löytyiskö Tampereelta ystäviä

Löytyiskö Tampereen seudulta ystäviä. Olen 25 v. 6kk ikäisen pojan äiti. Tuli muutettua etelä-suomesta tänne töiden perässä ja kaikki ystäväthän jäi sinne. Nyt oliskin kiva saada uusia ystäviä täältä:)
 
sonski
:) tässä olisi kavereita vailla oleva äiti, tyttö on 8 kuukautta.itse muutin kanssa tampereelle vajaa puoltoista vuotta sitten, eikä hirveesti oo kavereita siunaantunu kun on tässä kotosalla ollu vauvan kans, kun ei oo töissäkään kerenny olla. oon 23v kirjottele mulle suonpaahanna@luukku.com
 
Moikka!

Määkin etsin ystävää! Olen pian 24v 7.5kk ikäisen tytön äiti. Asun kanssa Tampereella. Olisi kiva saada uusia ystäviä, sillä kotiäitiys on välillä hyvinkin yksinäistä.

Jos etsit kanssa ystävää niin ota ihmeessä yhteyttä; icepiparkakku83 @ hotmail.com Mulla on myös messengeri joten senkin kautta muhun voi ottaa yhteyttä!<br><br>
 
Pohjantahti02
Kohta jo 35vuotias äippä ja pikkuneiti 4v6kk :heart: Kaipaa uusia ystäviä ,olen kotiäitinä joten olisi mukava saada päivisin myös seuraa..messenger löytyy myös :hug: :flower:
 
Minä ilmoittaudun myös! :wave:

29-vuotias pienen pojan (1v2kk) äiti ja kolmen kouluikäisen äitipuoli. LA seuraavalle on 6.3.08. Olen muuttanut keväällä Tampereelle. Laita yv jos haluat sähköpostiosoitteen tai tehdään treffit :)
 

Yhteistyössä