J
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:varmaan laittaa sen kiinni leukaansa..tai niin kuvittelisin kun eikö ne parrat yleensä leuassa sijaitse..
Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:varmaan laittaa sen kiinni leukaansa..tai niin kuvittelisin kun eikö ne parrat yleensä leuassa sijaitse..
Tai voihan sen laittaa vaik kainaloon jos on kylmä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:niin tai jalkojen alle jos on kylmä lattia...tai arseen ja katella kuin ne haituvat leijailee tuhnujen mukaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:niin tai jalkojen alle jos on kylmä lattia...tai arseen ja katella kuin ne haituvat leijailee tuhnujen mukaan![]()
No ihan varmaan. Miltä susta tuntus jos puhuisin sun mutsista noin?
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no puhu ihmeessä vaan, ei mua haittaa mitä tuntemattomat ihmiset netissä puhuu. Ihme tyyppi, ensin kysyy neuvoja ja sit ku koittaa olla avuksi niin alkaa valittaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no puhu ihmeessä vaan, ei mua haittaa mitä tuntemattomat ihmiset netissä puhuu. Ihme tyyppi, ensin kysyy neuvoja ja sit ku koittaa olla avuksi niin alkaa valittaan :snotty:
Luuletko oikeesti että mun äiti katselis peilistä kun tekoparta heiluis pierujen tahtiin. Sä oot sairas!
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no ei kai siihen peiliä tartte,kyllä ny jokainen sen verran taipuu..
Alkuperäinen kirjoittaja höh:no mitä ajattelet itse mihin tarvii? sinähän varmaan äitis parhaiten tunnet.. mut mietin miks menit äitis peilikaapille?
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no ei kai siihen peiliä tartte,kyllä ny jokainen sen verran taipuu..
Hah hah, oot pimee.
Alkuperäinen kirjoittaja tikahtuja:jaiks vs kunnon kinttaat![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no ei kai siihen peiliä tartte,kyllä ny jokainen sen verran taipuu..
Hah hah, oot pimee.
voipi olla,mutta ei mun peilikaapissa kyllä tekopartaa ole![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:no ei kai siihen peiliä tartte,kyllä ny jokainen sen verran taipuu..
Hah hah, oot pimee.
voipi olla,mutta ei mun peilikaapissa kyllä tekopartaa ole![]()
Ei oo kuule munkaan kaapissa. Äitini on muuten terve myös eikä mikään pervo piereskelijä kuten vihjasit. Tälle löytyy looginen selitys mut en tiedä mikä. ä voit olla teorioines hiljaa.
Alkuperäinen kirjoittaja jill:Ei kai ne äidit tyttärilleen kerrokaan jos ovat pervoja piereskelijöitä?
Alkuperäinen kirjoittaja jill:Ei kai ne äidit tyttärilleen kerrokaan jos ovat pervoja piereskelijöitä?
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:Alkuperäinen kirjoittaja jill:Ei kai ne äidit tyttärilleen kerrokaan jos ovat pervoja piereskelijöitä?
kyllä ne tässä tapauksessa vissiin kertoo.. kahvipöydässä voi alottaa rattosan keskustelun tyyliin "nyt oon vihdoin löytänyt oivan harrastuksen eläkepäivieni iloksi.."