyydä miestä auttamaan :p hih...

Nyt oon töissä ,kirjottelen myöhemmin lisää!!!

pinkki-84
ku ymmärtäisinki näis tietokoneista jotain, ja kun isäntäkin on armeijan harmaissa :( täytyy sanoo viikon loppuna jos se pääsee kotiin et vähä kattoo noit juttui!! vähä on yksinäistä ku oon tosissaan vaa elukoitten kans täällä kotosalla päivät pitkät! se otti sillon ku sil oli kutsunnat, ni melkein 3 vuotta lykkäystä opiskelujen takii, nyt piti sit mennä mahd. nopee suorittaa se pois alta ku on mukula tulossa! ajateltiin että parempi hoitaa se alta nyt pois, et oon sit muutaman kuukauden yksin lapsen kanssa ku niin et muksu ois jotai vuoden ikänen ja sit isi lähtiski armeijaan!!

Yhteistyössä