Löysin miehen piilotölkit sohvan alta! 3× 5 dl tölkkiä nelos olutta (5.5%)

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hänen alkoholinsa käyttö on lähtenyt käsistä. Juo kunnon pers kännit joka pe ja la.
Nyt on lomalla ja aikoi ottaa pienet hämpsyt eikä kuulemma viitsinyt kertoa. Minä käyn nukkumaan klo 23 ja mies valvoo vielä monta tuntia.

Miten voin enää luottaa häneen ettei tee tuota jatkuvasti??

Mikä neuvoksi. Mielestäni 1,5 litraa 5.5% alkoholijuomaa ei olle kyllä mitenkään pienihömpsy vaan aika valtava määrä..

Kyllä tuosta jo humaltuu.
Eri asia olisi jos vaikka ottaisi pari 3dl tölkkiä keskiolutta...

Mitä tässä pitäisi tehdä? En ole edes valittanut juomisesta mutta nyt alan olla huolissani
 
Se ongelma ei välttämättä ole itsessä vaan esim. siinä, että ei halua kuunnella nalkutusta.

Pieni känni useammankaan kertaa viikossa ei ole mikään alkoholiongelma.
Eikös ap sanonut miehensä vetävän perseet vkonloppuisin??
Niin ja on se sillon ongelma, jos se häiritsee parisuhdetta ja juominen yritetään salata.
 
alkavan alkoholismin merkki, kun piilottelee puloloja ja ottaa myös reippaasti viikonloppuisin. joten vakavan keskustelun paikka on. pistä ukko valitsemaan
Tai merkki siitä, ettei jaksa kuunnella puolison napinaa, jonka kokee turhaksi.

En minäkään aina esittele puolisolleni meikki- ostoksiani siksi, että hän hämmästelee mihin tarvitsen sadattaensimmäistä huulikiiltoa... mikä on sinällään ihan aiheellista. Enhän minä sitä tarvitse, mutta halusin.
 
  • Tykkää
Reactions: r0s
Hänen alkoholinsa käyttö on lähtenyt käsistä. Juo kunnon pers kännit joka pe ja la.
Nyt on lomalla ja aikoi ottaa pienet hämpsyt eikä kuulemma viitsinyt kertoa. Minä käyn nukkumaan klo 23 ja mies valvoo vielä monta tuntia.

Miten voin enää luottaa häneen ettei tee tuota jatkuvasti??

Mikä neuvoksi. Mielestäni 1,5 litraa 5.5% alkoholijuomaa ei olle kyllä mitenkään pienihömpsy vaan aika valtava määrä..

Kyllä tuosta jo humaltuu.
Eri asia olisi jos vaikka ottaisi pari 3dl tölkkiä keskiolutta...

Mitä tässä pitäisi tehdä? En ole edes valittanut juomisesta mutta nyt alan olla huolissani
Ihan oikeasti nipotat alle viidestä oluesta? Mielestäsi se on valtava määrä?

En toki tiedä tilannettanne tai miehesi tilannetta ja voi olla, että hän on matkalla kohti alkoholismia. En kuitenkaan tiedä, onko sinun reaktiosi näihin määriin ihan kohtuullinen.
 

Yhteistyössä