Löytyykö äitejä Raahesta!!

  • Viestiketjun aloittaja piristystä päivään
  • Ensimmäinen viesti
piristystä päivään
Hei!
Löytyykö leikkiseuraa 2v pojalle ja äidille jutteluseuraa Raahesta :) Olen kyllä aikaisemminkin hakenut täältä ystäviä äideistä, mutta ei oikein löydy. Toivottavasti joku näkee ilmoitukseni ja laittaa viestejä tulemaan todella yksinäiselle äipälle!! Perheeseemme kuuluu myös iskä ja karvainen ystävä koira. Siis huhuu kaikki äidit jotka haette ystävää, niin täälä olis ystäviä etsivä äippä!. Voitaisiin lähteä yhdessä lenkille tai juteltaisiin kahvikupposen ääressä, olisi vaihtelua arkisiin päiviin..eikä vaan kotona aina sitä samaa kotihommia vaan. Päivät olen kotosalla, hoitovapaalla.
:ashamed: :heart:

 
Nikinmami
Moi! Täällä ois toinen yksinäinen äiti raahesta...minulla kylläkin poika joka on vasta 3,5kk, mutta toivottavasti se ei haittaa.
Ois ihana tutustua uusiin ihmisiin! Jos haluat tutustua niin laita mailia osoite on: nea...@luukku.com
 
Heippa!Olen kahden tytön äiti Raahesta,tytöt on 3v ja 8kk!Olen myös erittäin halukas saamaan ystävän ku arki meinaa monesti olla aika yksinäistä... :( Tuntuu,että äidit Raahessa on jotenki omissa piireissään ja uusia tuttavuuksia ei kaivata tai sitten olen itse antanut sellaisen kuvan vaik ei todellakaan oo tarkoitus ollut! =) Tutustutaanko paremminkin??!!
 

Yhteistyössä