hienoa!!! onnea löydöistä.Alkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:todellakin!!
29 tuotetta ja hintaa tuli 40? =)
tilasin eilen aamusta heti niin oli paljooon valinnanvaraa
melkeimpä turha on enää mennä, ei oo paljo mitää enää jäljellä..... :| mäki myöhästyin :'(Alkuperäinen kirjoittaja ei päässy läpi:Oisko suoraa linkkiä noille alesivuille?
MITÄ SÄ OIKEIN TILASIN MM. KUN NOIN PALJON SAITAlkuperäinen kirjoittaja hajuherne81:todellakin!!
29 tuotetta ja hintaa tuli 40? =)
tilasin eilen aamusta heti niin oli paljooon valinnanvaraa
kiva juttu!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oon huutiksesta ja kirppareilta metsästänyt yhtä juttua, ja siellä se oli H&M:n alekorissa hintaan 19,90 ja siitä vielä puolet pois joten sain sen minkä halusin, edullisesti ja vielä uuden
ja jotain muuta tarttui mukaan
mä ostin kesäksi ihanuuksia....Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:En käynyt edes katsomassa. Lapsille on ihan riittävästi vaatteita ja itselleni en henkkamaukan vaatteita osta.
ai niin ja jos vaatteet ei mulle istu, pari kesämekkoa myyn ne kirpparilla ja teen voittoa =)Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:mä ostin kesäksi ihanuuksia....Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:En käynyt edes katsomassa. Lapsille on ihan riittävästi vaatteita ja itselleni en henkkamaukan vaatteita osta.
on tänään vielä!Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:vieläko se ale on voimassa?
heh, loistoidea :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:ai niin ja jos vaatteet ei mulle istu, pari kesämekkoa myyn ne kirpparilla ja teen voittoa =)Alkuperäinen kirjoittaja lilliputti:mä ostin kesäksi ihanuuksia....Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:En käynyt edes katsomassa. Lapsille on ihan riittävästi vaatteita ja itselleni en henkkamaukan vaatteita osta.
Alkuperäinen kirjoittaja Ähpyh:Mistä niitä aletuotteita voi katsella/tilata? En oikein löytänyt noilta HM:n sivuilta:/ ?
hm sivuille ja yläkulmas outlet, ale tuotteet pun ja jos oot as. soita ja sano lisäkoodi 8002 ja saat alennetusta vielä puolet!Alkuperäinen kirjoittaja Äityliininen:Alkuperäinen kirjoittaja Ähpyh:Mistä niitä aletuotteita voi katsella/tilata? En oikein löytänyt noilta HM:n sivuilta:/ ?
:attn: :attn: