löytyisikö meilikaveria

• Viestiketjun aloittaja teitsu4
  • Ensimmäinen viesti
teitsu4
Heips! Mulla on neljä lasta pian 10 v, pian 9 v, 4 v ja 3 v. Päivisin olen töissä ja iltasin ei tarvii miettiä mitä tekis kyllä sitä sen verran vipinää riittää. Olisi kiva vaihtaa jonkun kanssa ajatuksia. Iskä on usein reissuhommissa, joten viikot olen melkein aina yksikseni lasten kanssa. Nyt vaan jään odottelemaan tulisko postia...

Chiara
;) Tervehdys! On sinullakin kädet täynnä tekemistä. Ettet vaan rasittuisi liikaa. Noh, minulla on kaksi lasta ja kolmannen la 05/05 ja käyn töissä. Välillä väsyttää, mutta mies osallistuu myös ihaniin velvollisuuksiin eli lasten hoitoon, vähemmän ihaniin eli kotitöihin ja hän käy myös töissä. On varmasti raskasta kun mies on viikolla työn takia poissa. Nyt menen hakemaan lapset tarhasta. Istuin 10min.tämän palstan ääressä.. Ja iltaisin joskus hengailen täällä palstalla. Noh, onhan sitä parempaa tekemistäkin.. Voimia ja jaksamista! :)

oinas-79
Hei! olisi kiva vaihdella kuulumisia.Olen 25 vuotias ja ekaluokkalaisen äiti, avomies on yksityisyrittäjä ja viikot reissuhommissa.Sähköpostiosoitteeni on juliaana3@jippii.fi

Yhteistyössä