Livahti sammakko suusta :D.

Rieputarallaa

Aktiivinen jäsen
20.06.2005
48 269
-3
36
JKL
Tänään töissä yksi limainen ukkeli (ammattiaineen ope) iskeyty kantaan. Se on oikeasti maailman ällöin, tuijottaa häpeilemättömästi tissejä, viljelee kaksimielisiä juttuja, tekee itseään tykö kaikin tavoin... ja on "kuuluisa" naisopejen keskuudessa tästä ominaisuudestaan. Luulin olevani niin ruma ja läski, että muhun se ei silmäänsä iskis, vaan väärin luultu.

Aikansa se siinä kaikenlaista lirkutti ja väänsi asiaa tikusta. Ja tuijotti mun tissejä (niille se oikeastaan juttelikin, ei mulle). Hyi, puistattaa vieäkin kun ajattelee. Sit yhtäkkiä, varoittamatta kysyi, että mikäs suruaika sulla on, kun oot mustiin pukeutunut. Epäili, että jos mies olis jättänyt, että jos olisin vapailla markkinoilla. Mä tyrmistyin niin täysin, että suusta livahti varsin käsittömätön sammakko. Sanoin sille, ettei mulla mitään suruaikaa oo mutta sulla taitaa olla vaihdevuodet menossa, kun on hampaat noin likaiset.

Lähti sit äijä aika vauhdikkaasti litomaan - eikä varmaan toista kertaa tuu mulle ehdottelemaan :D.

Alkuperäinen kirjoittaja Elopompelo:
Alkuperäinen kirjoittaja ops:
Vaihdevuodet ja hampaat? Aikamoista vauhtia tippaleipäaivot ovat raksuttaneet ;)

Juuri tätä mä oon päivän mittaan ihmetellyt, että mistä tuo mielleyhtymä tuli :kieh: :kieh: :kieh:

Miten olis tää ketju nanosekunnissa "ällöttävä mies -> vanha ja niljakas -> vaihdevuodet -> hormonitoiminta -> valkovuoto -> paha haju -> hengitys -> suu -> hampaat"

Taitaa mullakin olla nukkumaanmenoaika...

:laugh:

Mullakin oli kerran yksi miestuttu, joka jaksoi aina rätkyttää, jos pukeuduin mustiin (ihan kuin asia olisi hänelle kuulunut pätkän vertaa)! :kieh:

Yhteistyössä