Little live pets Snuggles koiranpentu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiskä...78
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äiskä...78

Vieras
Oliko muilla rikki lelu? Tai melki voisi kysyä oliko kellään ehjä, kun luin enkunkielisiä kommentteja asiasta, nii monella sama ongelma, että toimii hetken ja sit jää vinkuva ääni toistolle. Oli joku vaihtanutkin ja toinenkaan ei toiminut.
Meillä toimi aattona hetken ennenkuin alkoi tuo toistoääni..kun oli pois päältä jonkin aikaa, niin taas toimi. Mut loppu aattoillan ei toiminu enää ollenkaan..eilen sit toimi aamun ekaa kokeilua lukuunottamatta koko päivän, mut tänään taas tehnyt samaa.
Kurjaa kyllä, kun oli tytön ihan lemppari toive ja iso pettymys, kun välillä pitkäänkin toimimaton. Mietin, että oisko joku syy miksei toimi tai niksejä miten saa toimimaan? Otin kerran patteritkin pois mut ei auttanut ja uudet patterit vaihdoin heti kokeilupatterien tilalle.

Hei.
Sama ongelma meillä. Toimii aikansa sitten jää jumiin. BR kehotti etsimään josko netistä löytyisi ohjetta ongelman korjaamiseen mutta en löytänyt kuin kommentteja että ei toimi.

Mulle ehdotettiin koittaa vaihtaa patterimerkkiä esim, liikkeen omai tai duraselia..ootteko niitä koittanu..vaikka sano et toi vartakin ihan hyvä merkki mikä ny on.
Loppuunmyyty jokapaikassa, ettei vaihtaakkaan voi ja tosiaan jos kaikissa samaa vikaa, nii aika turhaakin..Tytölle vielä ni tärkeä, ettei siitä malttas luopua, kun toimii kuiteskin joskus.

Ai täällä on muillakin sama ongelma. Voi hitto! On kuulemma loppuneet niin ei voi vaihtaa ja lisää tulee vasta keväällä. En haluais palauttaa kun ei uutta saa tilalle, oon myös yrittäny vaihtaa pattereita, oliskohan durasel patterit paremmat sitten.

Liikkeen omat power ultra patterit kuulemma lelukäyttöön suunnitellut..Mut sano että duraselitkin hyviä ja myös tuo varta mikä mulla jo on tuossa..Mitään halppis pattereita ei kannata laittaa..Tiiä sit auttasko tuo vaihtokaan..Kertokaa jos teillä toimii noilla pattereilla..

Koiran saatua "kohtauksen" painakaa kuonoa ja syöttynappia samanaikaisesti kunnes kuuluu kaksi piippausta. Toimii taas vähän aikaa tämän jälkeen. Laatupatterit hankittu mutta en ole vielä jaksanut niitä vaihtaa leluun.

Vieläkö löytyy kokemuksia mikä auttaa koiran toimintaan? Ootteko soitellu kauppoihin. Mitä on sanottu. Oliko paljo soiteltu asiasta. Sillo ku minä Soutin ei ollu vielä muita soittoja tullu? Saitteko jotain neuvoja?

Yhteistyössä