Löysin kadonneen ystäväni toiselta puolelta maailmaa!

Siis aivan uskomatonta mutta kaiken tämän mahdollistaa netti! :D Tosin vasta nyt, olenhan etsinyt häntä jo ties kuinka monta vuotta. Kirjetuttuja ollaan yli 15v. takaa. :whistle: Jossain vaiheessa osoitteet katosivat monien muuttojen myötä.

Ja tämä ystävä muistaa vielä minut ja perheeni, en olisi uskonut. =) Tämmöinsen hullun suomalaisen! :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:11 Tiitu83 kirjoitti:
Pakko kysyä et miten löysit sen?Itse on samanlainen tilanne, ja en tiedä kirjekaverini joka asuu turkissa ja toinen kreikassa osoitteita ja vanhalla osoitteella ei mene perille.
hain netistä eri hakukoneilla nimen perusteella. ei sen kummempaa. kannattaa ehdottomasti kokeilla, aina voi tärpätä olen elävä esimerkki siitä! tai se mun kaveri. :whistle: :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:11 harmaana mietin kirjoitti:
:)
Mullakin on kaks kirjeenvaihtokaveria maailmalla,onkohan mitään mahiksia löytää heitä... :whistle:
Jos nimet eivät ole niin yleisiä ja osaat arvella mistä kannattaa etsiä niin luulenpa ettei ole aivan mahdotonta. aina kannattaa yrittää.
:hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:14 juron-jaure kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:10 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 12:09 juron-jaure kirjoitti:
Mä löysin tän palstan kautta lapsuudenystävän 20v takaa =)
wow! hieno homma! tunnistitko hänet vai haitko nimellä/tunnusmerkeillä? :)

Laiton vain ilmotuksen että kateissa ja tuntomerkit lapsuuden ajalta. Ei palstaile nimmarilla täällä.
Minne laitoit ilmoituksen? Tänne 2plus-palstalle vai muualle? Voisin itsekin metsästää muutamia kadonneita ystäviä. ;)
 
Hei IHANAA!
Minäkin olen yrittänyt metsästää parasta silloista ystävääni vuosien takaa,,yläasteelta,mutta tuloksetta.Voisko joku antaa neuvoja miten löytää?Numerotiedustelusta ei tietoa yms.
Kaikki tiedot tai paikat mistä voisi löytää niin otan kiitollisena vastaan.
 

Yhteistyössä