Ljusa tai joku muu "tietävä"

:D Enkö olekin hienon sanan keksinyt :LOL:

Miten mahtaa käydä mun kuntoni kun olen jumpannut joka toinen päivä ja välipäivinä polkenut kuntopyörää tai pitänyt lepopäivän öööö nyt n.3 viikkoa siis liikkunut B)

Ja se loma alkaa nyt lauantaina(2 viikkoa lämpimässä)

Rapistuuko kunto ihan nolliin kun jumpat jää?Käveltyä tulee toki paljon varmasti siellä,mutta mun tulee surku kun olen niin innostunut jumpasta :ashamed:

Tottakai aion pistää lomavaihteen päälle enkä todellakaan halua miettiä painoa,mutta kun tuloksia on hampaat irvessä saatu aikaan niin todellakin pelottaa miten käy.

Miten laihduttajat lomailevat?

B)

Mä en kyllä ole Ljusa, enkä oikeen tietäväkään ;) Mutta uskon, ettei kenenkään kunto kahessa viikossa rapistu nolliin =) Ties vaikka tekis hyvääkin kun lihakset kunnolla lepäilee ja siellä sit kävellette jne muuta aktiviteettia, niin sekin jo sitten ylläpitää.

ei tapahdu vahinkoa, loman aikana...Tärkeetähän on se, että loman jälkeen aloitat sitkeesti uudelleen. Naisella kunto palautuu nopeammin kuin miehellä, pitkänkin tauon jälkeen...eli jotain hyötyä naiseudestakin :D Kun loman jälkeen jatkat vaan kuntoiluasi, niin kunto pysyy hyvänä ja paranee...Hyvää lomaa! rentoudu! *kateellinen* :LOL:

Tää mun mielipide tulee myöhässä Henrietan kannalta. Mutta tulee nyt kuitenkin. Ei sun kunto pääse rapistumaan, kun kerran kävelet siellä paljon. Kannattaa muistaa peuhata lasten kanssa vesileikeissä. Ja mikä sitä estää tekee kerran päivässä tai joka toinen päivä vartin pika jumppaa hotellihuoneessa. Lomalla pitää rentoutuu ja olla miettimättä niin tarkasti mitä syö (toki kannattaa syödä terveellisesti, eikä enempää kuin on nälkä).

Yhteistyössä