Liv D; Tilauksessa tyttövauva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rockwood
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rockwood

Aktiivinen jäsen
21.08.2012
1 507
1
36
Juuri nyt tulee liviltä dokkari tilauksessa tyttövauva, ja voi luoja miten pakkomielteisiä noi äidit on?:O:headwall:
Yhdessä perheessä on kahdeksan poikaa, ja uutta vauvaa halutaan vain siksi että tulisi tyttövauva tällä kertaa.
Yks mamma itki silmät päästään kun ultrassa paljastui viidenneksi lapseksi poika eikä tyttöä, ennestään siis neljä poikaa...
Siis voiko se olla nuin tärkeää mikä sukupuoli sieltä tulee, eikö pääasiassa olekkaan terve lapsi?

Joo mä katoin ton kans kun se tuli joskus muutama kuukausi sitten. Aika hämmentävä dokumentti.. Tuntu että sekin äiti, joka sit viimein sai kaksostytöt koeputkella, dissas niitä olemassa olevia poikia hirveesti. Itelläni on kaks poikaa ja jos kolmas tulis, niin kyllä rehellisesti voin sanoa toivovani tyttöä hieman enemmän, mutta ei mun elämäni kolmanteen poikaan pääty enkä takuulla itkisi rakenneultrassa asian selvittyä... :D

[QUOTE="myrtti";27838390]Joo mä katoin ton kans kun se tuli joskus muutama kuukausi sitten. Aika hämmentävä dokumentti.. Tuntu että sekin äiti, joka sit viimein sai kaksostytöt koeputkella, dissas niitä olemassa olevia poikia hirveesti. Itelläni on kaks poikaa ja jos kolmas tulis, niin kyllä rehellisesti voin sanoa toivovani tyttöä hieman enemmän, mutta ei mun elämäni kolmanteen poikaan pääty enkä takuulla itkisi rakenneultrassa asian selvittyä... :D[/QUOTE]

Mun mielestä on tervettä jos toivoo jompaa kumpaa varsinkin jos on vaan toista sukupuolta. Sairaaksi sen tekee jos ei pääse yli asiasta ja masentuu loppuelämäkseen.

Onko se tullut joskus ennenkin? Kuulostaa tutulta.
Kyllähän pääasia on että edes saa lapsia ja lapsi olisi terve. Mutta ymmärrän kyllä että sukupuolikin voi olla tärkeä asia.

Meillä esikoinen on poika ja ultrassa paljastui että toinen lapsi tulisi olemaan tyttö. Vielä en uskalla täysin luottaa tyttölupaukseen, sen näkee sitten kun vauva syntyy.

Jos olisi viisi poikaa tai kahdeksan poikaa eikä tyttöä niin varmaan se pakkomielle tyttöön olisi minullakin :D

Mä katsoin kanssa ja tokaisin miehelle, että eikö vaan voisi sopeutua ajatukseen ja toivoa, että lapsenlapsista joku tulee olemaan tyttö. Mun on hirveän vaikea ymmärtää, kun olen aina ajatellut tekeväni vain yhden lapsen, eikä sukupuolella kauheasti ole ollut merkitystä.

Me sovittiin aikoinaan miehen kanssa, että tehdään lapsia niin kauan, että tulee tyttö. :D Syynä oli se, että keksittiin niin kaunis tytön nimi, kun olla voi.
Yksi lapsi meillä vasta on, poika, ja varmaan me vielä toista ainakin toivottais. Tokihan minä tyttöä nyt sitten toivon, tuon nimen vuoksi, sekä siksi että olisi kiva kasvattaa tyttö ja poika, molemmat. Heistä olisi myös apua toisilleen, oppisivat ymmärtämään toista sukupuolta vähän paremmin, vaikka nykyään kuinka oltaisiin muka niin neutraaleja.
Mutta musta on sairasta, jos siitä tulee ihan oikea pakkomielle, niin että pettyy kovasti, kun tuleekin väärää sukupuolta. Se vaikuttaa ihan takuulla vanhempien ja sen "väärän" lapsen väleihin myöhemmin.
Mieheni oli aikoinaan "väärää" sukupuolta, ja on saanut siitä kärsiä hirveät seuraukset kotonaan.

En katsonut ko. ohjelmaa, mutta ymmärrän tavallaan oikein hyvin näitä tyttöjen toivojia. Odotan esikoistani ja rakenneultran ja 4D-ultran mukaan lapsi on poika. Ikinä en ole edes kuvitellut, että voisin saada pojan, mulle on aina ollut itsestään selvää, että jos saan lapsen, se tulee olemaan tyttö. Lapsen sukupuoli on ollut tiedossa nyt kolmisen viikkoa ja pettymyksen tunne on edelleen voimakas. Jopa niin voimakas, että olen alkanut tässä vaiheessa jo ajatella toisen lapsen tekoa, vaikka l.a. on vasta toukokuussa ja vaikka en koskaan ole halunnut lapsia pienellä ikäerolla. Jos toiseen lapseen joskus päädytään, käyttöön tulee kyllä karpalokapselit, sitruunavesihuuhtelut ja ovulaation mukaan ajoitetut yhdynnät, yms. kikkakakkoset.

Katsoin myös joskus varmaankin saman ohjelman. Jotenkin mietitytti, että jos äiti jo ultrassa itkee lapsen sukupuolta. Niin kuinka innokas hän on tutustumaan lapsen persoonaan. Siisi kun itselläni on "vain" kolme poikaa, niin jokainen heistä on erilainen ja mielenkiintoinen tapaus.

Jotenkin mietitytti, että jos äiti jo ultrassa itkee lapsen sukupuolta. Niin kuinka innokas hän on tutustumaan lapsen persoonaan. Siisi kun itselläni on "vain" kolme poikaa, niin jokainen heistä on erilainen ja mielenkiintoinen tapaus.

Kyllä mulla valui kyyneleet silmistä kun ultraaja sanoi esikoisesta että hän on selvä poika. Ja se tuntui todella pahalta kun on aina asennoitunut siihen että haluan tyttölapsen ja varsinkin esikoiseksi. Mutta pikkuhiljaa sitä alkoi odottamaan poikaa, oli hyvä että siihen ajatukseen sai totutella raskauden loppuaika että poika on tulossa. Poikien maailma oli tavallaan hyvin vieras minulle kun olen aina ollut hyvin tyttömäinen. Vaati siis aikaa totutella ja tutustua poikien maailmaan. Nyt kun on kaksi vuotta ollut pojan äitinä niin ihanaahan tämä on ollut :heart:

Yhteistyössä