Tai voihan sen laittaa vaik kainaloon jos on kylmäAlkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:varmaan laittaa sen kiinni leukaansa..tai niin kuvittelisin kun eikö ne parrat yleensä leuassa sijaitse..
niin tai jalkojen alle jos on kylmä lattia...tai arseen ja katella kuin ne haituvat leijailee tuhnujen mukaanAlkuperäinen kirjoittaja noh:Tai voihan sen laittaa vaik kainaloon jos on kylmäAlkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:varmaan laittaa sen kiinni leukaansa..tai niin kuvittelisin kun eikö ne parrat yleensä leuassa sijaitse..
No ihan varmaan. Miltä susta tuntus jos puhuisin sun mutsista noin?Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:niin tai jalkojen alle jos on kylmä lattia...tai arseen ja katella kuin ne haituvat leijailee tuhnujen mukaan
no puhu ihmeessä vaan, ei mua haittaa mitä tuntemattomat ihmiset netissä puhuu. Ihme tyyppi, ensin kysyy neuvoja ja sit ku koittaa olla avuksi niin alkaa valittaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:No ihan varmaan. Miltä susta tuntus jos puhuisin sun mutsista noin?Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:niin tai jalkojen alle jos on kylmä lattia...tai arseen ja katella kuin ne haituvat leijailee tuhnujen mukaan
Luuletko oikeesti että mun äiti katselis peilistä kun tekoparta heiluis pierujen tahtiin. Sä oot sairas!Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no puhu ihmeessä vaan, ei mua haittaa mitä tuntemattomat ihmiset netissä puhuu. Ihme tyyppi, ensin kysyy neuvoja ja sit ku koittaa olla avuksi niin alkaa valittaan :snotty:
no ei kai siihen peiliä tartte,kyllä ny jokainen sen verran taipuu..Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Luuletko oikeesti että mun äiti katselis peilistä kun tekoparta heiluis pierujen tahtiin. Sä oot sairas!Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no puhu ihmeessä vaan, ei mua haittaa mitä tuntemattomat ihmiset netissä puhuu. Ihme tyyppi, ensin kysyy neuvoja ja sit ku koittaa olla avuksi niin alkaa valittaan :snotty:
Hah hah, oot pimee.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no ei kai siihen peiliä tartte,kyllä ny jokainen sen verran taipuu..
Siks että kävin veskissä ja etin pinsettejä. Oon mä mutsin peilikaapilla käynyt ennenkin, mutta silloin ei oo löytynyt partoja.Alkuperäinen kirjoittaja höh:no mitä ajattelet itse mihin tarvii? sinähän varmaan äitis parhaiten tunnet.. mut mietin miks menit äitis peilikaapille?
voipi olla,mutta ei mun peilikaapissa kyllä tekopartaa oleAlkuperäinen kirjoittaja jaiks:Hah hah, oot pimee.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no ei kai siihen peiliä tartte,kyllä ny jokainen sen verran taipuu..
ihanaa pitkästä aikaa inkuttaa jonku kansAlkuperäinen kirjoittaja tikahtuja:jaiks vs kunnon kinttaat
Ei oo kuule munkaan kaapissa. Äitini on muuten terve myös eikä mikään pervo piereskelijä kuten vihjasit. Tälle löytyy looginen selitys mut en tiedä mikä. ä voit olla teorioines hiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:voipi olla,mutta ei mun peilikaapissa kyllä tekopartaa oleAlkuperäinen kirjoittaja jaiks:Hah hah, oot pimee.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no ei kai siihen peiliä tartte,kyllä ny jokainen sen verran taipuu..
No prkl, nykyään ei sit osata käyttäytyä pätkääkään! Avuksi ku koittaa olla niin saa vaan haukut :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Ei oo kuule munkaan kaapissa. Äitini on muuten terve myös eikä mikään pervo piereskelijä kuten vihjasit. Tälle löytyy looginen selitys mut en tiedä mikä. ä voit olla teorioines hiljaa.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:voipi olla,mutta ei mun peilikaapissa kyllä tekopartaa oleAlkuperäinen kirjoittaja jaiks:Hah hah, oot pimee.Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no ei kai siihen peiliä tartte,kyllä ny jokainen sen verran taipuu..
Kyl mä äitini tunnen koska oon asunut sen kanssa 19 vuotta ja ei tod ole. Kai oisin tuon huomannut sinä aikana jos ois vikaa päässä.Alkuperäinen kirjoittaja jill:Ei kai ne äidit tyttärilleen kerrokaan jos ovat pervoja piereskelijöitä?
kyllä ne tässä tapauksessa vissiin kertoo.. kahvipöydässä voi alottaa rattosan keskustelun tyyliin "nyt oon vihdoin löytänyt oivan harrastuksen eläkepäivieni iloksi.."Alkuperäinen kirjoittaja jill:Ei kai ne äidit tyttärilleen kerrokaan jos ovat pervoja piereskelijöitä?
Mun mutsi on työelämässä kiitti vaan. Mikä sua pännii?Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:kyllä ne tässä tapauksessa vissiin kertoo.. kahvipöydässä voi alottaa rattosan keskustelun tyyliin "nyt oon vihdoin löytänyt oivan harrastuksen eläkepäivieni iloksi.."Alkuperäinen kirjoittaja jill:Ei kai ne äidit tyttärilleen kerrokaan jos ovat pervoja piereskelijöitä?