Löyty kiva patti selästä...

• Viestiketjun aloittaja Niiskunen
  • Ensimmäinen viesti
Niiskunen
Oon sen huomannu aiemminkin, mut ajattelin sen vaan olevan lihas. No isäntä eilen hieroi selkää ja huomasi sen patin taas ja sanoi, että tää kyllä pitää näyttää lääkärille. Kävin nyt sit lääkärissä ja mut passitetaan ultraan. Se on kooltaan 5x3 senttiä ja sijaitsee vähän lapaluun alapuolella.
Vähän jännittää, et mikä se on. Todennäiköisesti se on vaan rasvapatti ja toivoisinkin niin. Mulla on ollu taipumusta noihin patteihin ja onkin yks tuossa kurkun juurella rintakehässä. Onks kellään muilla rasvapatteja?

anoppi menee just samantyyppisen patin poistoon kesäkuun alussa, lääkäri tosiaan epäili et on rasvapatti, mut otetaan siitä joku näyte varoiks. Silläkin patti on lapaluun alapuolella, ja ajoittain kipeäkin siitä kohdasta.

onko näin?
Tänään aloin hieromaan tuota kuuluisaa rasvapattia tai mikä se nyt ikinä onkaan ja se niinkuin vähän pienentyi voisko olla rustottuma vain kun hänellä on kovat päänsärky vai mistä johtuu tuo hirmuinen päänsärky. olen sanonut miehelleni että pitäisi näyttää lääkärille tuota pattia.

Yhteistyössä