löysin äitini peilikaapista tekoparran

• Viestiketjun aloittaja jaiks
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
niin tai jalkojen alle jos on kylmä lattia...tai arseen ja katella kuin ne haituvat leijailee tuhnujen mukaan :D
No ihan varmaan. Miltä susta tuntus jos puhuisin sun mutsista noin?
no puhu ihmeessä vaan, ei mua haittaa mitä tuntemattomat ihmiset netissä puhuu. Ihme tyyppi, ensin kysyy neuvoja ja sit ku koittaa olla avuksi niin alkaa valittaan :snotty:

jaiks
no puhu ihmeessä vaan, ei mua haittaa mitä tuntemattomat ihmiset netissä puhuu. Ihme tyyppi, ensin kysyy neuvoja ja sit ku koittaa olla avuksi niin alkaa valittaan :snotty:
Luuletko oikeesti että mun äiti katselis peilistä kun tekoparta heiluis pierujen tahtiin. Sä oot sairas!

Luuletko oikeesti että mun äiti katselis peilistä kun tekoparta heiluis pierujen tahtiin. Sä oot sairas!
no ei kai siihen peiliä tartte,kyllä ny jokainen sen verran taipuu..

jaiks
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
no mitä ajattelet itse mihin tarvii? sinähän varmaan äitis parhaiten tunnet.. mut mietin miks menit äitis peilikaapille?
Siks että kävin veskissä ja etin pinsettejä. Oon mä mutsin peilikaapilla käynyt ennenkin, mutta silloin ei oo löytynyt partoja.

jaiks
Hah hah, oot pimee.
voipi olla,mutta ei mun peilikaapissa kyllä tekopartaa ole :whistle:
Ei oo kuule munkaan kaapissa. Äitini on muuten terve myös eikä mikään pervo piereskelijä kuten vihjasit. Tälle löytyy looginen selitys mut en tiedä mikä. ä voit olla teorioines hiljaa.

Hah hah, oot pimee.
voipi olla,mutta ei mun peilikaapissa kyllä tekopartaa ole :whistle:
Ei oo kuule munkaan kaapissa. Äitini on muuten terve myös eikä mikään pervo piereskelijä kuten vihjasit. Tälle löytyy looginen selitys mut en tiedä mikä. ä voit olla teorioines hiljaa.
No prkl, nykyään ei sit osata käyttäytyä pätkääkään! Avuksi ku koittaa olla niin saa vaan haukut :snotty:

jaiks
Alkuperäinen kirjoittaja jill:
Ei kai ne äidit tyttärilleen kerrokaan jos ovat pervoja piereskelijöitä?
Kyl mä äitini tunnen koska oon asunut sen kanssa 19 vuotta ja ei tod ole. Kai oisin tuon huomannut sinä aikana jos ois vikaa päässä.

jaiks
Alkuperäinen kirjoittaja jill:
Ei kai ne äidit tyttärilleen kerrokaan jos ovat pervoja piereskelijöitä?
kyllä ne tässä tapauksessa vissiin kertoo.. kahvipöydässä voi alottaa rattosan keskustelun tyyliin "nyt oon vihdoin löytänyt oivan harrastuksen eläkepäivieni iloksi.."
Mun mutsi on työelämässä kiitti vaan. Mikä sua pännii?

Yhteistyössä