Löytyykö muita, joiden silmää ei miellytä blogien supersuositut lastenvaatteet?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Esim. se Cupcaken sydänhaalari/takki, jota tuntuu kaikki muut himoitsevan? Hirveän imelä ja jotenkin leveä pöppylä malliltaan, kuten suurin osa näistä haalareista jotka nyt on in. Mielestäni aika sellainen kotitekoisen oloinen se sydän siinä edessä... tai jotain... ei nappaa. Samoin kaikki missä on tähti - niin in muiden mielestä mutta itselläni töksähtää. Vaaleanpuna-beige tai vaaleansini-beige väritys...käääks. Mini A Turen kummalliset huput, joissa on pyöreä reikä kasvojen kohdalla kuin avaruusukoilla. Tähdet ja sydämet on mun mielestä oikeasti ihan korneja....

Joistain muotijutuistakin tykkään, kuten velourhousuista - raikkaissa perusväreissä. Samoin raidat ulkovaatteissa, niistä tykkään (myös sisävaatteissa).

Tuntuu vaan, että monilla on niin sama maku nykyään vaatteiden suhteen - ainakin blogien mukaan. Ei ole rahasta kiinni itsellä, en vaan millään pääse samalle aaltopituudelle noiden tyylien kanssa. Tunnen itseni poikkeavaksi...
 
.....
Samaa mieltä -etenkin tähdistä ja sydämistä, aivan kamalia!

Mä ostan mielummin siistiä samettihousua ja yksiväristä + raidallista puseroa vaikka lindexiltä ja sitten toppahaalarit prismasta...
 
"www"
Jep, en mäkään tykkää niistä Cupcakeista tai ruskea-pastelli-yhdistelmästä. Mutta värikästä pitää olla, ja tykkään kyllä joistain Metsola- ja Småfolk-vaatteista. Toppahaalareissa istuvuus ja toimivuus on kuosia tärkeemmät (suosikki Rasavil).
 
.....
[QUOTE="www";22918506] Toppahaalareissa istuvuus ja toimivuus on kuosia tärkeemmät (suosikki Rasavil).[/QUOTE]

Onneksi siellä prismassa oli rasaviliä ;)

Kivat eläinkuosit ja kirkkaat värit on nekin kyllä ihan kivoja. Mutta ei oikein sovi meidän lapselle enää. Ihan pienenä olivat jees.
 
Blogeja on hirveästi ja niiden omistajien mieltymykset vaihtelee. Itse en lämpene harmaalle aallolle. Siis kuvissa on joskus aivan kauniita tyttöjen neulemekkoja kyllä harmaana, mutta siihen yleensä kivat jää. Esim tässä on mulle liian väritöntä lastenvaateralli

Mutta ei se haittaa, vaikka täysin yksi yhteen ei makumieltymykset menisi. En kuitenkaan halua täysin kopioida jonkun toisen karderobia ja erilaisistakin blogeista löytyy joskus jotain kivaa.

Vaikka Cupcake ei ole yleensä mieleinen, niin esim tämä oli minusta mahtava takki tämän vuoden tarjontaa yleensä katsoen ja ensi vuonna se on meillä päällä CupCake poikien talvitakki . Eli merkistä viis, otetaan helmet talteen.
 
"vieras"
Haluaisitteko linkittää kivoja lastenvaateblogeja? Poikavauvan äitinä alkoi kiinnostaa. Mulle ihan uusi juttu että sellaisiakin on, aikuisten muotiblogeja olen kyllä seuraillut :D
 
kmkm
siis oikeesti joku jaksaa välmätä lastenvaatteiden kanssa niin paljon että tekee niistä blogia? no huh. en mäkään mitä tahansa markettirettua lasten päälle laita mutta en mä nyt niin paljoa jaksa niiden kanssa touhuta että blogia alkaisin niistä kirjoitteleen tai että kääntäisin kivet ja kannot että saan jotain tiettyä merkkiä ja väriä jonkun haalarin. apua. onko vähä suhteellisuuden taju hävinny jollaki?
 
Mä en kauhean aktiivisesti mitään blogeja seuraa enkä ole koskaan ihan omaa makuani seurailevaa blogia löytänyt. Mutta välillä niistä löytyy helmiä ja kuitenkin kaunis kokonaisuus on merkkiuskollisuutta kiinnostavampaa. Kevään Cupcake-intoa olen minäkin ihmetellyt, mutta ehkäpä talven jälkeen hempeys on ihan kivaa. Meillä valitettavasti vanhat takit mahtuvat vielä, joten joudun ehkä jättämään tänä keväänä intoilut väliin. Yhden haalarin saan hyvällä omalla tunnolla ostaa ;)
 
siis oikeesti joku jaksaa välmätä lastenvaatteiden kanssa niin paljon että tekee niistä blogia? no huh. en mäkään mitä tahansa markettirettua lasten päälle laita mutta en mä nyt niin paljoa jaksa niiden kanssa touhuta että blogia alkaisin niistä kirjoitteleen tai että kääntäisin kivet ja kannot että saan jotain tiettyä merkkiä ja väriä jonkun haalarin. apua. onko vähä suhteellisuuden taju hävinny jollaki?
No esim yksin noista blogeista on lastenvaatekauppiaan oma blogi...

Blogeja tehdään vaikka mistä aiheesa, ei kai tämä nyt ole sen kummempi kuin esim jonkun keräilijän intohimo kuppeihin ja kappeihin. Vaatteet sentään tulee käyttöön eikä koristeeksi vitriiniin.
 
"jep"
No esim yksin noista blogeista on lastenvaatekauppiaan oma blogi...

Blogeja tehdään vaikka mistä aiheesa, ei kai tämä nyt ole sen kummempi kuin esim jonkun keräilijän intohimo kuppeihin ja kappeihin. Vaatteet sentään tulee käyttöön eikä koristeeksi vitriiniin.
Juu, ja lisäksi vielä; minusta ihan hyvä että äidit tekee blogeja,parmpi niin kuin istua vaan sohvalla ja levittää persustaan; jotain virkistystä aivoille, varsinkin kotiäideille !! Varmasti ihan terveellistä omalle jaksamiselle!
 
kmkm
täytyy olla aika pinnallinen elämä että jaksaa esitellä netissä vaateostoksensa. En vaan ymmärrä, sen enempää kuin sitäkään että joku tekis blogia jostain Iittalan kipoista. Missä ihmiset teiän OIKEA elämä on?
 
"what"
täytyy olla aika pinnallinen elämä että jaksaa esitellä netissä vaateostoksensa. En vaan ymmärrä, sen enempää kuin sitäkään että joku tekis blogia jostain Iittalan kipoista. Missä ihmiset teiän OIKEA elämä on?
Perustelisitko vähän tarkemmin miksi se on pinnallista ja mitä se OIKEA elämä sitten on?
Lastenvaatteiden "keräily",niiden kuvailu ja ylipäätään kiinnostus niitä kohtaan on monelle se "harrastus", never heard?
Samoin kuin vaikkapa niiden kippojen ja kuppien keräily, neulominen/ompeleminen jne.
Se on mukavaa ja kiinnostavaa, pakkohan siitä jotain kiksejä on saada että sitä viitsii tehdä!
Ja itse en kirjoita minkäänlaista blogia tai ole noin kiinnostunut lastenvaatteista kuin em. blogien pitäjät, mutta voisin kuvitella heidän ajattelevan näin.
 
täytyy olla aika pinnallinen elämä että jaksaa esitellä netissä vaateostoksensa. En vaan ymmärrä, sen enempää kuin sitäkään että joku tekis blogia jostain Iittalan kipoista. Missä ihmiset teiän OIKEA elämä on?
Ahahhahaah.

Se OIKEA elämä on siellä kyllä. Oletteko te todella näin yksinkertaisia ettette ymmärrä että se blogi on vain osa elämää, ja hyvin pieni osa vieläpä?
 
kmkm
[QUOTE="what";22921424]Perustelisitko vähän tarkemmin miksi se on pinnallista ja mitä se OIKEA elämä sitten on?
Lastenvaatteiden "keräily",niiden kuvailu ja ylipäätään kiinnostus niitä kohtaan on monelle se "harrastus", never heard?
Samoin kuin vaikkapa niiden kippojen ja kuppien keräily, neulominen/ompeleminen jne.
Se on mukavaa ja kiinnostavaa, pakkohan siitä jotain kiksejä on saada että sitä viitsii tehdä!
Ja itse en kirjoita minkäänlaista blogia tai ole noin kiinnostunut lastenvaatteista kuin em. blogien pitäjät, mutta voisin kuvitella heidän ajattelevan näin.[/QUOTE]

No mä en oo ikinä ymmärtäny sitä että kerätään jotain. Vaatteet menee just ja just sillä et ne on kuitenki käyttötavaraa mutta se, että kerää jotain tuotetta x miljoona kappaletta jonnekki kaappiinsa nii en käsitä. En varsinkaa niiden tuotteiden kohdalla joita ei käytännön elämässä voi käyttää. No, tapansa kullakin. Mulla on kaappi täynnä meandia, småfolkia, ticketiä ja popia. pitäiskö munki alkaa kuvata joka ostosreissun jälkeen ne ja lykätä nettiin? Siis oikeestiko joku jaksais tuijottaa mitä mun muksuilla milloinkin on päällä? No, tapansa kullakin. Eikai mun tuota asiaa tarvi ikinä ymmärtääkään.
 
hmh
No mä en oo ikinä ymmärtäny sitä että kerätään jotain. Vaatteet menee just ja just sillä et ne on kuitenki käyttötavaraa mutta se, että kerää jotain tuotetta x miljoona kappaletta jonnekki kaappiinsa nii en käsitä. En varsinkaa niiden tuotteiden kohdalla joita ei käytännön elämässä voi käyttää. No, tapansa kullakin. Mulla on kaappi täynnä meandia, småfolkia, ticketiä ja popia. pitäiskö munki alkaa kuvata joka ostosreissun jälkeen ne ja lykätä nettiin? Siis oikeestiko joku jaksais tuijottaa mitä mun muksuilla milloinkin on päällä? No, tapansa kullakin. Eikai mun tuota asiaa tarvi ikinä ymmärtääkään.
Tuskin jaksaisi,koska se ettei asia sua itseäsi kiinnosta paskan vertaa/ et saa siitä mitään iloa, näkyisi kyllä vaikka kuvia sinne latailisitkin.
Useimmat blogit kuitenkin sisältävät myös paljon sitä tekstiä kuvien lisäksi, ja usein ihan lastenvaatemaailman ulkopuolelta. ;)
 
EmiliaKoo
Blogeja on hirveästi ja niiden omistajien mieltymykset vaihtelee. Itse en lämpene harmaalle aallolle. Siis kuvissa on joskus aivan kauniita tyttöjen neulemekkoja kyllä harmaana, mutta siihen yleensä kivat jää. Esim tässä on mulle liian väritöntä lastenvaateralli
Kävin ekaa kertaa tuolla, missä näät värittömiä vaatteita? Kahlasin monta sivua ja postausta läpi ja mun mielestä kyllä väriä löytyy. Ihanan poikamaista ja erilaista. Kiitos linkistä!
 
Kävin ekaa kertaa tuolla, missä näät värittömiä vaatteita? Kahlasin monta sivua ja postausta läpi ja mun mielestä kyllä väriä löytyy. Ihanan poikamaista ja erilaista. Kiitos linkistä!
Kyllä sivustosta jotain väriä löytyi, mutta pääasiallisesti minusta siellä on musta/valkoinen/harmaa suosikkina - liian yksiväristä omaan makuuni. Mutta koskaan ei tiedä, jos jotain uutta tai erikoisempaa sitä kautta silmiin tarttuisi.
 

Yhteistyössä