Liuskan lopetus kesken=uskomatonta päänvaivaa, auttakaa <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peikkoäiskä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peikkoäiskä

Vieras
Nyt mun on ihan pakko teiltä kysyä kun ei tajua..vEli kun lopetin pilleriliuskan kesken niin että 11 pilleriä jäi ottamatta, odottelin että tulee vuotoa kesken lopettamisen seurauksena, ei tullu.. Sitten odottelin että menkat alkaa sillon kun ne olis alkanu jos oisin syöny loppuun, ei alkanu... Nyt siitä kun niiden olis pitäny alkaa, jos oisin pillerit syöny loppuun niin on nyt kaks viikkoa... Eli mitäs tää nyt meinaa auttakaa kiltit jos osaatte ees arvailla.. Testejä oon tehny ja negoja on ollu.. viimeks viikko sitten.. (Tosin jos sillä on merkitystä niin esikoisesta testi näytti plussaa vasta kun menkat oli myöhässä kolme viikkoa, sai alkunsa niin että unohdin ekan pillerin ja jäi siitä sit muutama muukin syömättä kun päätettiin että jos tulee niin tulee...)
Siis ymmärrän kyllä sen että niitä menkkoja ei oo kuulunut ehkä siks että kierto on kesken lopettamisen takia niin sekaisin mutta miksei tullut sitä välivuotoa vai mikä se on.. siis sillon heti kun ne lopetin... ei ummarra :)

Ja siis jos sattuis että jo tästä raskaaksi tulisin niin mullahan olis tän sekoilun mukaan rv 7 menossa (koska menkat on viimeks ollu ennen sen vikan liuskan alottamista tietysti), mutta sehän olis ihan persiillään.. :D Eli jos tulisin nyt raskaaks ilman että mitään vuotoja tulee niin "korjaantuuko" se rv jossain vaiheessa?

Kiitos jos jokuu osaa jotain arvailla... :) <3

rv korjaantunee ultrassa sitten. Kauanko söit pillereitä? Jos olet pitkään syönyt, voi olla, että keinotekoiset hormonit on ajaneet sun oman hormonituotannon niin alas, että kestää aikansa alkaa uudestaan. Mutta miks lopetit kesken? Eikö ois ollut helpompi syödä liuska loppuun?

Niin mäkin ajattelin että ultrassa sen sit näkee missä mennään... :) Esikoisen jälkeen aloitin pillerit uudestaan, täytti just neljä.. :) eli jonkun aikaa kyllä syönyt.. Tosin esikoista ennen söin about kuus vuotta yhteenputkeen ja tosiaan se ekan + muutaman pillerin unohdus saattoi poitsun alkuun.. Mutta tuskin se nyt niin hyvä säkä uudestaan käy... Päätettiin vaan että vauva halutaan ja lopetin sit heti, en viitsiny vaan enää syödä vaikka niin se tälleen jälkiviisaana olis ollu järkevämpää :D

Toi eniten ihmetyttää ettei tullu sitä pillereiden lopetus vuotoa josta kaikki sanoo että se aina tulee, vaikkei menkkoja enää tulisikaan...

No tottakai sä oot raskaana! Tietenkään vuodon puuttuminen ei voi olla merkki hormonien epätasapainosta pillerien lopettamisen takia, vaan ihkusta raskaudesta <3<3<3

Mulle tuli pillereistä välivuotoja ja lopetin ne, kun piti vaihtaa toiseen merkkkiin. Menkkoja ei enää sen jälkeen tullut, eikä raskaustesti ollut plussaa. Lääkärin mukaan mulla oli ohimenevä suolistohäiriö -
joka muuten täyttää tänän vuonna 18-v :D

Mulla meni tosi pitkään ennen kuin testi oli positiivinen , ja laskettuja aikojakin oli kaksi, eivät saaneet ultrassakaan tarkennettua aikaa oikeaksi. Poitsu syntyi myöhässä ekaan laskettuun aikaan verrattuna, mutta sanoivat, että oli joitain selkeitä merkkejä ennenaikaisuudesta, tiedä siitä sitten..

Yhteistyössä